ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب آغاز شد

ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب آغاز شد

ثبت ‌نام لاستیک دولتی به صورت اینترنتی برای خرید لاستیک خودرو توسط چند شرکت تایرساز داخلی ایران ‌تایر و کویر تایر با قیمت مصوب دولتی فعال شده است. این ثبت نام  برای شرکت بازر نیز به‌زودی آغاز می ‌شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش شرکت ‌های مذکور  برای خرید با قیمت کمتر از نمایندگی ‌ها و بازار و بدون واسطه اقدام کنند. در ادامه این خبر با سایت مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید.

خرید لاستیک دولتی با قیمت کمتر از نمایندگی

شرکت ‌های تایرساز داخلی کویر تایر، ایران‌ تایر و بارز (به‌ زودی آغاز می ‌شود) برای محصولات خود با قیمت مصوب دولتی فروش اینترنتی را آغاز کرده اند تا لاستیک‌ های خود را با قیمت مصوب دولتی به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده‌ نهایی رسانده و متقاضیان بتوانند با قیمت کمتر از نمایندگی ‌ها و بازار اقدام به خرید دو حلقه تایر کنند.

در ارتباط با شرایط خرید محصولات کویر تایر آمده است که جهت خرید، ابتدا باید در سامانه ثبت ‌نام و مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت، بارگذاری کنید، با هر کد ملی و پلاک خودرو، امکان خرید یک جفت تایر در هر شش ماه فراهم است و مشخصات خودرویی ثبت‌نام شده باید با مشخصات مندرج در کارت خودرو تطابق داشته باشد؛ در غیر این صورت سفارش لغو خواهد شد.

مزایدات خودرو

مبلغی که به عنوان مبلغ نهایی قابل پرداخت است؛ شامل قیمت مصوب تایر، هزینه حمل (به ازای هر حلقه تایر ۵۰ هزار تومان) و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد) خواهد بود. تمامی سفارش ‌ها در طول مدت چهار الی هشت روز کاری (از زمان تکمیل فرآیند خرید)، توسط اداره پست تحویل خریدار با ارائه اصل کارت ملی صورت خواهد گرفت. محصولات کویر تایر شامل چهار سال گارانتی می شود.

بر اساس اعلام شرکت بارز، فروش اینترنتی محصولات این گروه صنعتی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

ثبت نام لاستیک دولتی

در ارتباط با شرایط خرید لاستیک دولتی از محصولات ایران ‌تایر نیز آمده است که با هر کد ملی و پلاک خودرو، در راستای توزیع همگانی سهمیه تایر امکان خرید یک جفت تایر در هر سال فراهم است، در جهت تسهیل فروش و تحویل خودرو، سامانه نوبت دهی اینترنتی ایجاد شده که پس از ثبت درخواست و تعیین نوبت مراجعه، مشتری می ‌تواند به آدرس فروشگاه عرضه مستقیم شرکت مراجعه و با ارائه مدارک درخواستی تایر خود را تحویل گیرد.  ضمن اینکه در فروشگاه عرضه مستقیم پذیرش پول نقد مجاز نیست و پرداخت وجه صرفا  از طریق کارت بانکی مقدور است.

علاوه بر این تمامی تایرهای رادیال سیمی سواری عرضه شده دارای چهار سال و تایرهای نخی وانتی و باری دارای سه سال گارانتی، در قبال عیوب ناشی از فرآیند تولید هستند. متقاضیان خرید از شرکت کویرتایر می‌ توانند با مراجعه به سایت ‌های این شرکت ‌های تایر ساز مراجعه کنند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «مناقصات لاستیک، تایر» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌