معرفی ماشین اکستریم

معرفی ماشین اکستریم

شرکت مدیران خودرو، برند جدیدی را با نام اکستریم به ثبت رسانده که قرار است خودروهای لوکس را با این نام به بازار معرفی کند. این برند به عنوان یکی از پیشتازان در تهیه قطعات و سیستم ‌های متنوع خودرو شناخته می ‌شود. در واقع اکستریم زیرشاخه لوکس و برتر چری جهت حضور در بازارهای جهانی است. با یک جست ‌و ‌جوی ساده می‌ توان به این موضوع پی برد که در همین یکی دو سال اخیر برند اکسید یا اکستریم با سرعت خیره ‌کننده ‌ای راهی بازارهای خاص پسند جهان شده است. یکی از مدل ‌های برگزیده ماشین اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با توجه به قیمت رقابتی خود توانسته است در کشورهای ثروتمند اطراف ایران جایگاه واقعی خود را ثابت کند. در این مقاله از سامانه مناقصات به بررسی کامل این خودرو خواهیم پرداخت.

مشخصات اکستریم vx

ماشین اکستریم vx دارای موتوری ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و … می باشد. همچنین، این خودرو از توانایی‌ ها و امکانات فنی بی ‌نظیری برخوردار است. اکستریم وی ایکس توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است که قدرت را به تمامی چرخ های خودرو ارسال می کند؛ این یعنی کراس اوور جدید چری در ایران، یک شاسی بلند AWD به حساب می آید. سیستم تعلیق در این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع چند اتصاله یا مولتی لینک است که انتظار می رود سواری نرم و راحتی را در این کراس اوور رقم بزند.

طراحی بدنه خودرو اکستریم vx

در اولین بازدید از این خودرو، نمای جلویی، چراغ ها و جلو پنجره بزرگ آن بیش از هر چیز دیگری توجه شما را به سوی خود جلب می کنند. در مدل جدید اکستریم VX در قسمت جلو پنجره از خطوط افقی استفاده شده و در حاشیه های آن تزئینات کرومی مشاهده می شود. در دو طرف سپر خودرو نیز دو فرورفتگی تعبیه شده که درون آن ها دو چراغ ال ای دی به کار گرفته شده است. در قسمت پایین سپر خودرو نیز تزیینات کرومی به کار گرفته شده است.

در نمای جانبی خودرو اکستریم VX از طراحی سیال و روان استفاده شده است. آیینه های جانبی خودرو روی بدنه قرار داده شده اند و اطراف شیشه های جانبی خودرو کروم‌ کاری شده است. در قسمت بالایی درب های خودرو یک خط شانه خود نمایی می کند و در قسمت پایینی درها نیز یک فرورفتگی و یک فلاپ کروم دیده می شود. رینگ های خودرو نیز دارای ابعاد ۲۰ اینچی می باشند. اما در عقب خودرو چراغ خودرو ابعاد نسبتا باریکی دارند و در آن از الگوی به هم پیوسته استفاده شده است. در کناره های درب صندوق خودرو دو چراغ شب نما طراحی شده و در قسمت پایینی سپر خودرو یک دیفیوزر به چشم می خورد که روی آن چراغ مه شکن، یک نوار تزیینی و دو خروجی اگزوز کرومی تعبیه شده است.

طراحی کابین ماشین اکستریم vx

در نمای داخلی اکستریم VX شیک و لوکس بودن طراحی آن کاملا مشهود است. در کابین خودرو حجم نسبتا زیادی را چرم مصنوعی در بر گرفته است. روی رودری خودرو از متریال های چرمی، کرومی و پیانویی استفاده شده است. علاوه بر این موارد، روی رودری ها و داشبورد خودرو از قابلیت نور پردازی نیز بهره گرفته شده است. فرمان اکستریم وی ایکس یک طراحی دو شاخه و دی کات دارد که روی آن تزئیناتی جذاب قابل مشاهده است. کلید های کنترلر بر روی آن لمسی است و در قسمت پشت فرمان شیفتر های تعویض دنده قرار دارند.

 دریچه های تهویه اکستریم VX به ظریف ترین حالت ممکن طراحی شده که در نوع خود بسیار جذاب و زیبا هستند. خوشایند ترین قسمت طراحی داخلی این خودرو مربوط به صفحه نمایش سرتاسری آن است؛ این سبک را مرسدس بنز برای اولین بار در خودروی EQS استفاده کرد. در واقع در این سبک سه صفحه نمایش برروی داشبورد طراحی شده که به تعامل با راننده و سرنشین می پردازد. بسیاری از تنظیمات خودرو نیز در این نمایشگر ها گنجانده شده است.

امکانات و تجهیزات اکستریم vx

ماشین اکستریم VX نیز همانند دیگر محصولات این برند لوکس به تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است که این خودرو را در حد رقبای ژاپنی و کره‌ای ارتقا می‌ دهند. در بخش تجهیزات ایمنی، اکستریم VX دارای دستیارهای رانندگی خودکار سطح دوم می باشدکه با عبارت ADAS شناخته می ‌شوند. این دستیارها قابلیت رانندگی خودکار در اتوبان ‌ها را برای راننده فراهم می‌ کنند، البته به شرطی که دست ‌های راننده همواره روی فرمان قرار داشته باشد. این دستیارها شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار نگهدارنده بین خطوط و هشدار تعویض خط به همراه دستیار ترافیک هستند. علاوه برآن اکستریم VX به حداقل ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش همراه با نور بالای خودکار مجهز خواهد بود.

تجهیزات رفاهی خودرو اکستریم VX نیز رضایت کاربران خود را به همراه داشته است. تریم چرمی کابین، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف و سقف پانوراما، درب صندوق برقی، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، حالات رانندگی مختلف، تنظیم برقی صندلی‌ ها به همراه گرمکن و سردکن و تهویه اتوماتیک دو نقطه ‌ای از جمله امکانات رفاهی این کراس‌اوور لوکس به حساب می آیند.

اکستریم vx ساخت کجاست؟

اکستریم پرچمدار خودروهای لوکس و کیفی چری در ایران خواهد بود و مدل ماشین اکستریم VX نیز بزرگ‌ ترین و لوکس ‌ترین محصول این برند نو ظهور است که در چین و بازار بین‌المللی با برند اِکسید (EXEED) ارائه شده است.

قیمت خودرو اکستریم

ماشین VX مجلل ترین محصول چری است که در ایران ارائه شده است. این خودرو لوکس ترین محصول مونتاژی اکستریم مدیران خودرو به شمار می رود. طراحی ظاهری زیبا و جذاب، گنجایش ۷ نفره، امکانات به‌ روز مزیت های مهم این کراس اوور بزرگ است. قیمت ماشین اکستریم VX در بازار جهانی هم‌ ردیف رقبای کره ‌ای، کیا تلوراید و هیوندای پالیسید است و در بازار ایران بیشتر از محصولات فونیکس قیمت گذاری می شود. هم اکنون، اکستریم VX در بازار خودرو کشور رقیبی ندارد، اما احتمالا در آینده با فونیکس تیگو ۹ رقابت خواهد کرد.

شرایط فروش اکستریم

همان طور که اشاره شد، ماشین اکستریم vx یکی از مجهزترین suv های مجود در بازار محسوب می شود. محصولی جذاب و لوکس که می تواند انتظارات مشتریانی که در پی تجربه یکک رانندگی راحت و ایمن هستند را برآورده سازد. جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش اکستریم در ایران با ما در تماس باشید و یا صفحه محصول را مشاهده فرمایید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مزایدات خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌