آشنایی با تجهیزات رختشویخانه صنعتی و مناقصات آن

تجهیزات رختشویخانه صنعتی و معاملات در این زمینه

رختشویخانه صنعتی یا لاندری یکی از بخش های مهم هر مرکزی مانند هتل، بیمارستان، پادگان، خشک شویی و غیره است. وجود این بخش ها در ارگان های مختلف موجب می شود تا شستشوی البسه و مراحل خشک کردن و ضد عفونی کردن لباس ها به راحتی انجام شود و از به هدر رفتن وقت هم جلوگیری می کند. تجهیزات رختشویخانه صنعتی شامل دستگاه های پیشرفته اعم از لباسشویی صنعتی، اتو پرس صنعتی، دیگ بخار، آبگیر صنعتی و خشک کن  و غیره است.

بنابراین لاندری ها فعالیت های شستشو را در مقیاس بزرگ انجام می دهند. ارائه دهندگان خدمات در این صنعت مسئول ‌نگهداری از البسه، تدارکات مربوطه، حفظ کیفیت و ایجاد رضایت مشتریان هستند. خدمات و فعالیت های لاندری ها به روشی صنعتی و با استفاده از تجهیزات خودکار در مقیاس بزرگ انجام می گیرد. انجام صحیح فعالیت ها  و مدیریت اطلاعات در لاندری های صنعتی بسیار اهمیت دارد زیرا که این صنعت با حجم بسیار زیادی از البسه سر و کار دارد. در ادامه این مقاله با مجله هزاره همراه شوید.

مهم ترین تجهیزات رختشویخانه صنعتی

لباسشویی صنعتی : ماشین لباشویی یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای است و در خانه امکان شستن برخی از لباس ها مانند ملحفه ها و پتو ها و غیره وجود ندارد. بنابراین لباسشویی صنعتی در سه مدل برقی، تمام استیل و نیمه استیل و سیستم  PLC این امر را امکان پذیر می کند.

خشک کن صنعتی: بعد از آن که لباس شسته شد نوبت به خشک کردن آن می رسد. استفاده از خشک کن صنعتی کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن لباس ها خشک شوند. این دستگاه  نیز در سه مدل برقی، بخاری و گازی طراحی شده است.

آبگیر صنعتی: از دستگاه آبگیر صنعتی برای خشک کردن بسیار سریع استفاده می شود. استفاده از آبگیر صنعتی در هر رختشویخانه صنعتی ضروری است زیرا سرعت بسیار بالایی دارد.

اتو پرس صنعتی: لباس ها بعد از هر بار شستشو نیاز به اتو کشیدن دارند. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت، اتو پرس صنعتی یک گزینه مناسب است. اتو پرس صنعتی در هر بیمارستان ، پادگان و هتلی کاربرد دارد.

دیگ بخار: دیگ بخار دستگاهی است که با فشار آب و گرما بخار تولید می کند. در رختشویخانه صنعتی از دیگ بخار برای شستشوی لباس و اتو کشی آنها استفاده می شود.

اتو غلتک:از اتو غلتک برای اتو کردن ملحفه ها استفاده می شود و کار آنها با برق و بخار است. اتو غلتک دستگاهی بسیار کاربردی بوده و در مدت زمانی کم ملحفه ها را اتو می زند.

مناقصه رخشویخانه صنعتی

معاملات رختشویخانه صنعتی

رختشویخانه صنعتی می تواند از نوع درون سازمانی (OPL) باشد و یا آن که یک شرکت لاندری مستقل باشد که خدماتی مشابه ارائه می کند. موسسات بزرگ (مثل رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و صنایع) که نیاز به انبوهی از البسه تمیز، پوشاک کار و یا لباس فرم دارند؛ می توانند از خدمات لاندری صنعتی استفاده کنند. برای مثال، هتل ها نیازمند شست و شوی ملحفه تخت ها، حوله های حمام هستند که این کار را با انجام یک قرارداد یک یا چند ساله با پیمانکارها انجام می دهند.

برای این کار سازمان ها اقدام به برگزاری مناقصاتی برای همکاری با شرکت هایی که خدمات رختشویخانه صنعتی را ارائه می دهند؛ می کنند. در این صورت آگهی مناقصه در روزنامه های کثیرالانتشار یا وب سایت هایی مانند وب سایت هزاره و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می شود. شرکت هایی که دارای شرایط مورد نظر سازمان برگزار کننده مناقصه هستند؛ می توانند در این مرحله اقدام به ارسال اسناد و مدارک خود کرده و در صورت تایید سازمان مناقصه گزار وارد فرایند رقابتی شوند. برنده مناقصه نیز شرکتی خواهد بود که دارای شرایط مورد نظر بوده و قیمت پیشنهادی او کمتر از دیگر رقبا باشد. سپس قراردادی ما بین دو طرف منعقد خواهد شد که تعهدات طرفین و مدت زمان انجام پروژه در آن ذکر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «مناقصه های تامین نیروی انسانی» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌