معرفی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

امروزه انتخاب یک گوشی متناسب با نیاز‌های خود به یک کار بسیار چالش ‌برانگیز تبدیل شده است. با این وجود، شیائومی یکی از برند‌های پرطرفدار این روز‌ها است که با ارائه‌ گوشی‌ های اقتصادی با کیفیت، تمامی نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است. یکی از زمینه ‌های فعالیت شرکت شیائومی طراحی و تولید انواع گوشی شیائومی گیمینگ است. در این مقاله از سامانه مناقصات هزاره قصد داریم لیستی از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یکی از این مدل ‌ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

گوشی های گیمینگ شیائومی

گوشی ‌های گیمینگ شیائومی با نمایشگرهای با فرکانس ‌های تازه سازی بالا، پردازنده‌ های قدرتمند و باتری ‌های با ظرفیت بالا، به عنوان گزینه‌ هایی برتر برای علاقه ‌مندان به بازی ‌های موبایلی شناخته می ‌شوند. گوشی های گیمینگ با کیفیت صفحه ‌نمایش بالا و نرخ به‌ روزرسانی بالا، تصاویر و فریم ‌های بازی را در بالاترین کیفیت ممکن در معرض نمایش گذاشته و تجربه‌ بازی حرفه‌ ای را فراهم می‌ کنند که از آن لذت ببرید.

تفاوت گوشی های گیمینگ با مدل ‌های معمولی

همان طور که از نام گوشی های گیمینگ پیداست، این اسمارتفون ‌ها با خصوصیات فنی منحصر به فردی تولید شده ‌اند که در مقایسه با دیگر گوشی ‌ها می ‌توانند قدرت و توانمندی بالایی را ارائه کنند. به عنوان مثال، بهینه‌ سازی ‌هایی که در گوشی های گیمینگ وجود دارد را نمی ‌توان در سایر گوشی ‌ها احساس کرد. بعضی از این دستگاه‌ ها دارای خنک‌کننده‌ هایی هستند که سبب کاهش حرارت و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه می ‌شود؛ این قابلیت در بیشتر گوشی ‌هایی با رابط کاربری عادی، مشاهده نمی ‌شود.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ۱۴۰۳

شیائومی همواره در حال طراحی و ساخت گوشی ‌های مختلف با فناوری پیشرفته و قیمت مناسب است. این شرکت تمام تلاش خود را نموده تا به ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های مهم بپردازد و با کاهش هزینه‌ ها برای سایر ویژگی ‌های نه چندان مهم، گوشی ‌های جذاب و مقرون به صرفه‌ ای را به بازار ارائه کند. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی می ‌پردازیم.

گوشی شیائومی بلک شارک ۵ پرو

گوشی بلک شارک ۵ پرو از برند شیائومی با تریگرهای مخصوص بازی و طراحی ویژه خود را در صدر بهترین گوشی گیمینگ شیائومی قرار داده است. پردازنده تراشه قدرتمند اسنپ ‌دراگون ۸ نسل ۱ همراه با رم ۱۶ گیگابایتی تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد گوشی می‌گذارد و قابلیت انجام چند کار دیگر همزمان با بازی را برای شما فراهم می آورد.

 صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی بی ‌نظیر، این فرصت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تصاویر را در شفاف ترین حالت خود با رنگ ‌های زنده و به ‌شکلی روان مشاهده کنند. تریگرهای مغناطیسی تعبیه ‌شده در این گوشی، کنترل و دقت بازی ‌ها را به طرز شگفت انگیزی افزایش می ‌دهد. بلک شارک ۵ پرو نسبت به رقبا از ظرفیت باتری کمتری برخوردار است، اما این کمبود را با قابلیت شارژ ۱۲۰ واتی جبران می‌کند. قابلیتی که می‌ تواند گوشی را در طی مدت ۱۸ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ برساند.

گوشی شیائومی ۱۴ پرو

در اولین نگاه به گوشی شیائومی ۱۴ پرو به این موضوع پی خواهید برد که این گوشی از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با سری ۱۳ شیائومی ندارد و تنها تغییر دوربین و لوگوی لنز Leica است که توجه شما را به سوی خود جلب می کند. با این وجود، شیائومی ۱۴ پرو ویژگی ‌های ارتقایافته ‌تری نسبت به ۱۳ دارد. این دستگاه با داشتن تراشه قدرتمند اسنپ ‌دراگون ۸ نسل اول و عملکرد CPU و GPU علاوه بر کاهش مصرف برق، کارکرد بالایی از خود نشان داده و در فهرست بهترین گوشی گیمینگ شیائومی قرار گرفته است.

صفحه نمایش این گوشی ۶.۷۳ اینچی، از نوع LTPO AMOLED و وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است که از ۶۸ میلیارد رنگ پیشتیبانی کرده و بهترین کیفیت تصاویر، فایل ‌ها و بازی ‌ها را به کاربر نمایش می ‌دهد. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۸۸۰ میلی ‌آمپر ساعتی است و با شارژر ۱۲۰ واتی می ‌تواند گوشی شما را از در کوتاه ترین زمان شارژ نماید.

شیائومی ۱۳ تی پرو

شیائومی ۱۳ تی پرو، جدیدترین گوشی سری تی شیائومی است که با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد، رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی از گستره رنگی ۶۸ میلیاردی، در لیست بهترین گوشی گیمینگ شیائومی قرار گرفته است. این گوشی از تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس قدرت گرفته است که بعد از A17 پرو و اسنپ ‌دراگون ۸ نسل ۳، بهترین پردازنده موبایل در سال ۲۰۲۳ شناخته می ‌شود.

شیائومی 13 تی پرو

تراشه مدیاتک دایمنسیتی به کاربران اجازه می‌ دهد تا هر بازی و برنامه سنگینی که دوست دارند را در بهترین حالت خود اجرا کنند و نسبت به دیگر گوشی‌ ها، کمتر نگران افزایش دمای گوشی در هنگام کار با آن باشند. این تراشه در کنار حافظه UFS 4.0 برای سرعت بسیار زیاد باز شدن برنامه ‌ها و رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی، ۱۳ تی پرو را تبدیل به پرطرفدارترین گوشی در میان گیمرها کرده است. باتری ۱۳ تی پرو، ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی با شارژر سریع ۱۲۰ واتی است که تنها در عرض ۲۰ دقیقه، گوشی را به ۱۰۰ درصد می‌ رساند.

شیائومی پوکو X6

پوکو X6 پرو، یکی دیگر از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی است که در بازه قیمتی میان ‌رده قرار گرفته است. این دستگاه از تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا قدرت گرفته که به اندازه اسنپ ‌دراگون ۸ نسل ۲ عملکردی قوی دارد و می ‌تواند بازی ‌ها ی سنگینی همچون؛ PUBG، Fortnite و Call of Duty را با گرافیک اولترا و بهترین نرخ نوسازی اجرا کند.

پوکو X6

نمایشگر این گوشی، اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل است و از گستره رنگی ۶۸ میلیاردی پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش بدون شک یکی از بهترین تجربه ‌های بازی را برای کاربران خود به ارمغان می ‌آورد. باتری X6 پرو، ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی است و با شارژر ۶۷ واتی، شارژ گوشی را در مدت ۴۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌ رساند.

شیائومی پوکو F5 پرو

شیائومی پوکو F5 پرو، جدیدترین و البته بهترین گوشی سری پوکو است که با استفاده از تراشه قوی اسنپ ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱، عملکرد بسیار خوبی برای بازی از خود نشان می ‌دهد. نمایشگر این گوشی، OLED در اندازه ۶.۶۷ اینچی و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و بهترین تجربه بازی بدون اذیت کردن چشم را برای گیمرها فراهم می‌ کند. باتری پوکو F5 پرو، ۵۱۶۰ میلی ‌آمپر ساعتی و دارای شارژر سریع سیمی ۶۷ واتی و بی ‌سیم ۳۰ واتی است.

پوکو F5 پرو

جمع بندی

طرفداران بازی ‌های موبایل که در پی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی هستند، انتخاب های متنوعی از گوشی را در اختیار دارند. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین گوشی های گیمینگ را برای شما معرفی کنیم. اکنون شما می‌ توانید با استفاده از این راهنما، با آمادگی و اطلاعات بیشتری جهت خرید گوشی گیمینگ شیائومی اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده سیم کارت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌