فاز سوم کنار گذر مهرشهر به بهره برداری رسید

مناقصه کنارگذر کرج

منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج از افتتاح فاز سوم کنار گذر مهرشهر با اعتبار حدود ۴۹ میلیارد تومان خبر داد. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه باشید.

اتصال محورهای شمال به جنوب در فاز سوم کنار گذر مهرشهر

منوچهر غفاری در ارتباط با بهره برداری از پروژه فاز سوم کنارگذر مهر شهر گفت: این پروژه در مدت زمان شش ماه و با رعایت استانداردهای لازم به مرحله بهره برداری رسیده است.

غفاری با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز سوم کنار گذر مهر شهر اضافه کرد: در مجموع ۴۹ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و این ظرفیت وجود دارد که در سال‌ های آتی با تملک معارضین، فازهای بعدی را هم ادامه داد.

سرپرست شهرداری کرج همچنین گفت: با بهره برداری از این پروژه اتصال خوبی در شبکه معابر شهری در محورهای شمال به جنوب شهر کرج به وجود خواهد آمد.

غفاری اضافه کرد: کرج به عنوان شهری که توسعه شتابزده‌ای داشته است، در زمینه زیرساخت ‌های عمرانی دچار مشکلاتی است و در این حوزه داشته ‌ها با نیازهای واقعی فاصله دارد.

با افتتاح فاز سوم کنار گذر مهرشهر بخشی از عقب ماندگی شهر در بخش عمرانی برطرف خواهد شد.

غفاری با تاکید بر نیاز شهر به توسعه همه جانبه گفت: در این دوره از مدیریت شهری سیاست ها بر توسعه همه جانبه شهر کرج تمرکز داشته است و در کنار توسعه زیرساختی، نیازها و مطالبات فرهنگی، اجتماعی و … شهروندان هم در نظر گرفته شده است.

بر اساس اظهارات منوچهر غفاری، از جمله برنامه های اولویت دار این دوره از مدیریت شهری، توجه خاص به هوشمند سازی شهری و ایجاد شهرداری الکترونیک است که با اجرای آنها افزایش رضایت شهروندان از این مجموعه به وجود خواهد آمد و از وقوع تخلفات احتمالی هم جلوگیری خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج اعلام کرد: نیازهای شهروندان در حوزه ‌های مختلف احتساب شده و شهرداری بر اساس مطالبات و اعلام نیاز ساکنان مناطق مختلف، برنامه‌ها و طرح ‌های خود را اجرایی خواهد کرد.

غفاری در اظهارات خود اعلام کرده است که در این دوره از مدیریت شهری شهر کرج، تنها بر انجام پروژه های عمرانی تمرکز نشده است و شهرداری داری شرح وظایف متنوعی است که با حمایت شورا در جهت رسیدن به آنها گام برداشته خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج ضمن اشاره به اینکه باید از همه افرادی که در به سرانجام رسیدن این پروژه نقش داشته ‌اند قدردانی شود، تصریح کرد: بدون شک تعامل و همدلی است که باعث می‌ شود علی رغم مشکلات موجود، مدیریت شهری بتواند در مسیر رفع نیازهای شهروندان و جلب رضایت آنها حرکت کند.

مناقصه کرج

طرح کنار گذر مهرشهر در چهار فاز جداگانه، اما به صورت پیوسته تعریف شده است. فاز‌های اول و دوم در محدوده‌ های راه آهن و ابتدای بلوار دانش پیش از این به بهره برداری رسیده است و فاز سوم آن نیز که زیر بار ترافیکی می ‌رود تا ابتدای خیابان چمن یکم مهرشهر است.

دسترسی شهروندان با بهره برداری از این طرح عمرانی، از داخل کرج و همچنین مسافرین از اتوبان تهران قزوین به سمت منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شهرک‌ های اطراف راحت تر خواهد شد.  این بهره برداری  می تواند در شکوفایی و توسعه منطقه و همچنین کاهش بار ترافیکی و مشکلات شهری نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های کرج » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌