آخرین مبلغ وام مسکن مجردها و متاهل‌ها

مبلغ وام مسکن

هزینه هر برگ از تسهیلات مسکن در مقایسه با دو هفته گذشته، افزایشی بوده و متاهل ‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن باید بیش از ۱۲۱ میلیون تومان پرداخت کنند. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

تغییر در قیمت وام مسکن

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان دهنده آن است که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان، در اردیبهشت ماه ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان و در خرداد ماه نیز ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارد.
در این زمینه، هر برگ اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان، در مرداد سال گذشته ۱۲۵ هزار تومان و در شهریور سال گذشته نیز ۱۲۵ هزار تومان داد و ستد می ‌شود.
این اوراق در ماه مهر سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان، در آبان‌ ماه ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان و آذر ماه ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.
اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز با قیمت‌های ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ و ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌ شود. این اوراق در سال جاری ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس همین قیمت نوشته شده است.

تفاوت مبلغ وام مسکن برای مجردها و متاهل ها

بر اساس مبالغ جدید وام مسکن، مجردهای ساکن تهران تا ۲۸۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می ‌شود؛ بنابراین برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ تومانی، ۵۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان می ‌شود.
علاوه بر این، با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۷۲هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۷۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان می ‌رسد.

همچنین در این زمینه، متاهل ‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌ توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۱۰۱ میلیون و ۳۶۰هزار تومان است که همراه با هزینه ۲۰ میلیون و ۲۷۲ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۱۲۱ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان پرداخت شود.
علاوه بر این، سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها به ۱۶۰ و برای زوجین به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.
بر این اساس، مجردهای مراکز استان و شهرهایی که ذکر شد، باید ۳۲۰ و متاهل ‌های ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۴۰ میلیون و ۵۴۴ و متاهل‌ها نیز باید ۸۱ میلیون و ۸۸ هزار تومان پرداخت کنند.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده های املاک » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌