همه چیز درباره شرایط ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام ایران خودرو

شرکت خودروسازی ایران خودرو خدمات و محصولات متنوعی را به صورت آنلاین و حضوری به مشتریان خود ارائه می کند تا بتواند با کمترین زحمت و اتلاف وقت با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کند. از جمله این خدمات می توان به امکان خرید اینترنتی خودرو و ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه auction.ikco.ir اشاره کرد. در ادامه با مطلبی در این خصوص از هزاره، سایت مزایده و مناقصه کشور، همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

در گذشته تمامی مراحل خرید از ایران خودرو به صورت حضوری برگزار می شد و خریداران باید به نمایندگی ها مراجعه می کردند و یا در محل حضور داشتند. در حال حاضر افراد می توانند با مراجعه به سامانه رسمی این شرکت یعنی ikco.ir و اطلاع از تاریخ فروش جدید ایران خودرو، قیمت پیشنهادی خود را برای خودروهای موجود درج نمایند. این دسته از خریداران باید از قبل حساب کاربری خود را در سامانه auction.ikco.ir فعال کرده و از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه آنلاین واریزی مورد نظر خود را انجام دهند.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند بسته به نوع مزایده ممکن است قوانین شرکت تغییر کند. به عنوان مثال، برخی از فروش ها محدودیت کد ملی ندارند، در حالی که برخی دیگر دارای محدودیت هستند. برای اطلاع از تاریخ جدید فروش ایران خودرو می توانید در هر روز هفته با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید ماشین ایران خودرو در مزایده

گروه ایران خودرو علاوه بر امکان خرید آنلاین خودرو از سامانه فروش ایران خودرو و یا شرکت در طرح های مختلف فروش (فوق فروش و پیش فروش) که مختص خودروهای صفر است، راه دیگری را برای فروش خودروهای شخصی، کارکرده، آسیب دیده و غیره ارائه می دهد که شرکت در مزایدات خودرو می باشد. سامانه در نظر گرفته شده برای فروش خودروهای ایران خودرو auction.ikco.ir می باشد و داوطلبان محترم می توانند پس از اطلاع از زمان فروش ایران خودرو با این سامانه تماس گرفته و قیمت مورد نظر پیشنهادی خود را ارائه دهند.

توجه داشته باشید همزمان با اعلام تاریخ جدید فروش ایران خودرو، شرایط و قوانین شرکت در آن از طریق سامانه اصلی این شرکت یعنی ikco.ir منتشر خواهد شد. پس از اطلاع از لیست خودروهای ایران خودرو، در صورت تمایل به شرکت در این کار، باید به سامانه auction.ikco.ir مراجعه و حساب کاربری خود را باز کنید.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در مورد حساب کاربری سایت فروش ایران خودرو بدانید این است که باید قبلا در سامانه فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir ثبت نام کرده باشید. این دو سامانه به هم پیوسته هستند و مراحل احراز هویت سامانه از طریق سامانه فروش ایران خودرو انجام می شود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

زمان مزایده ایران خودرو

پس از اعلام و مشخص شدن زمان انواع مزایدات ایران خودرو، متقاضیانی که قصد شرکت در آن را دارند، می توانند قبل از شروع تاریخ این روال، شخصاً به آدرس مشخص شده مراجعه و از کلیه خودروهای ایران خودرو بازدید نمایند. در این کار تمامی خودروها توسط کارشناسان دادگستری بررسی و قیمت مناسبی برای آنها تعیین می شود. با توجه به اینکه اکثر این خودروها دارای ایرادات فنی و یا خارجی هستند، قیمت خرید آنها ارزانتر از قیمت بازار خواهد بود.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند که کلیه مسئولیت خودرو پس از برنده شدن در این کار بر عهده شماست و شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرابی یا مشکل فنی خودرو در زمان تحویل ندارد.

همچنین اکثر این خودروها فاقد هرگونه بیمه بدنه و گارانتی هستند و در هنگام خرید باید به مواردی از این دست توجه داشته باشید زیرا پس از شرکت امکان انصراف از آن وجود نخواهد داشت. از طرفی در صورت برنده شدن و عدم پرداخت مابقی مبلغ خودرو در مدت زمان تعیین شده، وجه واریزی که هنگام شرکت در آن پرداخت کرده اید، ضبط شده و به شما مسترد نخواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو

داوطلبان با شرکت در این طرح ها و برنده شدن در برنامه های فروش ویژه ایران خودرو، خودروی مورد نظر خود را با شرایط ویژه مندرج دریافت خواهند کرد. امتیازات موجود در این مدل از فروش و طرح ها بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. برخی از ویژگی های این طرح های ویژه در زیر آمده است:

• قیمت مناسب

• تحویل ۳ ماهه

• همراه با قیمت قطعی

شرایط ثبت نام ایران خودرو

همانطور که می دانید برخی از خودروهای ایران خودرو در بورس کالا قابل فروش است. ایران خودرو نیز مانند سایر خودروسازان برخی از خودروهای خود را در بورس کالا عرضه می کند. اما هدف از این کار چیست؟ در ادامه این بخش به اختصار به اهداف اصلی ایران خودرو از ابتدای اجرای این طرح ها و برنامه ها اشاره می کنیم.

• تطبیق عرضه و تقاضای خودرو

• عدم نیاز به واسطه و دلال در بازار خودرو

• ارائه قیمت مناسب کارخانه به متقاضی

• از قیمت های بازار آزاد اجتناب می شود

با شروع مراحل ثبت نام ایران خودرو افراد زیادی می توانستند در یکی از طرح های ویژه و فروش ویژه ایران خودرو شرکت کنند و حتی با ارائه مدارک لازم برنده خودروی مورد نظر شوند. سوالی که در اینجا مطرح می شود قطعا نحوه ثبت نام ایران خودرو است که در قسمت بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

شرایط تکمیل ثبت نام ایران خودرو

اولین قدم برای شرکت در طرح فروش ایران خودرو یا قرعه کشی ایران خودرو، کسب اطلاعات کامل از قیمت روز انواع خودروهای ایران خودرو است. در مرحله بعد پس از اطمینان از قیمت نهایی خودرو ایران خودرو باید مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

یعنی به سامانه فروش ایران خودرو رفته و تمامی مراحل ثبت نام را در آنجا طی کنید. ناگفته نماند شرایط ثبت نام در طرح های ایران خودرو به گونه ای است که ممکن است همه نتوانند شرکت کنند. در واقع قرعه کشی ایران خودرو برای هر فردی امکان پذیر نیست. افراد باید شرایط زیر را داشته باشند:

• هیچ پلاک دولتی فعالی به نام آنها ثبت نشده است

• داشتن حساب بانکی فعال و معتبر

• اینکه بتوان مبلغ مورد نظر را از حساب واریز نمود

• شماره تلفن همراه به نام فرد باشد

• یکی از مراحل اصلی در خصوص ثبت نام داشتن شماره شبا به نام متقاضی می باشد

• اصل و کپی گواهینامه رانندگی را ارائه نمایید

در صورتی که متقاضی هیچ یک از این شرایط را ندارد بهتر است وقت خود را تلف نکرده و در طرح ایران خودرو شرکت نکند زیرا تمامی شرایط فوق از الزامات کلیدی بوده و قابل چشم پوشی نیست.

کلام آخر

یکی از راه های دیگر فروش خودرو از گروه ایران خودرو، شرکت در مزایدات آنلاین  و مناقصات مربوط به ایران خودرو است. خودروهای ایران خودرو دارای انواع مختلفی از جمله خودروهای سواری و کارکرده (مینی بوس)، خودروهای آسیب دیده، تصادفی و … می باشند که قبل از شروع فروش ایران خودرو از طریق سامانه اصلی گروه خودروسازی ایران خودرو در آدرس اینترنتی ikco.ir این شرکت شرایط، روش و تاریخ جدید فروش ایران خودرو را به اطلاع خریداران خود می ‌رساند.

متقاضیان می ‌توانند در اسرع وقت مدارک موجود را آماده کنند. لازم است بدانید که مراحل این کار در حال حاضر از طریق سامانه auction.ikco.ir به صورت آنلاین برگزار می شود و آدرس محل فروش نیز قبلا منتشر شده است.

با مطالعه مقاله بالا می توانید از زمان فروش خودروهای ایران خودرو مطلع شوید. اما باید بدانید که شرکت در اینگونه کار ها مستلزم اطلاعات کامل است، زیرا در صورت برنده شدن، شرکت ایران خودرو هیچ مسئولیتی در قبال خودرو خریداری شده ندارد و اگر پس از برنده شدن قصد انصراف از خرید داشته باشید، سپرده به عنوان جریمه ضبط و مسترد نخواهد شد. به همین دلیل قبل از شرکت در این کار بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌