افزایش تولید در 9 ماهه 1401 مربوط به کدام کالاها است؟

افزایش تولید در 9 ماهه 1401 مربوط به کدام کالاها است؟

آمارها از  وضعیت تولید در ۹ ماهه سال جاری نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته است. در ادامه این خبر با سایت مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید.

افزایش تولید ۲۰ کالا

آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۹ ماهه امسال نشان دهنده آن است که از ۳۳ کالای صنعتی و معدنی ۲۰ کالا با افزایش تولید و ۱۲ کالا با کاهش تولید روبرو بوده است.

این بررسی ها همچنین نشان می دهد که تولید اتوبوس، مینی بوس و ون با ۱۵۷ درصد رشد رتبه نخست تولیدات ۹ ماهه سال جاری را دارد و از طرف دیگر هم انواع محصولات فولادی با ۲۳ درصد کاهش بیشترین افت تولید را تجربه کرده است.

علاوه بر این، در همین بازه زمانی، تولید انواع خودروی سواری ۱۳ درصد، وانت ۵۴ درصد، اتوبوس، مینی بوس و ون ۱۵۷ درصد، تراکتور ۴ درصد، انواع تایر یک درصد، کارتن ۳۱ درصد، سموم دفع آفات نباتی ۳۴ درصد، محصولات پتروشیمی ۸ درصد، الیاف اکریلیک ۳۰۱ درصد، نخ فیلامنت پلی‌استر ۵ درصد، الیاف پلی‌استر ۳ درصد، انواع تلویزیون ۶۱ درصد، انواع کولر آبی ۲۹ درصد، انواع یخچال و فریزر ۱۸ درصد، انواع ماشین لباسشویی ۹ درصد و انواع الکتروموتور ۱۲ درصد رشد تولید را ثبت کرده است.

افزایش تولید در 9 ماهه 1401 مربوط به کدام کالاها است؟

از طرف دیگر کاهش تولید مربوط به کالاهایی مانند روغن ساخته شده نباتی با ۱۵ درصد، پودر شوینده با ۱۳ درصد، کاغذ با ۱۵ درصد، فیبر با یک درصد و دوده با ۲۷ درصد بوده است.

در ارتباط با تولیدات معدنی در ۹ ماهه امسال تولید کنسانتره زغال ‌سنگ ۲۰ درصد، شیشه جام ۲۷ درصد، ظروف شیشه ‌ای ۳ درصد و ظروف چینی یک درصد، رشد تولید داشته است؛ البته در این مدت تولید آلومینا نیز بدون تغییر بوده و شبیه به سال گذشته تولید شده است.

در مقابل نیز تولید فولاد خام  ۲ درصد، انواع محصولات فولادی ۲۳ درصد، کاتد مس ۵ درصد، سیمان یک درصد، کاشی و سرامیک ۳ درصد و چینی بهداشتی ۳ درصد روند کاهشی را تجربه کرده است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های وزارت صمت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌