معرفی و بررسی خودرو پرستیژ

خودرو پرستیژ

اگر قصد خرید خودرو پرستیژ را دارید، در این مقاله مشخصات خودرو دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ را بیشتر توضیح خواهیم داد. شرکت چینی دانگ فنگ، در سال ۲۰۱۸، خودرویی به نام فنگون آی ایکس ۵ (iX5) را تولید و در نمایشگاه خودرو پکن، رونمایی کرد. شرکت بهمن موتور در ایران، این خودرو را با نام دیگنیتی مونتاژ و به بازار عرضه می‌کند. این خودرو در دو نسخه پرایم و پرستیژ در ایران به فروش می‌رسد که نسخه پرستیژ، نسخه کامل‌تر و بدون نقص پرایم است.در ادامه این مقاله از سایت مناقصه و مزایده هزاره به بررسی کامل خودرو پرستیژ پرداخته ایم.

مشخصات فنی خودرو دیگنیتی پرستیژ

این خودرو جزو خودروهای کراس اوور در کلاس C Segment است که حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می‌کند. از مشخصات فنی خودرو دیگنیتی پرستیژ می‌توان به حجم موتور ۱۹۶۷سی سی، موتور بنزینی توربوشارژ با تعداد ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ اشاره کرد. قرارگیری سیلندرها به صورت خطی مستقیم است و حداکثر توان این خودرو ۲۲۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه است. سیستم سوخت‌رسانی از نوع تزریق مستقیم و دارای باک با ظرفیت ۵۸ لیتر بنزین است. از جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته AT برخوردار است و سیستم حرکتی آن از نوع موتور جلو دیفرانسیل جلو است. خودرو پرستیژ از سیستم تعلیق مستقل پشتیبانی می‌کند، تعلیق جلو مک فرسون و تعلیق عقب مولتی لینک است. همچنین کمک فنرهای عقب و جلو هر دو از نوع هیدرولیکی هستند.

امکانات خودرو دیگنیتی پرستیژ

گرچه در ظاهر، خودرو پرستیژ نسبت به پرایم تغییرات کمی داشته است، اما بیشترین تفاوت در بهبود عملکرد و سیستم فنی خودرو پرستیژ است.

تزئینات داخلی ماشین پرستیژ از بالاترین کیفیت برخوردار هستند که با چوب، فلز و چرم در سرتاسر کابین دیده می‌شوند. فضای ذخیره‌سازی فراوانی با محفظه‌های متعدد برای لوازم مختلف فراهم شده است تا به راحتی داخل خودرو را مدیریت کنید.

امکانات خودرو دیگنیتی پرستیژ

صندلی‌ها از جنس چرم، دارای پشتیبانی از کمر با قابلیت تنظیم در حالات مختلف هستند. راننده می‌تواند صندلی را در ۱۰ حالت و سرنشین کناری می‌تواند صندلی را در ۴ حالت تغییر دهد. در صندلی‌های عقب نیز امکان اتصال صندلی کودک (ISOFIX) وجود دارد. از نظر ایمنی دارای ۶ کیسه هوا برای راننده و سرنشین است.

چراغ‌های جلو و عقب از نوع LED هستند که دید عالی را در شرایط کم نور فراهم می‌کنند.

در بخش ترمز، سیستم‌های مختلفی از جمله سیستم‌های کنترل کشش ATC، TRC، ASR، TCS و سیستم کمکی ترمز EVA، BA، BAS، EBA و سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC و سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD و ترمز ضد قفل ABS طراحی و اجرا شده است.

دایجنتی

یک سیستم صوتی حرفه‌ای مدل پایونیر با ۶ عدد بلندگو و آمپلی فایر ۱۵۰ وات در خودرو وجود دارد که از USB / AUX نیز پشتیبانی می‌کند. از طریق یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۵ اینچی که بصری و کاربر پسند است، می‌توانید به سیستم ناوبری، اتصال به بلوتوث و دوربین فیلمبرداری جلو دسترسی پیدا کنید.

آینه‌ها دارای سیستم گرمکن هستند و می‌توانید آنها را به صورت برقی تنظیم کنید. شیشه‌های کناری از نوع بالابر آنتی‌ترپ هستند و شیشه جلو دارای سنسور باران و برف پاک کن اتوماتیک است.


مقاله پبشنهادی: بررسی خودرو جک s3

از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به استارت دکمه ای، سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی و سربالایی، دوربین ثبت کننده رانندگی، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، انتخاب حالت رانندگی نرمال، اسپرت و زمستانی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، درب باک و درب صندوق عقب برقی اشاره کرد.

خودرو فیدلیتی پرستیژ

شرکت خودروسازی جتور در کشور چین از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه که از زیر مجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود، خودروی جتور X70 را طراحی و تولید کرده است. گروه خودروسازی بهمن این خودرو را در ایران به نام فیدلیتی به فروش می‌رساند. می‌توانید خودرو فیدلیتی را در دو نوع پرایم و پرستیژ خریداری کنید.

خودرو فیدلتی

مشخصات فنی خودرو فیدلیتی پرستیژ

در بررسی فیدلیتی پرستیژ، این خودرو با موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو شارژ ۱.۶ لیتری قدرتمند عرضه می‌شود که قدرت عالی با عملکرد قابل اعتماد ارائه می‌دهد. به لطف ساخت موتور قدرتمند و فناوری‌های پیشرفته، راندمان سوخت عالی را ارائه می‌دهد تا بتوانید مسافت‌های طولانی‌تری را بدون نگرانی در مورد سوخت طی کنید. از دو نوع سیستم سوخت‌رسانی توربوشارژ و تزریق مستقیم پشتیبانی می‌کند. دارای ۱۶ سوپاپ است، قدرت ۱۹۷ اسب بخار دارد و گشتاور آن ۲۹۰ نیوتن متر است. دارای یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک است، گیربکس به فناوری انتقال متغیر هوشمند برای تعویض دنده روان و کارآمد مجهز شده است. در خودرو پرستیژ فیدلیتی سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب مولتی لینک است.

امکانات خودرو فیدلیتی پرستیژ

اگر قصد خرید خودرو پرستیژ فیدلیتی را دارید می‌توانید آن را در دو مدل ۵ و ۷ صندلی انتخاب کنید. دارای صندلی با روکش چرمی است که سیستم سرد و گرم شونده دارند.

به چندین ویژگی ایمنی پیشرفته از جمله سیستم ترمز پیش از برخورد، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تشخیص نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و ۴ کیسه هوا مجهز شده است.

در بخش ترمز، از سیستم‌های مختلفی از جمله سیستم‌های کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز BA، EBA و EBD برخوردار است.

از مهمترین ویژگی این خودرو می‌توان به سیستم کمک رانندگی اشاره کرد که شامل سیستم توقف اتوماتیک خودرو، سیستم پارک برقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل است.

چراغ‌ها از نوع LED هستند که به طور اتوماتیک می‌توانند ارتفاع نور را تنظیم کنند. همچنین سیستم روشنایی دارای مه‌ شکن است و در روز چراغ Day light کمک می‌کند در هوای ابری و مه دید لازم را داشته باشید.

نمای داخلی فیدلیتی

قیمت خودرو فیدلیتی پرستیژ

اگر قصد خرید خودرو پرستیژ را دارید، مدل ۷ نفره با قیمت بسیار بیشتر به فروش می‌رسد. با توجه به قیمت‌گذاری انجام شده، این خودرو هم ردیف خودروهایی همچون تیگو ۷ پرو، چانگان UNI-K، وی‌جی‌وی  U75پلاس و بستیون T77 است. در تیر ماه سال ۱۴۰۲، قیمت خودرو فیدلیتی پرستیژ خام در مدل ۵ نفره ۱۱۷.۵ هزار یوآن، در مدل ۷ نفره ۱۲۴ هزار یوآن قیمت‌گذاری شده است.


مقاله پیشنهادی: معرفی بزرگترین صنعت خودروسازی جهان

ثبت نام فیدلیتی پرستیژ

برای ایجاد تعادل در بازار خودرو، پیش فروش خودرو یک راهکار ایده آل است. گروه خودروسازی بهمن برای خودرو فیدلیتی شرایط پیش فروش در نظر گرفته است. برای خرید کافیست به سایت فروش بهمن موتور مراجعه، پس از مطالعه شرایط، فرایند ثبت نام فیدلیتی پرستیژ را انجام دهید. این خودرو در پاییز به خریداران تحویل داده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید «مناقصات صنعت خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌