معرفی گران ترین گوشی جهان

گران ترین گوشی جهان

در بین قطب های بزرگ سازنده گوشی های همراه، بعضی از کمپانی ها وجود دارند که محصولات آنها از لحاظ تعداد، کم اما از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر، افراد ثروتمند این مدل از گوشی های منحصر به فرد و کمیاب را انتخاب می کنند. در ادامه این مقاله از پایگاه مناقصه و مزایده هزاره ما قصد داریم تا شما را با گران ترین گوشی جهان آشنا کنیم.

معرفی ۵ مدل از گران ترین گوشی های جهان

گوشی‌ هایی که در حال حاضر به عنوان گران ‌ترین گوشی جهان فهرست شده ‌اند، هر یک از آنها دارای مشخصات خاص و استثنایی می باشند. در ادامه به معرفی برخی از این گوشی‌ ها خواهیم پرداخت:

گوشی Vertu Signature Cobra

گوشی Vertu Signature Cobra، یکی از زیباترین و گران ترین گوشی های دنیا است که در سال ۲۰۰۶ توسط برند لوکس Vertu و با همکاری برند Boucheron ارائه شد. برند Vertu شهرت خاصی در ساخت گوشی‌ های جذاب و دست ساز دارد. در حقیقت، چیزی که این گوشی را بسیار خاص و متمایز نموده، طراحی فوق العاده آن است که با طلای ۱۸ عیار پوشانده شده و دارای یک مار کبری ساخته شده از الماس و زمرد است. این مار به زیبایی و دقت هر چه تمام به دور دستگاه پیچیده شده است. از این مدل گوشی منحصر به فرد تنها ۸ نسخه وجود دارد. با وجود ویژگی ‌های فنی متوسط، علاقه ‌مندان به کالاهای لوکس، به این گوشی توجه زیادی نشان می ‌دهند. کمیاب بودن این گوشی و طراحی عالی آن باعث شده‌ که Vertu Signature Cobra به یک محصول ارزشمند تبدیل شود.

Vertu Signature Cobra

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و ۴ گیگابایت رم است. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و پشتیبانی از MicroSD (با ظرفیت ذخیره سازی بیش از ۲ ترابایت) نیز از دیگر خصوصیات برجسته این گوشی استثنایی هستند. قیمت گران ترین گوشی جهان به نام Vertu Signature Cobra حدود ۳۱۰,۰۰۰ دلار اعلام شده است.

گوشی Goldvish Revolution

یکی دیگر از گران ترین گوشی جهان، Goldvish Revolution است که توسط شرکت مطرح سوئیسی Goldvish طراحی شده است. انتهای این مدل گوشی ارزشمند، گرد است که از ترکیب طلای صورتی و سفید ساخته شده و با الماس تزیین شده است. صفحه نمایش آن نیز از شیشه یاقوت کبود ساخته شده و این گوشی با بهترین چرم پوشانده شده است.

 Goldvish Revolution علاوه بر جذابیت خود، یک ساعت آنالوگ جداشدنی نیز دارد که فردریک جوونوت، مسئولیت طراحی این ساعت را بر عهده داشت. این گوشی به صورت یکپارچه، ظرافت یک تلفن همراه لوکس را با عملکرد یک ساعت مکانیکی ترکیب کرده است. ارزش و بهای آن به دلیل تولید محدود آن بیشتر شده و تنها ۹ نسخه از Goldvish Revolution عرضه شده است.  در طراحی بدنه این گوشی گران قیمت از ۲۹ قیراط الماس VVS-1 و ۱۸ قیراط طلای صورتی و سفید استفاده شده است. قیمت گوشی Goldvish Revolution به طور تقریبی۴۸۸,۱۵۰ دلار است.

 Goldvish Revolution

گوشی Gresso Las Vegas Jackpot

 گوشی Gresso Las Vegas Jackpot یک گنج واقعی است که از گرانبها ‌ترین و بهترین مواد (از جمله؛ ۴۵.۵ قیراط الماس سیاه و طلا) تولید شده است. یکی از برجسته ترین مشخصات این گوشی، پنل پشتی آن است که به طور ماهرانه ‌ای از چوب یک درخت با شکوه ۲۰۰ ساله آفریقایی ساخته شده است. این دستگاه به عنوان یکی دیگر از گران ترین گوشی جهان، زیبایی طبیعی و مدرنیته را به طور شگفت انگیزی در هم آمیخته است. دکمه‌ های Jackpot Gresso Las Vegas نیز به صورت هنرمندانه و شاهکاری بینظیر طراحی شده است؛ این دکمه ‌ها با ۱۷ یاقوت کبود پوشانده شده ‌اند که این یاقوت‌ ها با لیزر حکاکی شده ‌اند و به دقت با دست صیقل داده شده ‌اند. از این مدل گوشی تنها سه نسخه تولید شده است. هر یک از این گوشی ‌ها با شماره انحصاری ‌ای که در پشت پنل چوبی آن قرار داده شده، قابل شناسایی هستند. از آنجایی که ساخت چنین گوشی ارزشمندی مستلزم استفاده از قطعات پرهزینه است، قیمت این مدل گوشی به ۱ میلیون دلار می ‌رسد.

 Gresso Las Vegas Jackpot

گوشی Goldvish Le Million

این مدل گوشی به عنوان عجیب ترین دستگاه توسط شرکت لوکس و معتبر Goldvish طراحی شده است. خاص ترین و گران ترین گوشی جهان Goldvish Le Million است که زمانی در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده بود. این گوشی با نهایت دقت ساخته شده و به طرز ظریفی با طلای سفید ۱۸ عیار آبکاری شده است. این گوشی علاوه بر جذابیت ظاهری، دارای ۱۲۰ قیراط الماس درجه بندی شده VVS-1 است که ظرافت و لوکس بودن را به خوبی به نمایش می ‌گذارد.

Goldvish Le Million

 Emmanuel Gueit که یک استاد مهارت‌ های هنری است، در طراحی این شاهکار سهم بزرگی داشته است. شرکت Goldvish با محدود کردن تولید این گوشی به سه عدد، انحصار آن را تضمین کرده است. طراحی ارزنده و هنر بی‌ نظیر مورد استفاده در ساخت این گوشی، آن را به یک کالای عالی برای کلکسیونرها تبدیل نموده است. Goldvish Le Million تا حدی متفاوت، جذاب و منحصر به فرد است که توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند. دوربین پشتی این گوشی با کیفیت ۲.۰ مگاپیکسل و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ عرضه می ‌شود. براساس آخرین آمار، قیمت این گوشی به عنوان یکی از گران ترین گوشی های جهان، حدوداً ۱ میلیون دلار است.

Goldvish Le Million

گوشی Diamond Crypto Smartphone

گران ترین گوشی جهان به پول ایران Diamond Crypto، یک گوشی ارزشمندی است که از طراحی بی ‌نظیر و کیفیت ساخت استثنایی برخوردار است. این شاهکار، با دقت و ظرافت زیادی توسط طراح و سازنده معروف اتریشی Peter Aloisson ساخته شده است. بلافاصله پس از عرضه Diamond Crypto، این گوشی تا مدت‌ ها به عنوان گران ‌ترین گوشی در سرتاسر جهان پادشاهی نمود، عنوانی که تا زمان ظهور دیگر دستگاه ‌های لوکس، برای این گوشی باقی ماند. جنس بدنه Diamond Crypto از پلاتین است و با طراحی بی نظیر خود به خوبی شکوه و پیچیدگی را به نمایش می گذارد. این گوشی جذابیت ظاهری بی رقیبی دارد. در ساخت دکمه هوم و لوگوی این محصول از طلای رز گلد استفاده شده است. برای افزایش جذابیت، ظرافت و زیبایی، حاشیه های این گوشی نیز با پنل ‌های ساخته شده از چوب نفیس آبنوس ماکاسار (Macassar Ebony) تزیین شده ‌اند.

Diamond Crypto

در ساخت این مدل از گران ترین گوشی جهان از ۵۰ الماس خیره کننده استفاده شده که به دقت در بدنه آن قرار گرفته‌ اند. ۱۰ عدد از این جواهرات گران ‌بها نیز الماس‌ های آبی کمیاب هستند. علاوه بر آن، تلفن هوشمند Diamond Crypto تنها به جزئیات و ظاهر توجه نکرده و امنیت فوق العاده ای را نیز برای اطلاعات ارزشمند خریداران  خود فراهم نموده است. این دستگاه خارق العاده دارای یک سیستم رمزگذاری درجه نظامی منحصر به فرد است که این تضمین را می‌دهد که جای اطلاعاتتان امن است. قیمت این گوشی خاص و گران قیمت نیز حدوداً ۱.۳ میلیون دلار است.

نتیجه گیری

به کارگیری تکنولوژی عالی، سنگ های قیمتی و حتی طلا در گوشی ‌های گران قیمت باعث شده تا به عنوان یک کالای زینتی و روشی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته ‌شوند. از این گوشی ‌های خاص، تعداد بسیار کمی وجود دارد و بسیاری از کلکسیونرها و افراد ثروتمند جهان حاضرند با پرداخت هزینه زیاد آن ‌ها را خریداری نمایند. در این مقاله با معروف ‌ترین این گوشی ‌ها و مشخصات هر یک از آن‌ ها آشنا شدید تا ببینید که دلیل گران قیمت بودن آنها چه هستند و کل جهان را مات و مبهوت طراحی منحصربه فرد خود نموده اند.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات سیم کارت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌