اختصاص آب صنعتی به پروژه های کرمانشاه از محل سدها

اختصاص آب صنعتی به پروژه های کرمانشاه از محل سدها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: طی جلسات متعدد استاندار کرمانشاه با وزارت نیرو در طول هفته گذشته، مصوبات خوبی در ارتباط با تخصیص آب صنعتی به پروژه های بزرگ و از محل سدها صورت گرفت. این موضوع نشان دهنده آینده ای درخشان برای صنعت استان کرمانشاه است. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

تخصیص آب سد ها برای آب صنعتی

«بهزاد باباخانی» در جلسه کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان کرمانشاه ضمن اشاره به پیگیری استانداری در جهت تخصیص آب صنعتی حوزه صنعت از سدهای استان، از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی این استان در خواست کرد تا برای اجرای طرح های اقتصادی مکان هایی را برای پروژه ها در نظر بگیرند. این موضوع کمک خواهد کرد تا در تامین آب مشکلی نداشته باشند و بتوانند از سهمیه تخصیص آب سدها به بخش صنعتی استفاده کنند.

باباخانی اضافه کرد: با تخصیص این منابع آبی به پروژه های صنعتی طرح های بزرگ و راهبردی اجرایی خواهد شد. و این تحول اساسی بخش صنعتی استان کرمانشاه را شکوفاتر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اجرای طرح ها و پروژه های صنعتی بر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مانند اجرای پروژه های نفتی استان تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه ها در ایجاد اشتغال و افزایش تولید و رونق اقتصادی استان بسیار موثر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح های صنعتی، آینده ای بسیار درخشان را در انتظار این استان دانست و از مسئولان در بخش های خصوصی درخواست کرد تا طرح ها را در مکان های مناسب جانمایی کرده تا مشکلی برای تخصیص آب صنعتی وجود نداشته باشد.

باباخانی همچنین اضافه کرد: کمیته  حمایت از بیمه با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح استان تشکیل شده است و این کمیته به زودی در مرکز و شهرستان های استان راه اندازی و تشکیل خواهد شد.

در حال حاضر بیش از هزار واحد صنعتی و با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که این واحدهای صنعتی به اشتغال زایی بیش از ۳۰ هزار نفر کمک کرده اند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های تجهیزات آب و فاضلاب، مواد مربوطه » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌