راهنما خرید لاستیک دولتی کویر

راهنما خرید لاستیک دولتی کویر

لاستیک ها، نقش بسیار اساسی در عملکرد مناسب خودرو دارند و به همین خاطر، بعد از مدتی بایستی آنها را تعویض نموده و لاستیک های نو و سالم را جایگزین آنها کرد. با تعویض لاستیک های فرسوده، خودرو بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد و امنیت خودرو نیز به خوبی حفظ خواهد شد؛ زیرا با از بین رفتن لاستیک علاوه بر راننده، امنیت سرنشینان خودرو را نیز به خطر می اندازد و امکان ترکیدن و یا سر خوردن آن در هنگام ترمز های شدید و مسیرهای بارانی را افزایش می دهد. از طرف دیگر، تعویض تمام لاستیک های خودرو به طور همزمان، هزینه های هنگفتی را در بردارد. از این رو بهتر است که با خرید لاستیک دولتی کویر با قیمت مناسب از هزینه های نگهداری خودرو بکاهید.در ادامه این مقاله با سامانه مزایدات و مناقصات کشور همراه باشید.

معرفی شرکت کویر تایر

شرکت کویر تایر یکی از تولید کنندگان مطرح تایر در کشور است و به نظر بسیاری از مصرف کنندگان، تولیدات آن به عنوان بهترین لاستیک ایرانی از لحاظ نرمی و تنوع برای خودروهای سواری، وارداتی و … به شمار می آید. شرکت کویر تایر در سال ۱۳۷۷ به صورت رسمی افتتاح شد و محصولات آن با استفاده از تکنولوژی ماتادور، کشور اسلواکی و از زیرمجموعه های برند بسیار معروف “کنتینتال” کشور آلمان تولید می شود. در میان تمامی لاستیک های دولتی در کشور ما، لاستیک دولتی کویر تایر با توجه به اینکه با نرخ دولتی فروخته می شود اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و عمر طولانی لاستیک را تا حدود زیادی، افزایش می دهد.

خرید لاستیک دولتی

امروزه لاستیک خودرو نیز همانند تعدادی از اقلام و کالاهای مصرفی در ایران با دو نرخ و قیمت دولتی و آزاد به دست مصرف کنندگان می رسد. به همین خاطر، بخشی از قیمت لاستیک توسط دولت پرداخت شده و مابقی مبلغ را مصرف کننده در هنگام خرید می پردازد. به همین خاطر، لاستیک خودرو نیز در کنار کالاهایی همچون؛ مرغ، تخم مرغ و … یک کالای یارانه ای به شمار می آید و تحت شرایط خاصی به مصرف کنندگان فروخته می شود.

مراکز فروش لاستیک دولتی کویر در تهران

استان تهران با توجه به جمعیت و تعداد خودرو، عمده ترین بازار مصرف لاستیک کشور را به خود اختصاص داده است. بنابراین، تعداد زیادی از مراکز فروش لاستیک به ویژه لاستیک دولتی کویر تایر در این استان قرار دارد. تا به امروز، تقریبا ۸۰ مرکز فروش اعم از فروشگاه و شرکت، در شهرهای تهران، اسلامشهر، شهریار، شهر ری، رباط کریم، پیشوا، پرند و شهر قدس به فروش لاستیک کویر تایر دولتی مشغول هستند.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به دو طریق حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. سامانه کویر تایر با توجه به سادگی و عدم کاهش سرعت در هنگام شلوغی سرورها، نسبت به سایر سایت ها، در بین متقاضیان از محبوبیت خاصی برخوردار است. با ثبت نام لاستیک کویر دولتی از طریق سامانه مربوطه، لاستیک ها را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به شرح مراحل ثبت نام در سامانه، به صورت گام به گام می پردازیم:

وارد نمودن کد ملی و شماره موبایل

در صورت تمایل به خرید لاستیک دولتی کویر تایر به صورت اینترنتی، ابتدا به نشانی اینترنتی https://kavirtire.ir/esale/register مراجعه نمایید. در این مرحله نیاز است تا کد ملی مالک خودرو و شماره موبایل وارد شود و پس از تیک زدن گزینه ” من ربات نیستم”، بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

تاییدیه شماره موبایل

پس از ثبت کد ملی و شماره موبایل، یک کد ۷ رقمی برای شما ارسال خواهد شد، این کد به معنای رمز ورود دائمی شما به پروفایل تان خواهد بود که بعد از وارد شدن به کاربری خود می توانید آن را تعویض نمایید. در این مرحله، دریافت رمز عبور به معنای شروع مرحله ثبت نام است و بایستی اطلاعات خود را در مراحل بعدی تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید.

تکمیل فرم اطلاعات شخصی و مشخصات خودرو

در این مرحله از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، اطلاعات شخصی خود نظیر؛ نام، نام خانوادگی، تلفن، ایمیل خود را وارد نمایید. ثبت ایمیل جهت دریافت رسید در این مرحله الزامی است. همچنین، در قسمت تکمیل آدرس پستی نیز دقت و توجه خود را به کار ببرید تا به موقع محصول سفارشی خود را دریافت نمایید. وارد کردن کد پستی در این مرحله نیز ضروری است؛ در غیر این صورن به مراحل بعدی راه پیدا نخواهید کرد. بعد از تکمیل اطلاعات شخصی، شرکت سازنده خودرو و نوع آن را باید از بین گزینه های موجود انتخاب نموده و شماره پلاک خودرو خود را وارد کنید. در آخر نیز بر روی گزینه ثبت، کلیک کنید.

بارگذاری اسناد و مدارک

در چهارمین مرحله از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، مدارک خود را باید بارگذاری کنید. دراین مرحله، امکان ویرایش مدارکی که از قبل وارد نموده اید، وجود دارد.

روش خرید لاستیک دولتی کویر تایر

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام لاستیک کویر شامل:

  • اسکن از پشت و روی کارت ملی فرد
  • اسکن از پشت و روی کارت ماشین مالک خودرو
  • برگ سبز خودرو

در این مرحله دقت نمایید که تمامی عکس ها بایستی با فرمت jpg ذخیره شده باشند و حجم آنها کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت باشد. پس از تایید مدارک، ثبت نام شما تکمیل شده و پروفایل شخصی شما در سایت کویر تایر ساخته شده است.

  • خرید لاستیک

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام خرید لاستیک دولتی کویر تایر، در تمام روزهای هفته می توانید با استفاده از گزینه ورود، به سایت فروش وارد شوید و محصول خود را خریداری نمایید. قبل از تایید نهایی فرآیند خرید، مشخصات تایر را با خودرو خود مطابقت دهید.

ثبت نام حضوری لاستیک دولتی کویر تایر

در صورت تمایل به ثبت نام حضوری جهت خرید لاستیک دولتی کویر تایر، می توانید به یکی از ۳۲۹ نمایندگی فروش شرکت کویر تایر در سرتاسر ایران مراجعه نمایید. برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن مراکز فروش در استان های مختلف بایستی از طریق آدرس kavirtire.ir/representatives اقدام نمایید. با ورود به این سایت، یک نقشه برای شما نمایش داده می شود که با کلیک نمودن بر روی استان محل زندگی خود، جدولی از مشخصات مراکز فروش کویر تایر در آن استان برای شما ارائه می شود.

سوالات متداول

  • ثبت نام لاستیک دولتی کویر مختص چه افرادی است؟

کلیه افرادی که دارای خودرو هستند؛ برای دریافت لاستیک دولتی کویر تایر می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایند.

  • هر فرد چند حلقه لاستیک دولتی کویر سهمیه دارد؟

سهمیه خرید لاستیک دولتی کویر تایر برای هر خودرو در طی یک سال، دو حلقه به صورت حضوری و چهار حلقه به صورت اینترنتی می باشد.

  • ثبت نام اینترنتی جهت خرید لاستیک دولتی کویر تایر چقدر زمان می برد؟

این فرایند در صورت شلوغ نبودن سایت، چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد. بنابراین، لاستیک هایی که انتخاب نموده اید در مدت ۱۰ دقیقه در سبد خرید باقی می مانند تا شما بتوانید خرید خود را تکمیل کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های لاستیک » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌