معرفی وزارت آموزش و پرورش و مزایدات این سازمان

مزایدات وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش کشور یک سازمان آموزشی است که مسئول آموزش کودکان و نوجوانان و تربیت آموزگار در ایران است. این وزارتخانه از سال ۱۳۴۳ از وزارت اطلاعات و فناوری جدا شد و در آن زمان مسئولیت آموزش عالی یعنی دانشگاه ها را نیز بر عهده داشت. بعد از تشکیل وزارت علوم،  برای اداره امور دانشگاه ‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی، وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد در مقاطع پیش دبستان، دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را  عهده دار شد.

 علاوه بر این تمام مراکز مهد کودک‌ نیز  باید برای فعالیت خود از وزارت آموزش و پرورش مجوز دریافت کنند. در ادامه این مقاله همراه با مجله هزاره شوید تا با این مجموعه بیشتر آشنا شویم.

فعالیت های وزارت آموزش و پرورش در ایران

این مجموعه سال ها است که به فعالیت های زیر بر اساس مفاد قانون جمهوری اسلامی، می پردازد:

– تربیت و پرورش دانش آموزان، دانشجویان و معلمان و اساتید

– تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی و معنوی دانش آموزان بر اساس اصول اسلامی

– اجرای آموزش های عمومی، تخصصی و نیمه تخصصی

– نظارت بر انجام تمامی امور تدارکاتی و تجهیزاتی و خدماتی از طریق صدور دستورالعمل و بخشنامه

– سیاست گذاری و برنامه ریزی برای پذیرش دانشجو و ارتقای کیفیت آموزش

سازمان های زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش

  • سازمان پژوهش و برنامه ‌ریزی آموزشی
  • سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور
  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • سازمان دانش‌آموزی
  • سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان
  • سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک
  • واحد سازمانی مدارس عادی دولتی وزارت آموزش و پرورش
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده
  • سازمان نهضت سوادآموزی
  • دانشگاه شهید رجایی
  • دانشگاه فرهنگیان
برگزاری ازمون مدارس نمونه دولتی

مزایدات آموزش و پرورش کشور

وزارت آموزش و پرورش کشور، با هدف همکاری بیشتر با دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، اقدام به برگزاری مناقصات و مزایداتی می کند. به این ترتیب با اعلام یک فراخوان عمومی از اشخاص حقیقی یا حقوقی برای شرکت در این فرایندها دعوت به عمل آورده می شود. این فراخوان ها در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده یا در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم می رسد. یکی از این گزینه های اطلاع رسانی وب سایت هزاره است که با تجربه چندین ساله خود بیشترین آگهی های معاملاتی مناقصه و مزایده را در کشور پوشش می دهد.

پس از انتشار فراخوان عمومی، شرکت هایی که واجد شرایط مناقصات و مزایدات این وزارتخانه هستند اقدام به ارسال اسناد و مدارک خود کرده و در صورت دارا بودن شرایط وارد فرایند رقابت با یکدیگر می شوند. در مناقصه شرکتی برنده خواهد بود که در صورت دارا بودن شرایط مناسب ترین قیمت را ارئه بدهد. در مزایده آموزش و پرورش نیز شرکت کننده ای برنده خواهد بود که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه بدهد و موضوع این مزایدات در ارتباط با این وزارتخانه، عمدتا مزایده اجاره زمین، مزایده اقلام مازاد، انواع تجهیزات آموزشی مانند مانیتور، ال سی دی و غیر، فروش ملک و دیگر دارایی های این وزارتخانه است. سپس قراردادی ما بین برنده و وزارت آموزش و پرورش به امضا خواهد رسید که از این پس فعالیت هر دو طرف بر اساس این قرارداد خواهد بود و مدت زمان پروژه نیز در این قرارداد ذکر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده های وزارت آموزش و پرورش » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌