تولید خودرو برقی اسکای ول در ایران

تولید خودرو برقی اسکای ول در ایران

خودرو برقی  اسکای ول در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم وارد خطوط تولید صنایع خودروسازی کرمان می  شود. در ادامه این خبر با سایت مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید.

ویژگی های خودرو هوشمند اسکای ول

خودروی suv تمام برقی اسکای ول بعد از آن که از تست های میدانی در شرایط آب و هوایی مختلف ایران، با موفقیت گذر کرد؛ هم اکنون آماده تجاری سازی می شود.

خودرو برقی اسکای ول اولین محصول مشترک شرکت خودروی برقی نوین ماهان (نبکا) است. این شرکت با هدف ایجاد تحولی جدید در صنعت خودرو سازی توسط گروه صنایع خودرو سازی کرمان و گروه مپنا تاسیس شده است که ماموریت اصلی شرکت تولید خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت شارژ این نوع از خودروها در ایران تعریف شده است.

این محصول که اولین خودروی شرکت نبکا است، امکان پیمایش ۵۲۰ کیلومتر با یک بار شارژ  شدن را دارا است و می تواند در مدت زمان ۳۵ دقیقه شارژ مجدد شود.

در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ این خودرو هوشمند با آپشن هایی مانند تشخیص خواب آلودگی راننده، اتو پارک، سنسور نقاط کور و بسیاری از آپشن  های به روز وارد بازار می شود. علاوه بر این، اسکای ول با فاصله محوری ۲۸۰۰ میلیمتر،  یکی از بزرگترین شاسی بلندهای تولیدی ایران خواهد بود.

مزایده خودرو سواری

“گروه خودروسازی مبتنی بر انرژی های نوین اسکای ول” یا “جیانگسو اسکای ول اتومبیل” نام یک کمپانی چینی  است که اقدام به تولید خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین می کند. این کمپانی  فعالیت خود را از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز کرده است.

اسکای ول یا اسکای ورث یک رکورد مهم را نیز به خود اختصاص داده است که با عنوان: اولین استارت اپ چینی تولیدکننده خودروی الکتریکی، محصول خود را در بازار آمریکا به فروش می رساند.

از نظر ابعاد، طول Skywell به ۴۶۹۸ میلی ‌متر، عرض آن ۱۹۰۸ میلی‌ متر، ارتفاع آن ۱۶۹۶ میلی ‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۸۰۰ میلی ‌متر می ‌رسد. این خودرو برقی جدید بازار ایران با فاصله محوری ۲۸۰۰ میلی ‌متری خود به‌عنوان یکی از بزرگترین شاسی بلندهای تولید شده در بازار ایران به شمار می رود.

تولید خودرو برقی اسکای ول در ایران

اسکای ول ET5 دارای یک موتور برقی با ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است که در کنار باتری ۵۵.۳۳ کیلو وات ساعت یا ۷۱.۹۸ کیلو وات ساعت قرار گرفته و شعاع حرکتی ۴۱۰ تا ۵۲۰ کیلومتر (براساس استاندارد NEDC) را فراهم می‌ کند. البته در برخی منابع، به باتری ۸۸ کیلووات ساعت هم اشاره شده که شعاع حرکتی ۶۰۰ کیلومتری را به همراه خواهد داشت. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نیز ۷.۹ ثانیه اعلام شده است.

اخیرا هم اسکای ول ET5  با نام الاریس بئو (Elaris Beo) وارد کشور آلمان  شده است. این خودرو به باتری ۷۲ کیلو وات ساعت، رینگ ‌های ۱۹ اینچی، تهویه مطبوع ۴ منطقه‌ ای، صفحه پشت آمپر ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچی، روکش چرم صندلی‌ ها و فرمان و گرمکن ردیف جلو مجهز شده است.

از نظر قیمت، اسکای ول ET5 در  کشور خود در چهار تیپ مختلف با قیمت ۲۳ الی ۳۸ هزار دلار به فروش می ‌رسد اما قیمت الاریس بئو در آلمان، حدود ۴۱ هزار یورو در نظر گرفته شده است. بنابراین پیش بینی می شود که در صورت حضور در بازار ایران، قیمتی فراتر از ۲ میلیارد تومان خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات خودروهای سبک » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌