معرفی پژو 207 با موتور TU3 تیپ 2 + جدول

امکانات و مشخصات فنی پژو 207 با موتور TU3 تیپ 2 منتشر شد + جدول

جدیدترین محصول ایران‌خودرو برای مشتریان در سال ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 است. این محصول به‌نوعی جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ محبوب پرفروش می‌شود؛ خودرویی که تولید آن در سال ۱۴۰۱ متوقف شد. قیمت‌گذاری پژو ۲۰۷ با موتور TU3 حواشی زیادی را برانگیخت؛ چرا که نرخ اعلامی برای این خودرو با قیمت رانا پلاس معمولی یا پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان هیدرولیک بسیار نزدیک بود، درحالی‌که پیشرانه این خودرو ضعیف‌تر از دو مورد دیگر است.در ادامه این خبر با سامانه مزایده و مناقصه هزاره همراه باشید.

موتور آشنای TU3

همان‌گونه که از نام پژو ۲۰۷ با موتور TU3 مشخص است، زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۱.۴ لیتری TU3 گروه پژوسیتروئن قرار دارد که از ابتدای دهه ۱۳۹۰ تاکنون به‌صورت ایرانیزه تولید می‌شود. این پیشرانه قدمت بالایی در خودروهای پژو دارد. پژو ۲۰۵ از نسخه کاربراتوری این موتور بهره می‌برد و بعدها نسخه انژکتوری آن روی پژو ۲۰۶ نیز نصب شد. اکنون نیز ایران‌خودرو تصمیم گرفته است تا همین پیشرانه را روی اتاق پژو ۲۰۶ پلاس سوار کند؛ خودرویی که در ایران با نام پژو ۲۰۷ عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه ابعاد و وزن دو اتاق ۲۰۶ و ۲۰۶ پلاس تفاوتی با یکدیگر ندارند، مشخصات فنی این پیشرانه در پژو ۲۰۷ با موتور TU3 مشابه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خواهد بود. البته باید توجه داشت که امکانات رفاهی پژو ۲۰۷ بیشتر هستند و همین مسئله باعث اضافه وزن اندک خودرو در مقایسه با پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خواهد شد. پیشرانه TU3 از نظر راندمان عملکرد اعجاب‌انگیزی ندارد؛ چرا که ما با یک موتور هشت سوپاپ متعلق به دهه ۱۹۸۰ میلادی روبه‌رو هستیم. بااین‌حال مصرف سوخت اندک آن می‌تواند پژو ۲۰۷ با موتور TU3 را به خودرویی مناسب سفرهای یک خانواده دو یا سه نفره تبدیل کند. دیگر مزیت این پیشرانه ساختار ساده آن و سازگاری با سوخت کم‌کیفیت است. همچنین به‌دلیل تولید طولانی‌مدت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، قطعات یدکی پیشرانه TU3 به وفور در اقصی نقاط کشور قابل دسترسی است.

جدول مشخصات فنی پژو ۲۰۷ با موتور TU3

امکانات بیشتر پژو ۲۰۷ با موتور TU3

همان‌گونه که اطلاع دارید، خودروهای تولید داخل از ابتدای سال ۱۴۰۲ بایستی به دی‌لایت و چراغ پوزیشن لایت مجهز باشند. بنابراین ایران‌خودرو تصمیم گرفته است به‌جای تعویض کاسه چراغ پژو ۲۰۶، تنوع محصولات خانواده پژو ۲۰۷ را افزایش دهد. کاسه چراغ این خودرو از سال ۹۵ به دی‌لایت مجهز است و همچنین اضافه‌کردن چراغ پوزیشن لایت به کاسه چراغ عقب آن ساده خواهد بود.

علاوه بر موارد یادشده، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 تجهیزات رفاهی بیشتری را نسبت به پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یا حتی تیپ ۳ در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تجهیزات شامل سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه دو بلندگو و نمایشگر، کروز کنترل، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و آینه‌های تنظیم‌شونده برقی اشاره کرد. بااین‌حال اگر این خودرو را با پژو ۲۰۶ تیپ ۳ مقایسه کنیم، کمبود امکاناتی همچون رینگ‌های آلیاژی و سقف پانوراما را حس خواهیم کرد. لیست دقیق تجهیزات این خودرو به‌همراه کد کلاس آن را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

لیست تجهیزات پژو ۲۰۷ با موتور TU3

 

قیمت و گارانتی

ایران‌خودرو قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU3 را معادل ۳۲۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان اعلام کرده است. این نرخ نسبت به قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، حدود ۵۰ درصد و نسبت به قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳، حدود ۲۵ درصد گران‌تر است؛ البته در لیست تغییر قیمت محصولات ایران‌خودرو حدود ۱۰ میلیون تومان از نرخ آن کاسته شد‌. ایران‌خودرو گارانتی این محصول را معادل سه سال یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر اعلام کرده است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌