افزایش عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی

افزایش عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، محمد تاجمیر ریاحی از افزایش ۳۴ درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازارهای داخلی کشور خبر داد. وی گفت: با توجه به اهمیت تامین حداکثری بازارهای داخلی کشور و لزوم بی نیاز شدن از واردات، در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ در کنار افزایش و رشد تولید، میزان عرضه محصولات این شرکت شامل ورق‌ های گرم و اسید شویی به بازارهای داخلی هم  به میزان ۳۴ درصد افزایش یافته و واردات محصولات فولادی نزدیک به صفر رسیده است. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

رشد ۱۵۵ درصدی تحویل محصول گالوانیزه فولاد مبارکه

محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری موفق شدیم تا در زمینه تحویل محصول گالوانیزه به رشد ۱۵۵ رصدی برسیم. در همین مدت هم کل محصولات در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش عرضه داشته است. درواقع سهم بازار داخلی این محصولات ۲۸ درصد بوده و به دنبال آن هم کاهش صادرات با هدف تامین بیشتر بازارهای داخلی انجام شده است.

تاجمیر افزود: به دلیل افزایش تقاضایی که در ماه های اخیر در بازار به وجود آمده است، افزایش عرضه محصولات به بازارهای داخلی را داشته ایم.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه همچنین تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی، فولاد مبارکه سعی کرده است تا با تمام توان محصولات مورد نیاز این صنعت را هم تامین کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنایع ریخته گری » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌