معرفی و بررسی گوشی پوکو x6

گوشی پوکو x6

گوشی شیائومی مدل Poco X6 Pro یک گوشی هوشمند قدرتمند از برند محبوب شیائومی است که به منظور استفاده روزمره و بازی طراحی شده است. این گوشی با مشخصات فنی قوی و قابلیت ‌های متنوع، توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند. در این مقاله از پایگاه ملی مناقصات هزاره، قصد داریم تا به بررسی جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین، عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری، باتری و قیمت گوشی پوکو x6 بپردازیم.

طراحی و کیفیت پوکو x6

گوشی پوکوX6 به عنوان یکی از بهترین گوشی pocoاز طراحی خاص و زیبایی برخوردار است. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک با مقاومت و کیفیت بالایی ساخته شده است که در مقابل ضربه و خط و خش مقاوم می باشد. ضخامت مناسب و وزن سبک این گوشی، راحتی استفاده را برای کاربران فراهم نموده است. علاوه بر این، Poco X6 Pro دارای قاب پشتی شفاف است که بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. به طور کلی، طراحی و ساخت این گوشی بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت است.

نمایشگر پوکو ایکس ۶

گوشی Poco X6 Pro دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ می باشد. این نمایشگر با تکنولوژی AMOLED و توانایی نمایش رنگ ‌های زنده و واقعی، تجربه بصری عالی را به کاربران ارائه می ‌دهد. همچنین، نمایشگر Poco X6 Pro دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۱ درصد است که باعث می شود صفحه نمایش به طور کامل فضای جلویی گوشی را پوشش دهد. همچنین، این نمایشگر دارای نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز است که می تواند حرکات کاراکترهای مختلف در بازی ‌ها و فیلم ‌ها را به صورت‌ روان ‌تر و طبیعی ‌تر به نمایش بگذارد. یک لایه Corning Gorilla Glass 5 نیز از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌ کند. در کل، نمایشگر Poco X6 Pro به عنوان یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.

باتری Poco X6

شیائومی پوکو x6 دارای باتری ۵۱۰۰ میلی ‌آمپری با استفاده متوسط است که به راحتی تا ۳۶ ساعت دوام می ‌آورد. میزان شارژدهی این محصول با شارژر سریع ۶۷ واتی باعث شده تا از دیگر رقبا عقب نماندو براساس ادعای کمپانی شیائومی در مدت ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می ‌شود.

دوربین پوکو X6

گوشی پوکو ایکس ۶ دارای یک دوربین سه گانه؛ شامل یک دوربین اصلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین فوق عریض و یک لنز ماکرو است. مشخصات دوربین حاکی از آن است که خروجی عکس ‌های باکیفیتی را از این دوربین می توان دریافت نمود. ویژگی سنسورهای دوربین این گوشی به شرح زیر است:

  •  دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل
  •  لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسل
  •  لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل
گوشی پوکو x6

 یکی دیگر از مشخصات دوربین گوشی پوکوX6 ، قابلیت فیلمبرداری ۴K است. علاوه بر آن، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در این مدل مشاهده می شود.

سخت افزار و نرم افزار پوکو x6

POCO X6 5G با چیپست Snapdragon 7s Gen 2 (که با استفاده از فرآیند ساخت ۴ نانومتری توسعه یافته است)، بیشتر وظایف خود را به راحتی انجام می ‌دهد. این گوشی تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. با قابلیت Memory Expansion 3.0، حافظه گوشی را می ‌توان تا ۱۲ یا ۲۴ گیگابایت رم را افزایش داد تا حداکثر کارایی را به دست آورد. یکی از بهترین گزینه ‌ها برای خرید گوشی شیائومی، در استفاده روزمره، گوشی پوکو ایکس ۶ است؛ چون که قدرت سخت افزاری دستگاه به ‌اندازه‌ ای است که می‌ تواند تمامی عملکردها را بی‌ وقفه پشتیبانی کند. حتی چند وظیفگی نیز با این دستگاه روان است. گوشی با برخی از برنامه‌ های از پیش نصب شده همچون؛ Netflix، Snapchat، Bubble Shooter، Spotify، مرورگر اپرا و … بوت می ‌شود. در وضعیت فعلی، MIUI یک سیستم عامل کاربردی است که برخی از ویژگی‌ های راحت را به همراه دارد. این دستگاه نیز با پشتیبانی از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 قابل ارائه می باشد.

 پوکو x6

بهترین رنگ بندی Poco X6

در حقیقت تعیین بهترین رنگ بندی پوکو ایکس ۶ تا حد زیادی به سلیقه مشتری بستگی دارد. رنگ ‌های مختلف که برای گوشی طراحی می شوند، در صورتی که از لحاظ جنس بدنه فرقی نداشته باشند، تفاوتی غیر از تفاوت ظاهری با یکدیگر ندارند. گوشی پوکو X6 در سه رنگ روانه بازار شده است، از جمله:

  • Black (مشکی)
  • White (سفید)
  • Blue (آبی)

 به نظر می‌رسد قیمت گوشی Poco X6 شیائومی سفید رنگ، به خاطر طرح خاص و جذابی که دارد کمی گران ‌تر از دو رنگ دیگر به فروش می رسد. بیشتر اوقات طرح‌ های زیباتر به علت استقبالی که از آنها می شود و موجودی کمی که دارند، قیمت ‌های بالاتری پیدا می‌ کنند.

قیمت poco x6 در بازار

گوشی پوکو ایکس ۶، ۳ نسخه مختلف با حافظه ‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ و رم ۸ و ۱۲ دارد که هر کدام دارای قیمت متفاوتی در بازار هستند. قیمت گوشی Poco X6 شیائومی در حال حاضر از ۱۴,۹۲۴,۵۰۰ تومان شروع می شود. شما می‌توانید قیمت ‌های فروشگاه ‌های معتبر فروش گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصات لوازم صوتی و تصویری » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌