بررسی مشخصات و شرایط فروش کی ام سی j7

بررسی مشخصات و شرایط فروش کی ام سی j7

از سال ۹۴ و با گذر زمان خودرو های چینی در ایران حضور پررنگ‌تری پیدا کردند. در نتیجه، رشد قابل‌توجهی در پیشرفت ظاهری ماشین‌های تولیدی صورت گرفت. شرکت جک از سال ۲۰۱۹ اقدام به تولید یک سدان خاص به نام j7 کرد. این خودروی یونیک، kmc j7 نام گرفت. استان کرمان و شرکت کرمان موتور، در حال حاضر قطب تولید خودرو های چینی هستند. ماشین کی‌ام سی j7 ، از جذاب‌ترین تولیدات این مجموعه است. اگر شما نیز سؤالات فراوانی دررابطه‌با ماشین کی‌ام سی j7 در سر دارید، حتماً این مقاله از سایت ملی مناقصه و مزایده هزاره را با دقت مطالعه کنید.

خصوصیات ظاهری پادشاه چینی، کی‌ام سی j7

طراحی جذاب ماشین کی‌ام سی j7، چشم هر بیننده‌ای را بدون شک به خود خیره می‌کند. تنها خودروی لیفت بک بازار ایران، چراغ‌های خطی با روشنایی بسیار زیاد و نورپردازی فوق حرفه‌ای به مصرف‌کننده ارائه می‌کند. کی‌ام سی j7، به حدی جذاب است که هیچ‌کس نمی‌تواند زیبایی آن را حتی هنگام رانندگی نادیده بگیرد. هیولای ترسناک جک، از هر زاویه‌ای، حس حال خشن و تهاجمی را به بیننده القا می‌کند. فرورفتگی و انحنای سپر، صندوق‌عقب، ستون‌ها، پشت و کناره‌های ماشین را منحصربه‌فرد ساخته است.

عکس کی ام سی j7

مدرن و ایده‌آل، توصیفی از کابین ماشین کی‌ام سی j7

وقتی به داخل کابین ماشین کی‌ام سی j7 نگاه می‌کنیم، سبک مینیمالیستی و اسپرت به چشم می‌خورد. صفحه‌نمایش بزرگ و عمودی در بالای کنسول بسیار زیبا، فضای کابین را بسیار مدرن ساخته است. خطوط صاف و بدون زاویه، الگوی طراحی داشبورد و دریچه‌های هوای این خودرو بوده و همان حس و حال خشن را این بار در داخل ماشین ایجاد می‌کند.

از دیگر قسمت‌های جذاب داخل کابین، طراحی شیک غربیلک فرمان با استفاده از بهترین متریال است. کلاستر دیجیتال همراه با گرافیک بسیار بالا، خود به یونیک‌بودن این خودرو افزوده است. تمامی کلیدهای فیزیکی حذف شده‌اند و نمایشگر ۱۰.۴ اینچی این خودرو، هرآنچه نیاز دارید را به‌صورت لمسی به شما ارائه می‌کند.

همانند اکثر خودرو های روز دنیا، ماشین کی‌ام سی j7 نیز سانروف برقی را در کابین خود ایجاد کرده است. دیگر آپشن کاربردی این خودرو، خصوصاً برای جوانان، نورپردازی داخل آن است. شما می‌توانید رنگ و شدت نور را به آنچه علاقه دارید تغییر دهید. صندلی‌های اسپرت، چرم و مشکی رنگ به همراه گودی مناسب از دیگر خصوصیات فضای داخل j7 کرمان موتور است.

مزایده خودرو سواری

قدرت موتور، دلیل عظمت کی‌ام سی J7 در بین رقبا

استفاده از موتور بهینه شده‌ای به نام سه هول A5+، خودروی J7 کرمان موتور را متمایز کرده است. معمولاً خودرو های چینی موتور ۴ سیلندر معمولی را به مشتریان عرضه می‌کنند. اما آنچه باعث قدرت کی‌ام سی J7 می‌شود، قدرت ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر موتور جدید این سری از محصولات جک است.

فناوری جدید تزریق مستقیم سوخت و بهره‌گیری از دو کلاچ در J7 کرمان موتور شتاب کافی برای جاده‌های مختلف و سبقت‌گیری را فراهم می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو، ۱۷۰ کیلومتر بر ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در هر صد کیلومتر را دارد.

عکس داخل کی ام سی j7

امکانات ماشین کی‌ام سی J7

ماشین کی‌ام سی J7 دارای ۶ ایربگ از جمله دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، پرده‌ای و جانبی است. ۸ عدد بلندگوی باکیفیت و بیس فوق‌العاده لذت فراوانی از گوش‌فرادادن به موزیک را به شما می‌دهد. سیستم ترمز و کنترل این خودرو شامل ABS ، EBD ، BAS ، ESP ، HSA ، TCS است. دیگر امکانات این خودرو نیمه لوکس و جذاب عبارت‌اند از:

  • سنسور پارک در دو سر خودرو
  • قابلیت باز شدن در بدون سوئیچ
  • TPMS یا همان سیستم بررسی اتوماتیک باد داخل لاستیک‌ها
  • شارژر وایرلس که امکان شارژشدن تلفن همراه بدون سیم را برای شما به ارمغان می‌آورد
  • اتوهلد یا همان تکنولوژی توقف خودرو
  • آینه‌های برقی و تاشونده
  • سقف پانوراما
kmc j7 مشخصات

قیمت J7 کرمان موتور

در حال حاضر J7 کرمان موتور، از حدود یک میلیارد و ششصد و نود تا دو میلیارد و صد میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته این قیمت، وابسته به کارکرد و شرایط ظاهری و فنی خودرو تغییر می‌کند. شما می‌توانید جهت خرید این خودرو با قیمتی کمتر از آنچه در بازار معامله می‌شود از طریق وبسایت یکپارچه فروش خودرو اقدام کنید. البته وب‌سایت‌ها و شرکت‌هایی وجود دارند که به‌صورت اقساطی و با چک می‌توانید این خودرو را از آنها تهیه کنید.

کی ام سی j7 بخریم یا نه؟

همان‌طور که گفته شد، ماشین کی‌ام سی J7 ، یک خودروی جذاب، اسپرت و مدرن است. قیمت آنچه شما می‌پردازید در مقایسه با آنچه کسب می‌کنید کاملاً منصفانه است. البته این صحبت در مقایسه با قیمت دیگر محصولات از شرکت‌های ژاپنی، کره‌ای و آلمانی صادق است. در پایان، از شما می‌خواهیم تا نظرات و دیدگاه‌های خود را در رابطه ‌با این خودروی زیبا در بخش کامنت ها برایمان ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات خودروهای سبک و ماشین سواری» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌