اضافه شدن یک پرواز به برنامه فرودگاه شهرکرد

اضافه شدن یک پرواز به برنامه فرودگاه شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به اینکه پروازهای فرودگاه شهرکرد در اولویت مدیر کل راه و شهرسازی این منطقه قرار گرفته است؛ مقرر شده تا به صورت روزانه یک پرواز به پایتخت از فرودگاه شهرکرد انجام شود. علاوه بر این به دنبال اضافه شدن پرواز عسلویه، کویت و چابهار به پروازهای فرودگاه شهرکرد هستیم. در ادامه همراه مجله هزاره باشید.

افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد

غلامعلی حیدری، در شورای توسعه و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این استان ابلاغ شده است گفت: تلاش است تا اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به صورت عادلانه در شهرستان تقسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اضافه کرد: با احتساب اعتبارات سال ۱۴۰۱، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافته است. علاوه بر این، برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یک ستاد ویژه‌ هم در مرکز استان و شهرستان‌ ها تشکیل می شود و جلسات آن هر دو هفته یک  بار با حضور مدیران ‌کل برگزار  خواهد شد.

حیدری ضمن اشاره به اینکه یک نامه به وزارتخانه های مختلف برای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ارسال شده گفت: به دلیل محدودیت فصل کار در پروژه های عمرانی، لازم است تا هر چه زودتر اعتبارات سفر جذب و تاکید شود تا این اعتبارات در ۶ ماهه نخست سال به استان اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: برش اعتباری پروژه‌ های سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری به تفکیک در اختیار شهرستان‌ ها قرار می گیرد، همچنین مصوبات سفر در هر شهرستان به فرماندار اعلام شود، باید مصوبات سفر به ‌صورت مستمر از وزارتخانه‌ ها و سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود.

استاندار چهارمحال بختیاری همچنین گفت: نیاز است تا روند پرداخت تسهیلات روان ‌سازی شود و مدیران باید برای جبران کسری بودجه خود، املاک مازاد خود را به ‌فروش برسانند. مدیران دستگاه‌ های مختلف اجرایی تا هفته دولت فرصت دارند که ادارات متناظر خود را در شهرستان‌ هایی که هنوز اداره متناظرشان مستقر نشده است، مستقر کنند، در این زمینه اگر مدیری این کار را انجام ندهد با او برخورد خواهد شد.

غلامعلی حیدری اضافه کرد: فرمانداران باید با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا هر چه زودتر نسبت به حل مشکلات اجتماعی مرتبط با پروژه‌ های عمرانی شهر اقدام کنند. اگر این امر صورت بگیرد، با اجرای مصوبات سفر هم شاهد تحول در استان خواهیم بود.

اضافه شدن پرواز روزانه به فرودگاه شهرکرد

حیدری در طی سخنانش اشاره کرد که افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد در اولویت مدیر کل راه و شهرسازی است و هر روز باید یک پرواز به پایتخت از فرودگاه شهرکرد انجام شود، علاوه بر این، اضافه شدن پرواز عسلویه، کویت و چابهار به پروازهای فرودگاه شهرکرد هم در زمره این برنامه ها است. با حساب پرواز جدید، در هفته سه پرواز از شهرکرد به تهران صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این زمینه گفت : با توجه به اینکه فرودگاه شهرکرد یک فرودگاه بین ‌المللی است و ظرفیت پروازهای خارجی را نیز دارد، پس از اینکه مجوز افزایش پروازهای داخلی را دریافت کردیم تلاش می‌شود تا مجوز برای پرواز به کشور کویت و عتبات عالیات نیز گرفته شود.

حسینعلی مقصودی افزود: برای افزایش پرواز در این شهر نیاز است تا هواپیما به این فرودگاه اضافه شود. البته در این زمینه با شرکت ‌هایی مانند ماهان و پارس‌ ایر مذاکراتی صورت گرفته است اما با توجه به اینکه مشکل کمبود هواپیما، ملی است منتظر هستیم تا سهمیه استان در این خصوص درنظر گرفته شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های شهرکرد » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌