فولاد سازی فولاد اکسین پس از ماه رمضان کلنگ می خورد

فولاد سازی فولاد اکسین پس از ماه رمضان کلنگ می خورد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، خبر از کلنگ‌ زنی طرح فولاد سازی این شرکت پس از ماه مبارک رمضان داد. در ادامه این خبر با سامانه مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید.

اجرای طرح فولاد سازی شرکت فولاد اکسین

علی محمدی اعلام کرد: فعالیت خطوط تولید کارخانه فولاد اکسین خوزستان برای کشور استراتژیک است و از این رو اجرای طرح فولادسازی در شرکت از اولویت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم به زودی محقق شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد : طرح احداث کارخانه تولید ورق ‌های عریض فولادی استحکام بالا به صورت یک مجموعه کامل شامل واحد فولادسازی و نورد ورق عریض پیش بینی شده بود اما به دلیل اینکه در ابتدا فقط خط نورد ورق راه ‌اندازی شد، موضوع اجرای طرح فولادسازی طی سال‌ های گذشته مغفول ماند.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن اشاره به این که اجرای طرح فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان سال ها است که با چالش های متعددی روبرو است تصریح کرد: خوشبختانه در ماه‌ های گذشته با حمایت‌ های همه جانبه سهامداران و همچنین اقدامات خوب انجام‌شده در هفته ‌های گذشته، بعد از ماه مبارک رمضان، طرح فولادسازی شرکت کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد : عدم اجرای این طرح باعث شده بود سال ‌ها مواد اولیه این شرکت در بحث نورد اسلب ‌های خاص توسط شرکت ‌های فولادسازی داخلی تامین شود که عدم امکان ریخته‌ گری اسلب ۲۳ تن، باعث شد این مجموعه با نصف ظرفیت خود فعالیت داشته باشد و علاوه بر پرداخت هزینه‌ های هنگفت ناشی از نبود واحد فولادسازی، ظرفیت کامل کارخانه محقق نشود.

فولاد سازی فولاد اکسین پس از ماه رمضان کلنگ می خورد

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادامه اضافه کرد : امسال همچنین احداث کارخانه ‌های ذوب و ریخته ‌گری و احیاء مستقیم جهت پایداری در تامین مواد اولیه کارخانه نورد از دیگر برنامه ‌های مهم و در دستور کار شرکت فولاد اکسین است که صرفه‌ جویی در هزینه‌ های تولید و اشتغالزایی جوانان را به دنبال خواهد داشت.

علی محمدی همچنین گفت: با احداث این کارخانه‌ ها شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات شرکت فولاد اکسین خواهیم بود و علاوه بر آن می ‌توانیم ظرفیت خالی را برطرف کنیم و با تمام ظرفیت به تولید ورق ‌های فولادی عریض و تامین نیاز بازار و تنوع بخشی تولیدات بپردازیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور در سال ۱۳۸۴ به ثبت رسیده است.

علاوه بر این، شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۳۸۸ با بهره گرفتن از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولید انبوه خود را آغاز کرده است و این روزها با تولید محصولات خاص در زمینه ابعاد (ورق عریض) و خواص مورد نظر مشتریان، در حال فعالیت است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنایع فولاد » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌