سرمایه گذاری در تصفیه فاضلاب پساب نیشابور

مناقصه تصفیه فاضلاب

مجتمع فولاد خراسان برای اجرای قرارداد  سرمایه گذاری در پروژه تصفیه فاضلاب شهر نیشابور طی برگزاری یک مناقصه و اعلام فراخوان عمومی، مشاور این پروژه را از میان شرکت‌های معتبر و دارای رتبه بندی یک از سازمان برنامه و بودجه انتخاب کرد. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

وظایف برنده مناقصه تصفیه فاضلاب نیشابور

در ارتباط با پروژه پساب شهر نیشابور، طی برگزاری یک مناقصه مجتمع فولاد خراسان به عنوان نهاد مناقصه گزار توانست این پروژه را به یک شرکت دارای یک گرید یک از سازمان برنامه و بودجه کشور بسپارد. در جریان مناقصات معمولا با اعلام فراخوان عمومی شرکت‌هایی که در این زمینه فعال هستند اقدام به ارسال مدارک خود کرده و به این ترتیب در مناقصات شرکت می‌کنند. برنده مناقصه در این میان همان شرکتی خواهد بود که در ارزیابی کیفی برنده شده و قیمت آن پایین‌تر از قیمت پیشنهادی دیگر شرکت‌ها باشد. پس از اعلام برنده مناقصه نیز قراردادی ما بین دو طرف منعقد خواهد شد که وظایف هر کدام از طرفین در آن قید شده و مدت زمان انجام کار نیز در آن تاکید شده است.

برنده مناقصه در ارتباط با تصفیه فاضلاب  شهر نیشابور، ” شرکت مشاور پدید آب سپاهان” بوده که پس از طی فرایند انتخاب مشاور و  برابر آئین نامه خرید خدمات مشاوره که به تصویب هیات وزیران رسیده است؛ از اردیبهشت سال جاری قرارداد انجام کار به این شرکت ابلاغ شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت مجتمع فولاد خراسان اعلام کرده است: شرکت مشاور در این پروژه انجام خدمات مهندسی، نقشه برداری، طراحی و تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار را بر عهده دارد. در این زمینه، مشاور این پروژه در اوایل خرداد ۱۴۰۱ و با حضور تیم مهندسی خود از محل احداث تصفیه فاضلاب شهر بازدید و برنامه خود را در جریان جلسه مشترک با شرکت آب و فاضلاب نیشابور ارائه خواهد کرد.

مناقصه آب و فاضلاب

اسحاقیان،  معاون طرح و توسعه فولاد خراسان افزود: شرکت مشاور در حال حاضر به طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی این پروژه می‌پردازد و امید است که تهیه مدارک فنی و اسناد مناقصه نیز هر چه زودتر برای انتخاب پیمانکار اجرایی پروژه از طریق مناقصه آماده شود. این پروژه بزرگ دارای سه بخش از جمله شبکه جمع آوری فاضلاب سطح شهر  به طول حدود ۲۸۰ کیلومتر و ۵۰ هزار فقره نصب انشعاب، تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز در جنوب شهر نیشابور و همچنین خط انتقال از محل تصفیه خانه به محل مجتمع فولاد خراسان است.

مشاور انتخاب شده در جریان مناقصات فولاد خراسان، در طول اجرای پروژه، نظارت عالی و کارگاهی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.  پروژه تصفیه فاضلاب شهر نیشابور که از جمله وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع فولاد خراسان است، با حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد و بزرگترین طرح عام المنفعه فولاد خراسان بوده که در صورت اجرایی شدن شبکه فاضلاب خانگی مردم شهر نیشابور تکمیل خواهد شد. با ایجاد یک تصفیه خانه مدرن و بازگشت آب به صنایع، کشاورزی و دیگر مصارف، روزانه از هدر رفت حدود ۴۰ هزار متر مکعب آب در نیشابور جلوگیری شده و از آب استفاده بهینه خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «مناقصه های پیمانکاری آب و فاضلاب» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌