معرفی گرانترین ماشین جهان 2023

گرانترین ماشین جهان 2023

ماشین‌ها از جمله سازه‌هایی هستند که در میان افراد با سنین متفاوت طرفداران بسیاری دارند. به طور معمول افراد علاقه‌مند به ماشین، همواره به دنبال جستجوی گرانترین ماشین جهان ۲۰۲۳ در جهان هستند و حتی از تماشای آن‌ها لذت می‌برند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از پایگاه مناقصه و مزایده هزاره را تا انتها مطالعه کنید؛ چرا که قصد داریم لیستی از گران ‌ترین ماشین‎های جهان در سال ۲۰۲۳ و گران ترین ماشین ایران را به شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

گران‌ترین ماشین‌های جهان مربوط به کدام برندها است؟

زمانی که راجع به گران‌ترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها در جهان صحبت می‌کنیم ناخودآگاه اسامی یک سری برند مطرح و شناخته شده در ذهن ما تداعی می‌شود. از جمله این ماشین‌ها می‌توان به فراری، رولز رویس و لامبورگینی اشاره کرد.

ماشین‌های تولید شده توسط این برندها از نظر قدرت، سرعت و کیفیت بی‌‌نظیرند و به طور معمول برای افراد ثروتمند در جهان طراحی و به تولید می‌رسند. قیمت گران‌ترین ماشین‌‌های جهان در سال ۲۰۲۳ در بازه قیمتی یک میلیون دلار تا ۳۰ میلیون دلار تعیین شده است. این قیمت‌ها نه تنها برای ما ایرانی‌ها بلکه برای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نیز مبالغی بسیار بالایی ست و تنها برخی افراد توانایی خرید آن‌‌ها را دارند.

چند نمونه از گرانترین ماشین‌های جهان در سال ۲۰۲۳

از نمونه خودرو‌های لوکس و لاکچری و البته گران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دتوماسو P72

دتوماسو را می‌توان به عنوان اسطوره زیبایی‌ها معرفی کرد. این ابر خودرو دارای موتور V8 فورد سوپر شارژ بوده و قدرتی بالغ بر ۷۰۰ اسب بخار دارد. قیمت این خودروی جذاب ۱.۳ میلیون دلار است.

دتوماسو P72
دتوماسو P72

بوگاتی دیوو

دیوو نمونه‌ای دیگر از ماشین‌های لاکچری و گران قیمت از شرکت بوگاتی است. این خودروی اسپرت و پیست محور، به افتخار آلبرت دیوو راننده اتومبیل رانی فرانسوی به نام دیوو نامگذاری شده و خودرویی بسیار سریع و چابک است. قیمت این خودروی خارق العاده، ۶ میلیون دلار تعیین شده است.

بوگاتی دیوو

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو

این خودروی ۸ میلیون دلاری، اگرچه ظاهری عجیب و غریب دارد، اما خودرویی ۴ نفره و اسپرت است که با موتور V12 توئین توربو کار می‌کند.

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو
مرسدس بنز مایباخ اکسلرو

بوگاتی چنتودیچی

از ویژگی‌های این خودروی جذاب می‌توان به موتور ۸۰۰۰ سی سی چهار توربو، شارژ V16 و قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار اشاره کرد که قیمت آن بالغ بر ۹ میلیون دلار تعیین شده است.

بوگاتی چنتودیچی

رولز رویس سوئیپ تیل

یکی دیگر از خودروهای جذاب و لاکچری که در دسته گران قیمت‌ترین خودروهای جهان جای می‌گیرد، متعلق به محصول سوئیپتیل از برند رولز رویس است. این محصول که از نظر زیبایی و قدرت از رقبای خود پیشی گرفته، ۱۳ میلیون دلار قیمت دارد.

رولز رویس سوئیپ تیل
رولز رویس سوئیپ تیل

رولز رویس بوت تیل

یکی از خارق العاده‌ترین خودروهایی به شمار می‌رود که در صدر فهرست گران‌ترین ماشین‌های جهان قرار گرفته است‌. این خودروی بی‌نظیر و جذاب، دارای قدرتی کم نظیر و بدنه‌ای مقاوم بوده و از نظر شکل ظاهری، در دسته زیباترین خودروهای جهان قرار دارد. قیمت این خودرو ۲۸ میلیون دلار تعیین شده است‌.

رولز رویس بوت تیل
رولز رویس بوت تیل

گرانترین ماشین جهان متعلق به کیست؟

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که گران‌ترین ماشین جهان متعلق به کیست؟ بهتر است بدانید که پاسخ به این سوال اصلا کار راحتی نیست. اما در این مقاله سعی کرده‌ایم به معرفی افراد مشهوری بپردازیم که صاحب خودروهای لوکس و سوپر لاکچری هستند.

به طور معمول سلبریتی‌ها که شامل فوتبالیست‌ها، خوانندگان، بازیگران و… می‌شوند از جمله کسانی به شمار می‌روند که صاحب خودروهای لوکس و لاکچری‌اند. کریستین رونالدو، بزرگ‌ترین فوتبالیست جهان با درآمد سالیانه بالغ بر ۳۵ میلیون دلار، اصلا بعید نیست که سوار بر گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان شود. این فوتبالیست مجموعه‌ای از خودروهای لوکس نظیر بوگاتی شیرون، لامبورگینی اونتادور، فراری لافراری و رولز رویس فانتوم را خریداری کرده است‌.

شان کوری کارتر یا جی زی، این رپر معروف آمریکایی که در حوزه آهنگسازی فعالیت می‌کند، از دیگر افراد مشهور جهان محسوب می‌شود که صاحب خودروی مایباخ اکسلر با قیمت ۸ میلیون دلار است‌. یکی از صریح‌ترین پاسخ‌ها در پاسخ به سوال گران‌ترین خودروی جهان متعلق به کیست؟ جی زی است؛ چرا که این خودروی ۸ میلیون دلاری نتوانسته رضایت جی زی را جلب کند و او صاحب یک خودروی رولز رویس بوت تیل ۲۸ میلیون دلاری نیز هست‌.

گرانترین ماشین جهان متعلق به کیست؟

در میان صدها سلبریتی معروف، قطعا نام پرآوازه مسی را نباید فراموش کرد. این فوتبالیست آرژانتینی از جمله افرادی است که علاقه زیادی به خودروهای مختلف دارد. از جمله ماشین‌های لوکس مسی می‌توان به مازراتی گرن توریسمو، تویوتا پریوس و لندکروز پرادو اشاره داشت.

گران‌ترین ماشین ایران

اگرچه قانون ممنوعیت واردات خودروهای خارجی مدتی است که در کشور سروصدا به پا کرده، اما پیش از وضع این قانون، خودروهایی وارد کشور شده‌اند که از جمله گران‌ترین ماشین ایران می‌توان به BMW i8 اشاره کرد. این خودروی لوکس و جذاب که هم اکنون چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده، از نمونه گران‌ترین ماشین ایران است.

از جمله مشخصات این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال نیرو: دو دیفرانسیل
  • سال طراحی: ۲۰۱۴
  • نوع جعبه بندی: ۶ دنده خودکار
  • کلاس بدنه: کوپه
  • تعداد سیلندر: ۳ سیلندر
  • حداکثر توان: ۳۶۲ اسب بخار
  • تنفس موتور: توربوشارژر- هیبریدی
گران‌ترین ماشین ایران BMW i8

اما در کنار ظاهر زیبا آنچه موجب محبوبیت این خودرو شده است به آپشن‌های آن نیز مربوط می‌شود. از جمله این آپشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود ایربگ‌های ایمنی برای راننده و سرنشین جلو
  • شبیه ساز صدای موتور
  • سیستم‌هایی چون ABS، EBD، CBC و BA
  • تولید شده از آلومینیوم و فیبر کربن
  • روکش‌های چرم و زیبا
  • سیستم چند رسانه‌ای هارمن کاردن همراه با ۱۱ بلندگو و آمپلی فایر
  • شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان
  • گرمکن‌های صندلی جلو
  • آینه داخلی الکتروکرومیک
  • دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه
  • و…

در میان لیست گران‌ترین ماشین ایران، نام خودرویی دیگر به نام آلفا رومئو ۴C به چشم می‌خورد. این خودرو دارای قدرتی بالغ بر ۲۴۰ اسب بخار است و ۵ میلیارد تومان قیمت دارد. فراری ۴۵۸ از دیگر گران‌ترین ماشین ایران شناخته شده است.‌ این فراری جذاب و خاص، به طور حدودی ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد و از خودروهای لوکس و گران قیمت به شمار می‌رود.

گرانترین ماشین ایران Alfa Romeo 4C

کلام آخر

اتومبیل‌ها از جمله محصولاتی هستند که در میان افراد با سنین مختلف طرفداران بسیاری دارند و عده زیادی به این سازه‌های جذاب، آهنی و غول پیکر علاقه‌مند هستند. شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان اقدام به تولید خودروهای لوکس و لاکچری می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به فراری لامبورگینی و رولز رویس اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید «مزایده ماشین» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۴.۲/۵ - (۶ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌