چگونه می‌توان از ایردراپ‌ها رمزارز رایگان به دست آورد؟

ایردراپ چیست؟

به دست آوردن پول و ثروت بدون سختی همواره برای ما دلنشین و جذاب است! گاهی اوقات ادر دنیای واقعی گرفتن یک هدیه یا برنده ‌شدن در یک قرعه ‌کشی سبب می ‌شود که یک دارایی که انتظارش را نمی‌کشیدیم به راحتی در اختیار ما قرار گیرد و از این موضوع بسیار هیجان زده و خوشحال می شویم. اما آیا در فضای مالی ارزهای دیجیتال هم می ‌توان رمزارز رایگان به دست آورد؟

 در پاسخ به پرسش بالا می توان جواب مثبت داد؛ چون در دنیای ارزهای دیجیتال به دریافت رایگان یک ارز دیجیتال یا توکن، ایردراپ (Airdrop) می ‌گویند. در این مقاله از سامانه مناقصات قصد داریم در رابطه با ایردراپ به جزئیات بیشتری بپردازیم‌. همچنین به این سوال که کدام ایردراپ های تلگرام معتبر هستند؛ پاسخ خواهیم داد.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ (Airdrop) به معنای ارسال رمزارزهای رایگان از طرف تیم توسعه‌ دهنده یک پروژه، به برخی از کاربران واجد الشرایط است. بیشتر مواقع شرکت ‌های تازه تأسیس بلاک چینی، از این روش به منظور تبلیغ و افزایش کاربران خود استفاده می کنند.

تلگرام به عنوان یک پلتفرم پیام رسان پرکاربرد، به بستری ایده آل برای میزبانی ایردراپ اندروید تبدیل شده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی در این بازی ها مشارکت کنند. از همین رو ایردراپ های تلگرامی در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند.

انواع مختلف ایردراپ‌

در سال ‌های اخیر، هر پروژه تمام تلاش خود را می کند که به روش بخصوصی مخاطبین را جذب و توکن ‌های خود را توزیع کند؛ به همین خاطر، انواع مختلفی از ایردراپ‌ ها شکل گرفته که در ادامه به توضیح مختصر هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

  • ایردراپ استاندارد یا Standard Airdrop

 در ایردراپ استاندارد، برای دریافت توکن ‌های رایگان فقط باید در پروژه‌‌ مورد نظر ثبت ‌نام کرد. در این نوع ایردراپ ‌ها، معمولاً ارائه‌ آدرس کیف پول معتبر کافی است و نیازی به انجام کار دیگری نخواهید داشت. هدف از این اقدام، قدردانی از کاربران فعال یا حامیان پروژه است.

  • ایردراپ جایزه دار یا Bounty Airdrop

 در ایردراپ بونتی، کاربران برای دریافت توکن باید فعالیت ‌های ساده ‌ای را انجام دهند؛ این فعالیت ‌ها ممکن است شامل عضویت در سایت یا گروه تلگرام، بازنشر پست ‌های شبکه اجتماعی پروژه، لایک و نظر دادن در وبسایت یا شبکه ‌های اجتماعی، دعوت دوستان و… باشند. هدف این روش، تبلیغ و اطلاع ‌رسانی برای پروژه است.

ایردراپ چیست؟

 بازی همستر کامبت که این روزها در میان کاربران ایرانی محبوبیت بسیار بالایی دارد، از روش ایردراپ جایزه‌ دار استفاده می‌کند. علاوه بر آن، وبسایت ‌ها انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را به عنوان پاداش ارائه می ‌دهند که یکی از آنها تتر است. برای کسب ایردراپ تتر به صورت رایگان از طریق این سایت‌ ها، باید در سایت مورد نظر ثبت نام کنید. سپس، با انجام فعالیت های مشخصی، تتر دریافت کنید.

  • ایردراپ هولد یا Holder Airdrop

ایردراپ هولد به‌ صورت خودکار و بر اساس تعداد توکن ‌هایی که کاربر درحال‌ حاضر در کیف پول خود نگه می ‌دارد، انجام می ‌شود. از آنجا که اطلاعات کیف پول و بلاک‌ چین بخشی از دفتر کل توزیع ‌شده عمومی هستند، تمام کاربران بلاک‌ چین می ‌توانند به‌ صورت شفاف، کیف پول ‌ها و میزان توزیع توکن‌ ها را ببینند.

  • اختصاصی یا Exclusive Airdrop

 ایردراپ اختصاصی، نوع خاص ‌تری از ایردراپ هولد به شمار می رود که در آن افراد خاصی به ‌صورت مستقل برای دریافت ایردراپ انتخاب می ‌شوند. معیار انتخاب در این نوع ایردراپ، میزان توکن ‌های کاربر نیست، بلکه بر اساس عواملی نظیر؛ مدت ‌زمان صرف ‌شده روی پروژه، بیشترین مقدار سرمایه‌ گذاری روی فعالیت ‌های غیرتوکنی پروژه و تعداد پست‌ های منتشرشده در انجمن پروژه مشخص می ‌شود.

  • هاردفورک یا Hardfork Airdrop

برای دریافت این ایردراپ، کاربران باید رمزارز خاصی در کیف پول خود داشته باشند تا بتوانند توکن ‌های پروژه ‌ای جدید را به عنوان فورک آن رمزارز، دریافت نمایند. به عنوان مثال؛ زمانی که بلاک چین بیت کوین، هاردفورک شد و بیت کوین کش به وجود آمد، به کلیه افرادی که در ولت خود بیت کوین داشتند، مقادیر مساوی BCH تعلق گرفت.

معرفی ایردراپ

معرفی ایردراپ های معتبر تلگرام

 در حال حاضر ایردراپ های فعال تلگرامی متعددی وجود دارند که انتخاب از بین آن ها برای مشارکت می تواند سخت و پیچیده باشد. فهرست زیر ۴ ایردراپ تلگرامی است که از نظر کارشناسان ارز دیجیتال از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و احتمال سود آوری بیشتری دارند.

  •  یس کوین (Yescoin)

بازی تلگرامی یس کوین بر بستر بلاکچین تون (TON) راه اندازی شده است، اما تا حدودی رویکردی متفاوت تر از دیگر بازی های متداول کلیکی تلگرام در پیش گرفته است. در این ایردراپ، به جای اینکه فقط روی صفحه ضربه بزنید، باید انگشت خود را روی صفحه ای پر از سکه های طلا بکشید. با کشیدن انگشت، سکه ها ناپدید می شوند و سکه های جدیدی ظاهر می شوند. نکته جالب توجه این است این سکه ها جای ثابتی ندارند؛ بنابراین در این بازی از اپلیکیشن های کلیک خودکار نمی توان استفاده نمود.

  • تپ سواپ (tapswap)

 تپ سواپ یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که روی شبکه سولانا طراحی شده است و شباهت زیادی به ایردراپ نات کوین دارد. بازی تپ سواپ در در دسته بازی های Tap-to-Earn قرار دارد. کاربران با ضربه زدن بر روی سکه درون ربات تپ سواپ می توانند برای کسب درآمد از طریق بازی اقدام کنند. تپ سواپ به این صورت است که شما با ضربه زدن و کسب امتیاز در بازی، می توانید سکه های درون بازی را به توکن های واقعی تبدیل نمایید.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید، تا زمانی که نوار «انرژی» شما اجازه می ‌دهد، می ‌توانید ضربه بزنید، سپس باید صبر کنید تا دوباره پر شود. این بازی هم اکنون، بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که بی صبرانه منتظر تاریخ لیست شدن تپ سواپ هستند.

مقاله پیشنهادی: اما و اگرهای قانونی تهاتر ملک با رمز ارز
  • همستر کامبت (Hamster Kombat)

 همستر کامبت با جذب بیش از ۱۵۰ میلیون بازی، مدعی رهبری نسل جدید بازی های رمزارزی است و یکی از ایردراپ های معتبر تلگرام به شمار می رود. گیم پلی همستر کامبت ضربه زدن روی صفحه است، همین مکانیزم ساده باعث شده تا افراد زیادی به این بازی علاقه مند شوند. محرک اصلی دیگر، بدون شک، وعده یک ایردراپ است.

با توجه به اینکه خبرهای متعددی درباره ایردراپ همستر کامبت در گروه ها، کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام دست به دست می چرخد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه سکه ها و زمان ایردراپ تعیین نشده است. با این وجود، بر اساس نقشه راه همستر کامبت، انتظار می رود عرضه رسمی سکه ها در مرداد ۱۴۰۳ انجام شود.

  • بلوم (Blum)

 بلوم یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال و یک مینی اپلیکیشن در تلگرام است که ترکیبی از ویژگی های صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز را ارائه می دهد. این پلتفرم با هدف ساده سازی معاملات مشتقه و ارائه دسترسی به توکن های بیش از ۳۰ بلاک چین طراحی شده است. این پلتفرم با اطلاع رسانی درباره ایردراپ بلوم، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است؛ به طوری که در ۴۸ ساعت اول خود با بیش از ۵۰,۰۰۰ ثبت نام راه اندازی شد. تا کنون، تاریخ مشخصی برای ایردراپ تلگرام بلوم اعلام نشده است.

جمع بندی

 امروزه ایردراپ رمرارزها، یکی از بهترین راه ‌ها جهت جلب توجه کاربران و سرمایه ‌گذاران به شمار می رود. در سال ‌های اخیر پروژه ‌های موفقی همچون؛ نات کوین یا یونی سواپ نشان دادند که با نوآوری، اعتبار و کار درست می ‌توان به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت. با این ‌وجود، افراد سودجو همواره در پی سوء استفاده از حس طمع کاربران هستند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌