شرکت توزیع نیروی برق فارس و معاملات این مجموعه

معرفی شرکت توزیع نیروی برق فارس و معاملات این مجموعه

شرکت توزیع نیروی برق فارس در تاریخ  در تاریخ ۷۰/۱۲/۲۸ تحت شماره ۸۹۲۴۴ در تهران به ثبت رسیده است.  سپس با توجه به انتقال اقامتگاه در تاریخ ۷۱/۰۷/۱۸ در اداره ثبت شهرستان شیراز به شماره ۵۲۴۰ نیز ثبت گردید. فعالیت این شركت بر اساس  اساسنامه شامل خرید و فروش انرژی و انشعاب برق، توسعه،  بهینه سازی، بهره برداری و تعمیر و نگهداری از شبكه و تاسیسات توزیع نیروی برق است.

حوزه عملیاتی این شرکت مساحتی ۱۰۳۰۰۰ کیلومتر مربعی دارد و شامل مدیریت های ۲۶ گانه: آباده، استهبان، اقلید، اوز، بختگان، بوانات، جهرم، خرم بید، خفر، داراب، رستم، زرین دشت، سرچهان، فسا، فیروزآباد، فراشبند، خنج ، کازرون، کوه چنار، گراش، لار، لامرد، ممسنی،  نیریز، قیر و مهر است. در ادامه با معرفی بیشتر این سازمان با مجله هزاره همراه باشید.

محورهای سه گانه راهبرد و وظایف شرکت توزیع نیروی برق فارس

این شرکت سه محور خدمت گزاری، دوستدار محیط زیست و ارزش آفرینی را سرلوحه کار خود قرار داده است و شعار آن زندگی روشن تر، محیط زیست بهتر و جامعه ای قوی تر است.

شرکت توزیع نیروی برق فارس مسئول خرید و فروش و توزیع انرژی الکتریکی مطمئن پایدار، اقتصادی و سازگار با محیط زیست به مشترکین صنعتی، تجاری، عمومی، خانگی و کشاورزی در حوزه مدیریت خود با هدف بهبود و ارتقا رضایت مشتریان است. بر این اساس این شرکت وظایف خود را به شرح زیر می داند:

– توسعه نظام اصلاح و بهینه سازی و بهبود نظام نگهداری و تعمیرات تجهیزات شبکه بر مبنای شاخص پایایی با رویکرد کاهش خاموشی و بهبود محصول

– ارتقا باز طراحی و هوشمند سازی شبکه های برق با رویکرد کاهش تلفات

– مدیریت مصرف بار و تقاضای انرژی برق با پایش استانداردها، فرهنگ سازی و نهادینه کردن رعایت الگوی مصرف با رویکرد کاهش پیک

– مدیریت تامین و تخصیص منابع مالی با استفاده از ظرفیت های قانونی

– ارتقا سطح ایمنی و بهداشت شغلی و بهبود سلامت ذینفعان با ارزیابی، کنترل و کاهش مداوم ریسک مخاطرات برای پیشگیری از وقوع حوادث انسانی

– گسترش و توسعه برنامه ها با هدف کاهش و حذف آلاینده های زیست محیطی و استقرار شاخص های مدیریت سبز

– افزایش بهره وری تاسیسات و تجهیزات نصب شده و مدیریت بهینه دارایی های فیزیکی با افزایش تاب آوری و توسعه زیر ساخت ها

– شایسته گزینی در انتخاب نیروی انسانی و توانمند سازی کارکنان

– تقویت و گسترش زیر ساخت های الکترونیکی و شبکه های ارتباطی و توسعه خدمات غیر حضوری در راستای رسیدن به دولت الکترونیک

– گسترش و ارتقا تحقیقات کاربردی و توسعه ای مورد نیاز از طریق تعامل با مراکز علمی و پژوهشی

معاملات توزیع نیروی برق فارس

توزیع نیروی برق فارس همانند دیگر سازمان های دولتی و خصوصی برای همکاری بیشتر با دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و ایجاد شفافیت بیشتر در جریان معاملات خود، اقدام به برگزاری مناقصات و مزایداتی می کند. به این ترتیب با اعلام یک فراخوان عمومی از اشخاص حقیقی یا حقوقی برای شرکت در این فرایندها دعوت به عمل آورده می شود. این فراخوان ها در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده یا در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم می رسد. یکی از این گزینه های اطلاع رسانی وب سایت هزاره است که با تجربه چندین ساله خود بیشترین آگهی های معاملاتی مناقصه و مزایده را در کشور پوشش می دهد.

پس از فراخوان عمومی، شرکت هایی که واجد شرایط هستند اقدام به ارسال اسناد و مدارک خود کرده و در صورت دارا بودن شرایط وارد فرایند رقابت با یکدیگر می شوند. در مناقصه شرکتی برنده خواهد بود که در صورت دارا بودن شرایط مناسب ترین قیمت را ارئه بدهد و در مزایده شرکت کننده ای برنده خواهد بود که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه بدهد. سپس قراردادی ما بین برنده و توزیع نیروی برق فارس به امضا خواهد رسید که از این پس فعالیت هر دو طرف بر اساس این قرارداد خواهد بود و مدت زمان پروژه نیز در این قرارداد ذکر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های شیراز » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌