معرفی بهترین مدل گوشی تکنو + مشخصات

معرفی موبایل تکنو

موبایل تکنو برندی قدیمی در زمینه تولید و فروش گوشی است و کمتر کسی است که نام آن را شنیده باشید؛ اما این به معنی ضعیف بودن گوشی ‌های این برند و عدم کارایی آن ‌ها نیست. محصولات تولید شده توسط این برند در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار شده ‌اند و همین موضوع باعث شده تا نظر مثبت کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. در صورت تمایل برای خرید گوشی بهتر است که با این برند آشنایی پیدا کنید. به همین خاطر، در این مقاله از سایت مناقصات و مزایدات هزاره قصد داریم تا شما را با مشخصات و ویژگی های موبایل تکنو آشنا کنیم.

گوشی تکنو ساخت کجاست؟

موبایل تکنو یک برند تلفن همراه متعلق به شرکت Transsion Holdings مستقر در هنگ کنگ است که در سال ۲۰۱۷ یک برند موبایل دیگر را در هند راه اندازی کرد. تکنو با مجموعه ای جامع از دستگاه‌ های تلفن همراه، تلفن ‌های هوشمند و تبلت‌ ها است. تاریخچه شرکت Tecno Mobile از سال ۲۰۰۶ آغاز می ‌شود و بعد از راه اندازی برند موبایل Tecno، itel نیز در سال ۲۰۰۷ برای بازار موبایل آفریقا معرفی شد. سرانجام، برند Tecno در سال ۲۰۱۰ به یکی از سه برند برتر تلفن همراه در آفریقا تبدیل شد.

بهترین مدل گوشی تکنو

تکنو، طیف وسیعی از دستگاه ها را متناسب با نیازها و بودجه های مختلف، از تلفن های سطح پایه گرفته تا مدل های پرچمدار در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بخش، چند مدل از بهترین گوشی ‌های هوشمند TECNO به منظور خرید در سال ۲۰۲۳ را بر اساس ویژگی ‌ها، مشخصات و قیمت ‌هایشان برای شما ارائه می دهیم.

مشخصات گوشی تکنو فانتوم وی فولد (Tecno Phantom V Fold)

مشخصات گوشی تکنو فانتوم وی فولد، جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند TECNO در سال ۲۰۲۳ به شمار می رود. این گوشی تکنو به صورت تاشو است. تکنو فانتوم وی فولد می تواند از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی به صفحه نمایش تبلت مانند ۸.۱ اینچی تبدیل شود. این گوشی از شبکه ۵G پشتیبانی می کند و دارای پردازنده قدرتمند MediaTek Dimensity 4nm 9000+، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی تکنو

 این دستگاه روی اندروید ۱۲ با پوسته HIOS 12 اجرا می ‌شود و دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی سیم است. همچنین، این گوشی یکی از گران ‌ترین گوشی ‌های TECNO با برچسب قیمتی در حدود ۵۰ میلیون تومان است.

مشخصات گوشی تکنو کمون ۲۰ پرو (Tecno Camon 20 Pro)

گوشی کمون ۲۰ پرو، یکی دیگر از محصولات جدید تکنو در سال ۲۰۲۳ است که به عنوان یک گوشی متمرکز بر دوربین سلفی معرفی شده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تازه ‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه پردازشی MediaTek Helio G99، حافظه داخلی ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی، دوربین پشت سه‌ گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات استفاده می ‌کند.

گوشی تکنو

تکنو همچنین برای این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری HIOS13 استفاده نموده است. تکنو کمون ۲۰ پرو مناسب کاربرانی است که علاوه بر عملکرد روزمره باکیفیت، در پی یک تجربه عالی از عکاسی سلفی و گیمینگ روان هستند. این مدل گوشی با قیمت حدود ۹.۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

مشخصات موبایل تکنو اسپارک ۱۰ پرو (Tecno Spark 10 Pro)

 گوشی اسپارک ۱۰ پرو، به عنوان قدرتمندترین محصول از سری Spark تکنو، در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل، نرخ تازه‌ سازی ۹۰ هرتز، تراشه MediaTek Helio G88، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ یا ۸ گیگابایتی، دوربین پشت دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۸ وات و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری HIOS12.6 است.

Tecno Spark 10 Pro

 این مدل گوشی از برند تکنو برای کاربرانی مناسب است که به دنبال قابلیت ‌های ویژه مانند؛ عکاسی سلفی حرفه‌ ای، بازی‌کردن با عملکرد روان و صفحه نمایش با کیفیت هستند. گوشی اسپارک ۱۰ پرو با قیمت حدود ۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

ویژگی های موبایل تکنو

گوشی تکنو دارای ویژگی های مختلفی است که برای خرید باید به آنها توجه کنید. از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت ارزان

موبایل تکنو به عنوان یک جایگزین مقرون ‌به‌ صرفه برای برندهای گران‌ تر به حساب می آید. این برند مصرف‌کنندگانی را هدف قرار می‌دهد که در پی ویژگی ‌های مدرن گوشی ‌های هوشمند بدون برچسب قیمت سنگین هستند. این برند به دلیل عرضه دستگاه ‌‌هایی با عملکرد بالا و مقرون به صرفه بودن شهرت پیدا کرده است.

  • کیفیت

 گوشی های تکنو با بهترین کیفیت داخلی، خارجی و نرم افزاری به بازار عرضه می ‌شود.

  • باتری قوی

 قوی بودن باتری موبایل تکنو باعث شده که این برند برای دوستداران بازی و معتادان رسانه ‌های اجتماعی بسیار مناسب باشد. برخلاف سایر برندهای گوشی که تنها با چند ساعت استفاده سیگنال باتری کم می ‌کنند، tecno به علت کیفیت باتری خود شناخته شده است.

 اگر فردی هستید که بیش از یک ساعت بدون خاموش کردن صفحه از گوشی استفاده می‌کنید، هنگام خرید دستگاه‌ های تلفن همراه باید به طور جدی مراقب کیفیت باتری باشید؛ چون که بیشتر برندهای گران قیمت، شارژر با سرعت سبک را معرفی کردند اما Tecno هرگز از رقابت تنگاتنگ دنیای تکنولوژی خارج نشد. Tecno CX با کیفیت بالا دارای عملکرد شارژ با سرعت نور است.

  • بسته بندی مناسب

 از اندازه جعبه زیبا گرفته تا رنگ تمیز و روشن بدنه موبایل تکنو، همگی باعث می ‌شود مشتری این دستگاه را بیشتر دوست داشته باشد. برندهای زیادی وجود دارند که تنها با یک رنگ عرضه می ‌شوند، اما با تکنو، رنگ‌ های مختلفی از گوشی برای انتخاب دارید؛ اکثر برندها کاملا مشکی هستند و انتخابی برای مشتری ندارند.

مقاله پیشنهادی: معرفی گران ترین گوشی جهان

قیمت گوشی تکنو

با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی ایران در حالت ناپایداری قرار گرفته و همین مسئله هم باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل، روز به روز افزایش یابد. البته این نکته را در نظر بگیرید که هزینه پرداخت شده توسط شما جهت خرید گوشی های موبایل برند تکنو نسبتا پایین تر از دیگر برند های بین المللی می باشد، ولی باز هم شما باید مقداری از وقتتان را صرف بررسی بودجه و خرید بر همان اساس نمایید.

جمع بندی

همان طور که در بالا اشاره شد، گوشی تکنو یکی از قوی ترین دستگاه های موجود در بازار داخلی ایران به شمار می رود که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. با استفاده از این برند گوشی موبایل، شما هم هزینه های خود را کاهش می دهید و هم بازدهی روند خرید را بالا می برید. البته که برای خرید موبایل های تولید شده توسط برند تکنو، شما لزوما باید به نکات معرفی شده توجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصات پیمانکاری مخابرات » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌