اعلام مشوق های نوسازی واحدهای مسکونی

اعلام مشوق های نوسازی واحدهای مسکونی

مشوق‌ های نوسازی واحدهای مسکونی اعلام شد و بر این اساس، کاهش زمان صدور پروانه ساخت به دو ماه، تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ‌ها و استفاده از وام قرض ‌الحسنه ودیعه مسکن در زمان نوسازی از جمله این مشوق ها در نظر گرفته شده است. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

مشوق های نوسازی بناهای قدیمی

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، کاهش زمان صدور پروانه به دو ماه، تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ‌ها، استفاده از وام قرض ‌الحسنه ودیعه مسکن در زمان نوسازی، استفاده از تسهیلات ارزان ‌قیمت نهضت ملی مسکن و تسهیلات ویژه نوسازی را از جمله مشوق ‌هایی عنوان کرد که شهروندان می ‌توانند هنگام نوسازی واحدهای مسکونی خود از آن ‌ها استفاده کنند.

آخرین روز از پویش جهادی «بم سفیر نوسازی برای ایران قوی» در ۳۵ شهر کشور برگزار شد و در این زمینه جلسه ای با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، استاندار، فرمانداران و جمعی از مسئولان شهری بم و دیگر استان ‌های کشور به شکل مجازی برگزار شد.

در این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی به نحوه شکل گرفتن ایده برگزاری رویداد «بم، سفیر نوسازی برای ایران قوی» پرداخت و در ادامه گفت: خرداد ماه سال جاری در مسیر سفر به بم در شهرهای جیرفت و عنبرآباد از پروژه‌ های بازآفرینی بازدید کردیم.

نوسازی واحدهای مسکونی

آئینی در ادامه اظهارات خود افزود: خوشبختانه تلاش‌ ها به ثمر نشست و طی این سه روز شاهد بودیم ۳۵ نفر از سفیران نوسازی بم متشکل از فرهیختگان و مسؤولان وقت در زمان زلزله بم و نیز مدیران و کارشناسان شرکت بازآفرینی شهری ایران با حضور در ۱۰۵ شهر کشور، پیام ۳۵ هزار عزیز از دست رفته در زلزله بم را به گوش دیگر هموطنان در سراسر کشور رسانند تا از این پس شاهد آوار شدن هیچ خانه ‌ای بر سر ساکنانش در اثر زلزله و دیگر بلایای طبیعی نباشیم.

نوسازی یا بازسازی، به فرایند بهبود ساختار شکسته، آسیب دیده یا منسوخ شده اطلاق می‌ شود. عملیات بازسازی اغلب در دو فاز تجاری یا مسکونی انجام می‌ گیرد. نوسازی ساختمان به عنوان مرمت سازه ‌ای و فنی یا نوسازی یک یا چند طبقه یا حتی کل ساختار موجود انجام می گیرد. این فرایند از یک طرف، می ‌تواند بر روی تعمیر و نگهداری تمرکز کند یا آن که برطرف کننده نقص (نوسازی نسبی) باشد. در اغلب موارد نوسازی، تجهیزات و فناوری ساختمان با طراحی مدرن (بازسازی کامل) جایگزین و تکمیل می‌ گردد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مزایده های وزارت راه و شهرسازی » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌