لاماری، خودرویی جذاب و قدرتمند، نماد امپراتوری شرق

بررسی مشخصات ماشین لاماری

چراغ های عقب جذاب، ظاهری فوق العاده، کیفیتی به مراتب بالا و حرفه ای در بین خودرو های چینی. بدون شک از اولین اسم هایی که در ذهن شما آمد لاماری است. شاید برایتان سؤال باشد که خودروی لاماری ایما ساخت کجاست؟ باید عرض کنم که این خودرو از سال ۲۰۲۱ توسط شرکت فنگ ژینگ تولید شد. البته ژینگ فنگ خود زیر مجموعه از کمپانی بزرگ دان فنگ است. این خودروی منحصر به فرد در کشور ما طرفداران فراوانی دارد. لاماری در ایران، محصول مونتاژ شرکت آرین موتور است و نام EAMA را برای آن برگزیده‌اند. این کارخانه در شهر خمین واقع شده است. اگر شما نیز تشنه اطلاعات بیشتر راجع به آن هستید با این مقاله از سامانه مناقصه ومزایده هزاره همراه ما بمانید.

طراحی فوق العاده، دلیل افزایش متقاضی خرید لاماری ایما

خودروهای لاماری یکی از شاهکارهای صنعت خودروسازی چین هستند که معمولاً با طراحی آیکونیک، عملکرد قدرتمند و فن آوری بروز همراه هستند. در دنیای امروز، خصوصاً کشور ما، اکثر افراد شیفته طراحی جذاب هستند. حتی اگر آن خودرو مشخصات فنی مناسب نداشته باشد. البته لاماری در بین خودرو های چینی عرضه شده در ایران دارای قدرت موتور مناسبی است.

مزایدات خودرو سبک

خودروهای لاماری به طور کلی به دلیل طراحی‌های اسپورت و نوآورانه خود در میان مردم مشهور هستند. طراحی تمیز و ابرویی چراغ های عقب و الگوی جذاب در انحنا های بدنه، این خودرو را یونیک کرده است. برای ساخت قسمت جلوی این خودرو از پوزه کوسه ایده گرفته شده است. چراغ های جلوی این خودرو نیز دو تکه و نازک طراحی شده است.

ماشین لاماری خاکستری

قدرت پیشرانه، عامل برتری لاماری

محور محرک این خودرو، دیفرانسیل جلو است. موتور لاماری  ۱/۵ لیتر این. همین امر قدرت و شتاب این خودرو بسیار بالا می برد. قدرت ۱۹۵ اسب بخار و دور موتور ۵۶۰۰، حاصل تزریق مستقیم سوخت و پیشرانه توربو این خودرو می باشد.

گیربکس این خودرو از نوع ۷ سرعته است که البته در برابر مدل های CVT بسیار قدرت بیشتری خواهد داشت. مصرف لاماری ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

لاماری برای سیستم تعلیق خود از نوع مک فرسون برای جلو و مولتی لینک در قسمت عقبی بهره می‌برد.

شتاب صفر تا صد لاماری ۹.۵ ثانیه است. همچنین این خودرو از استاندارد یورو ۶ برای مصرف سوخت استفاده میکند

طراحی ماشین لاماری

قیمت ماشین لاماری

قیمت ماشین لاماری در حال حاضر ممکن است دستخوش تغییرات باشد. حدوداً ۲ میلیارد، هزینه ای است که شما بابت این مدل صفر لاماری خواهید پرداخت. البته قیمت عددی است که شما در بازار آزاد باید بپردازید. در صورت ثبت نام لاماری ایما در سیستم فروش یکپارچه قیمتی که به شما ارائه می شود حدود ۱ میلیارد و پانصد میلیون‌تومان است.

لاماری این‌ روز ها طرفداران فراوانی پیدا کرده است. همین افزایش تقاضا خود باعث افزایش قیمت خودرو لاماری خواهد شد. البته، قیمت لاماری سفید و لاماری خاکستری با رنگ مشکی این خودرو تفاوت چندانی ندارند.

داخل ماشین لاماری

کابین اسپرت و دلنشین لاماری

داخل ماشین لاماری، طراحی شیک و مدرنی دارد. صفحه نمایش بزرگ و متصل به کلاستر گرافیکی، حس و حال خودروهای لاکچری را به ما می دهد. در کابین لاماری، تمامی کلید های فیزیکی جای خود را به گزینه های مختلف در صفحه نمایش داده اند.

جدا از هر آنچه گفته شد، کیفیت قسمت های مختلف کابین نیز، با توجه به قیمت جهانی و دیگر رقبا، در نوع خود بهترین است. از دیگر قسمت های چشم نواز کابین لاماری، غربیلک فرمان d شکل آن است.

فرم این غربیلک اجازه می‌دهد تا پا های راننده فضای بهتری را برای ورود و خروج داشته باشد. جدا از هر آنچه گفته شد، چراغ های داخلی لاماری، با ۶۴ نور مختلف فضای خاصی را به کاربر ارائه می کند.


مقاله پیشنهادی: بررسی مشخصات و شرایط فروش کی ام سی j7

امکانات فوق العاده ماشین لاماری

لاماری، دارای امکانات فراوانی است. در کل خودرو های تولید چین ثابت کرده اند که می توانند بهترین تجربه را برای رانندگان فراهم کنند. لاماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو برای راننده خود سیستم کروز کنترل تطبیقی را ارائه کرده است. همچنین سیستم های مختلف اتوماتیک از جمله بررسی فشار باد لاستیک، کنترل کشش و پایداری را برای مشتریان فراهم می کند. دیگر امکانات این خودرو عبارت‌اند از: 

  • سانروف خوش فرم
  • نورپردازی داخلی
  • هوش مصنوعی و تشخیص صدا
  • سیستم کنترل کننده در سربالایی
  • ۶ عدد ایربگ
  • نویگیشن
  • ترمز کمکی
  • صندلی برقی راننده
  • دوربین ثبت وقایع
  • سیستم تصفیه هوا
  • سیستم ورود و خروج هوشمند
ماشین لاماری سفید

خودروسازی دانگ‌فنگ، محصولی فوق العاده به بازار ایران عرضه کرده است. لاماری چشم هر سلیقه  را به خود خیره می کند. قیمتی مناسب در مقایسه با نمونه های آلمانی و کره ای خود از عوامل اشتیاق مشتریان است. از حق نگذریم ظاهر و طراحی بسیار فوق العاده ای برای لاماری ایجاد شده است. تنها ابهام در رابطه با کیفیت این امکانات است که چه مدتی با بهترین فرم نیاز کاربر را رفع می کند. البته گاها گفته می شود که با توجه خودروهای بی کیفیت ایرانی توقع ما از یک خودرو پایین آمده است. در نتیجه علاقه مند به خودرو های چینی شده ایم. شما نیز نظر خود را در این باره برایمان ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده خودرو سواری » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

سوالات متداول

تفاوت قیمت ماشین لاماری در بازار و کارخانه به چه علت است؟

اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار در حال حاضر بسیار زیاد است. از جمله دلایل این امر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کمبود عرضه و زیاد شدن تقاضا: به دلیل محدودیت واردات و محبوبیت لاماری، تقاضا برای آن در بازار بیشتر از عرضه است.
قیمت‌گذاری دستوری: قیمت کارخانه توسط شورای رقابت تعیین شده و به طور قابل توجهی پایین‌تر از بازار آزاد می باشد. این موضوع بر تقاضای بیشتر در بازار آزاد تاثیر می گذارد.
هزینه‌های جانبی، نوسانات ارز و جو روانی بازار: همچنین این عوامل بر قیمت نهایی لاماری در بازار آزاد تاثیر می‌گذارند.

خودرو لاماری ساخت کجاست؟

لاماری توسط شرکت فنگ ژینگ (FENGSHENG) که زیرمجموعه کمپانی بزرگ دانگ فنگ (DONGFENG) در چین می باشد، طراحی شده است. تولید نهایی لاماری در حال حاضر در ایران و توسط شرکت آرین پارس موتور انجام میگردد. نام تجاری لاماری مختص به ایران بوده و در سایر کشورها با نام دانگ فنگ تی ۵ ایوو (Dongfeng T5 Evo) شناخته می‌شود.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌