معرفی انواع موتورسیکلت زونتس

معرفی انواع موتور زونتس

موتورسیکلت زونتس برندی از شرکت چینی هاوجیانگ در سال ۲۰۰۳ است که موتورهایی متنوع در کلاس های مختلف با حجم موتوری از ۱۲۵ تا ۳۵۰ سی سی تولید می کند. محصولات زونتس در کشور چین طرفداران زیادی دارند و از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به سایر موتور سیکلت های چینی حاضر در بازار ایران برخوردار می باشند. در ادامه این مقاله از سایت مزایده و مناقصه هزاره به معرفی موتور زونتس ۱۵۰، ۲۳۰ و ۲۵۰ خواهیم پرداخت.

مشخصات موتور زونتس ۱۵۰

ظاهر موتورهای زونتس به ویژه موتور زونتس ۱۵۰ جالب و منحصر به فرد و با ترکیب طراحی موتورهای کلاسیک با آپشن ها و تکنولوژی های مدرن است. این موتور به دلیل رینگ های پره ای، حجم باک مناسب و سواری بهتر باعث می شود که در مسافت های طولانی مدت، رانندگی و سواری راحت تری را تجربه نمایید. تنوع رنگی در این موتور سیکلت محدود است و به رنگ های مشکی و فسفری عرضه شده اند. در قسمت جلوی موتور زونتس۱۵۰ یک چراغ دایره ای طراحی شده است و تمامی چراغ های به کار برده شده در این موتور، LED هستند.

فرمان زونتس ۱۵۰ به یک فرمان لوله ای ساده است که در نگاه اول، حس یک موتور کلاسیک و اسکرمبلر در ذهن تداعی می شود. این موتور از سیستم ضد سرقت در قسمت سوییچ برخوردار می باشد که ایمنی موتور را تا حدودی بالاتر می برد. طراحی باک ۲۰ لیتر گنجایش زونتس بسیار تمیز انجام شده و دارای کیفیت بدنه مناسبی است. در پایین باک نیز دو عدد پورت USB شارژ طراحی شده است و در قسمت پایین انجین نیز یک اسپویلر دیده می شود که از موتور محافظت می نماید.

مشخصات فنی موتور زونتس ۱۵۰

موتور Zontes 150 با یک انجین تک سیلندر، ۴ زمانه و ۴ سوپاپ و حجم ۱۵۵ سی سی توسط یک رادیاتور آب خنک می شود. نهایت قدرت این موتور سیکلت به ۱۸.۸ اسب بخار قدرت در دور موتور ۹۲۵۰ می رسد و دارای گشتاور ۱۶ نیوتن متر در ۷۵۰۰ است. موتورسیکلت زونتس ۱۵۰ با وزن ۱۲۸ کیلوگرم، دارای حداکثر سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. سیستم سوخت رسانی این موتور انژکتور برقی است و از گیربکس موتور ۶ سرعته و مجهز به اسلیپر کلاچه است. این تکنولوژی کمک می کند تا عملکرد گیربکس بهتر و هم کلاچ دنده نرم تر باشد.

موتور زونتس ۱۵۰

قیمت موتور زونتس ۱۵۰

شما می توانید موتور زونتس ۱۵۰ را با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان از شرکت کویر خودرو خریداری نمایید.

موتور سیکلت زونتس ۲۳۰

شرکت کویر موتور مدل های متنوعی از موتورسیکلت زونتس را در کشور ما ارائه می نماید که یکی از پرطرفدارترین آنها، موتور زونتس ۲۳۰ است.

zontes 230

مشخصات ظاهری موتور زونتس ۲۳۰

طراحی N2 230 N در اولین برخورد به مدل محبوب TVS آپاچی شباهت دارد. با این وجود، نمی توان انکار نمود که این محصول زونتس برای یک موتور استریت اقتصادی از لحاظ ظاهری بسیار شیک و جذاب است. در قسمت جلوی موتور سیکلت چراغ بزرگ بیشتر از همه جلب توجه می کند که به خاطر ترکیب با پانل هایی که با فرمی تیز و تهاجمی از دو طرف به سمت باک کشیده شده اند و ظاهر چشمگیری را به وجود آورده است. از ویژگی های قسمت جانبیموتورسیکلت زونتس ۲۳۰ می توان به باک برآمده، رینگ های شش پره مشکی و پانل مثلثی شکل در پایین آن نیز اشاره نمود. چراغ عقب کاملا معمولی طراحی شده است. در حالی که دستگیره هایی که در این قسمت شبیه شاخ های گاو طراحی شده است، ظاهری جالب و دیدنی برای این محصول فراهم نموده است.

مشخصات ظاهری موتور زونتس 230

این موتور سیکلت استریت دارای ۱.۹۳۰ میلی متر طول، ۷۷۳ میلی متر عرض و ۱.۰۷۰ میلی متر ارتفاع دارد و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سفید در بازار ارائه می شود. در مقابل راننده این موتور، صفحه کیلومتری ترکیبی قرار گرفته است که شامل یک دورسنج دایره ای آنالوگ و یک نمایشگر دیجیتالی مستطیلی در سمت چپ است. این نمایشگر، اطلاعات مناسبی را در اختیار راکب قرار می دهد. علاوه برآن، باک و فلاپ های موتور سیکلت از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قطعات فنی آن نیز رنگ جالبی دارند. زین موتور زونتس ۲۳۰ فضای مناسب و کافی را برای راکب و سرنشین فراهم نموده است و از لحاظر نرمی نیز قابل قبول می باشد.


مقاله پیشنهادی: چگونه بهترین موتورسیکلت کارکرده را بخریم؟

مشخصات فنی موتور زونتس ۲۳۰

موتورسیکلت زونتس N2 230 N دارای یک پیشرانه تک سیلندر ۲۳۰ سی سی چهار زمانه است که ۱۷ اسب بخار قدرت دارد. علی رغم حجم بالای این پیشرانه، سیستم خنک کننده آن از نوع هوا خنک می باشد. این پیشرانه برخلاف بیشتر موتور سیکلت های مدرن که به ۴ سوپاپ مجهز شده اند، فقط دو سوپاپ دارد. نیروی موتور نیز از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ عقب انتقال داده می شود و این موتور ۱۲۷ کیلوگرمی را می تواند به بالاترین سرعت ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

معرفی موتور زونتس ۲۵۰

موتور خوش نمای زونتس ۲۵۰ در سال ۲۰۱۴ در سطح جهانی عرضه شد، موتوری با حجم سیلندر ۲۵۰ سی سی که از طریق شرکت چینی هاوچیانگ، تولید شده و در کشور ایران، توسط شرکت متین خودرو آن را مونتاژ و پخش می نماید.

موتور زونتس ۲۵۰

مشخصات ظاهری موتورسیکلت زونتس ۲۵۰

از مهم ترین ویژگی ظاهری موتور های زونتس ۲۵۰ می توان به شاسی منحصر به فرد آن اشاره نمود. در قسمت چراغ جلو از لامپ زنون برای روشنایی بیشتر و در راهنما و چراغ خطر از لامپ LED استفاده شده است. استفاده از صفحه کیلومتر تمام دیجیتال ال سی دی یکی از مزیت های موتورسیکلت زونتس نسبت به رقبای خود می باشد. به طور کلی، ظاهر این موتور به صورت نیمه اسپرت و جلوی آن به فیلم های تخیلی شبیه است، در حالی که رقبای این موتور حالت اسپرت تر و جوانانه تر دارند.

رنگ بندی موتور Zontes 250

زمینه تمامی رنگ های موتور زونتس ۲۵۰ خاکستری است و با رنگ های آبی، قرمز و سبز ترکیب شده است.

بررسی فنی موتور zontes 250

موتورسیکلت زونتس ۲۵۰ با یک انجین روغن خنک، چهار زمانه تک سیلندر، چهار سوپاپ با حجم ۲۵۰ سی سی مجهز شده است. سیستم سوخت رسانی این موتور، انژکتوری است و قادر است با ۲۶ اسب بخار قدرت در ۸۰۰۰ دور و ۲۳ نیوتن متر گشتاور در ۶۵۰۰ دور دقیقه تولید نماید.

zontes 250

موتورسیکلت زونتس ۲۵۰ با وزن ۱۴۴ کیلوگرم، دارای حداکثر سرعت ۱۴۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. حجم باک این نوع موتور دارای ۱۳ لیتر فضا بوده و با یکبار پرشدن می تواند مسافت ۳۰۰ کیلومتر را طی کند. سیستم موتور زونتس در چرخ جلو از دیسک تکی ۳۰۰ میلی متری (ABS) و در قسمت عقب ۲۳۰ میلیمتری استفاده شده است و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. لاستیک موتور های زونتس ۲۵۰ در جلو و عقب از نوع تیوپلس (بدون تیوپپ) می باشند و اندازه ۱۷ اینچ برای آنها در نظر گرفته شده است.

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با مشخصات ظاهری و فنی موتورسیکلت های زونتس مطالبی ارائه شد. امیدواریم که از مطالب ارئه شده بهره کافی را ببرید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه قطعات خودرو» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌