پرفروش ترین موتور سیکلت در ایران کدام است ؟

تی وی اس آپاچی ۲۰۰ سی‌ سی (TVS Apache)

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید یک موتور سیکلت اهمیت دارد آن است که گزینه ای را انتخاب کنید که بازار خرید و فروش خوبی دارد. بنابراین بررسی پرفروش ترین موتور سیکلت در ایران به همین دلیل اهمیت دارد و کمک می کند تا شما در هر زمانی بتوانید آنها را بفروشید.

موتور سیکلت های پرفورش به دلیل آن که محبوبیت بیشتری دارند به سرعت هم نقد می شوند و از طرف دیگر تعمیرکاران بیشتری می توانند آنها را در صورت خراب شدن تعمیر کنند. همچنین قطعات یدکی این موتورها در بازار ایران به راحتی پیدا می شود. در ادامه این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره به معرفی پرفروش‌ ترین موتور سیکلت ها در ایران می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

تی وی اس آپاچی ۲۰۰ سی‌ سی (TVS Apache)

شرکت هندی تی وی اس (TVS) اقدام به تولید موتوری کرد که آپاچی ۲۰۰ نام دارد. این موتور  اولین بار در سال ۲۰۱۶ بعد از تولید توسط این شرکت در ایران به فروش رسید. این موتور سیکلت را عاشقان موتور سواری بسیار دوست دارند و طرفداران زیادی دارد. برخی از مردم معتقدند موتور آپاچ ۲۰۰ رقیب ضعیفی برای آپاچی ۱۸۰ است. هزینه تعمیر آپاچ ۲۰۰ بیشتر از آپاچی ۱۸۰ است و عملکرد آن نیز تقریبا یکسان است. اما با این حال همچنان هم بین طرفداران محبوب است. با توجه  به رنگ ‌بندی بسیار خاصی که این موتور دارد با سلیقه اغلب خریداران هماهنگ است.

طرح ویو ۱۲۵

موتور سیکلت طرح ویو یک موتور کوچک شهری است که شرکت‌ های مختلفی مانند کویر، کبیر، نیرو موتور، همتاز، متین، شباب تولید اقدام به عرضه آن می کنند. این نوع موتور سیکلت با نام کاب هم شناخته می شود که در داخل کشور با نام طرح ویو معروف است. دلیل نام گذاری طرح ویو  آن است که براساس موتور ویو هوندا ساخته شده است. حجم این موتور ۱۲۵ سی سی بوده که می‌تواند ۹ اسب بخار قدرت و ۱۰.۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند که دارای گیربکس ۴ سرعته با کلاچ اتوماتیک برای انتقال این نیرو است. این موتورسیکلت از استارت برقی هندلی برخوردار بوده و به مسافت یاب برقی نیز مجهز است. به لحاظ مصرف سوخت نیز مصرف آن کم بوده و ۱.۶ لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می کند.

موتورسیکلت گلکسی SR 130

موتور گلکسی مدل SR130 با حجم ۱۳۰ سی سی یکی دیگر از محبوب ترین موتورسیکلت های ایرانی است. این موتور دارای ظاهری اسپرت بوده و به همین دلیل هم در میان جوانان محبوبیت بسیاری دارد. طراحی این موتور بسیار خاص بوده و رینگ‌ های آن آلومینیومی است. چراغ های جلوی موترو گلکسی، مشابه موتورهای برقی در بازار است. از جمله مهم ترین ویژگی های این موتورسیکلت استحکام و پایداری و اندازه مناسب آن است. در این موتور از یک کیلومتر دیجیتال برای نشان دادن سرعت، زمان و میزان سوخت استفاده شده است.

مزایده پرفروش ترین موتور سیکلت در ایران

موتور سیکلت‌ های پرفروش از جمله موتورهایی که در این مقاله ها به آنها اشاره شد؛ طی فرایند مزایده به فروش گذاشته می شوند. بر این اساس سازمان‌ های مختلفی که این موتورها را در اختیار دارند؛ با اعلام یک فراخوان عمومی در روزنامه ها و وب سایت های اطلاع رسانی آگهی های مزایداتی، مانند وب سایت هزاره، آگهی آنها را به اطلاع عموم مردم می رسانند. سپس اشخاص حقیقی یا حقوقی که بخواهند این موتورها را خریداری کنند؛ اقدام به ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز کرده و در صوررت تایید سازمان برگزار کننده مزایده وارد فرایند رقابتی با یکدیگر می شوند. برنده مزایده نیز شخصی خواهد بود که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه کند که البته این مبلغ باید از مبلغ کارشناسی شده و اعلام شده از سوی سازمان برگزار کننده، بالاتر باشد.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده های موتور سیکلت و موتور مزایده ای » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌