راهنمای کامل ثبت‌ نام و دریافت سهمیه لاستیک دولتی

"راهنمای کامل ثبت‌نام و دریافت سهمیه لاستیک دولتی بارز"

لاستیک خودرو مانند دیگر کالاها با دو نرخ بازاری و دولتی به فروش می‌رسد. به عبارت بهتر لاستیک خودرو نیز مانند دیگر اقلام و کالاهایی که به صورت دولتی به فروش می‌رسند یارانه‌ای محسوب شده و به صورت دولتی و با قیمتی مناسب‌تر از بارار به فروش می‌رسد. بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی درباره لاستیک دولتی و ثبت نام سهمیه لاستیک دولتی ندارند. از این رو در این مطلب قصد داریم شما را با لاستیک دولتی و نحوه دریافت آن آشنا کنیم. لطفا تا انتهای این مطلب از پایگاه ملی مناقصات هزاره با ما همراه باشید.

لاستیک سهمیه بارز

لاستیک بارز یکی از بهترین انواع لاستیک‌های تولید شده داخل کشور است که با توجه به متقاضیان بالایی که دارد امروزه به صورت دولتی نیز عرضه می‌شود. قیمت لاستیک‌های بارز در بازار با توجه به کیفیت بالایی که دارد اندکی بالا است اما شما می‌توانید با دریافت لاستیک سهمیه بارز آن را با قیمت مناسب‌تری از دولت دریافت کنید. در سال‌های اخیر رانندگان جهت ثبت نام لاستیک دولتی باید به مراکز تعیین شده توسط دولت مراجعه می‌کردند اما امروزه پروسه ثبت نام سهمیه لاستیک دولتی به صورت آنلاین شده و رانندگان تنها باید جهت دریافت آن به نمایتدگی مربوطه مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام لاستیک دولتی بارز

جهت دریافت لاستیک دولتی خودرو ابتدا باید در سامانه‌های اینترنتی مراحل نوبت دهی انجام شود. از جمله سامانه‌هایی که برای دریافت نوبت لاستیک دولتی می‌توانید به آن مراجعه کنید سامانه لاستیک دولتی بارز و تخصیص تایر دولتی است. از طریق ورود به این سایت‌ها می‌توانید جهت ثبت نام لاستیک دولتی اقدام کنید. پس از ثبت نام آنلاین در سایت و پذیرش نوبت شما می‌توانید جهت دریافت لاستیک دولتی خودرو به نمایندگی مربوط به لاستیک مراجعه کرده و آن را به صورت حضوری دریافت کنید. لازم به ذکر است که مراحل ثبت نام لاستیک دولتی به صورت آنلاین است اما دریافت آن تا امروز به صورت حضوری بوده است. با این حال ممکن است طی سالهای آینده تغییراتی در روند ثبت نام و دریافت لاستیک دولتی ایجاد شود. به گونه ای که مشتری بتواند کلیه مراحل ثبت نام و دریافت لاستیک دولتی را به صورت آنلاین انجام دهد و لاستیک را درب منزل تحویل بگیرد. در ادامه به بررسی مراحل ثبت نام سهمیه لاستیک بارز می‌پردازیم.

مراحل ثبت نام سهمیه لاستیک بارز

۱_ مطالعه قوانین و شرایط و قبول آن‌ها

پیش از ثبت نام سامانه ثبت نام سهمیه لاستیک بارز صفحه‌ای را نمایش می‌دهد که در آن قوانین و شرایط مربوط به اخذ لاستیک دولتی بارز ذکر شده است. توصیه می‌شود پیش از قبول کردن این شرایط به خوبی آن را مطالعه کنید و اگر تمام این شرایط و قوانین را می‌پذیرید تیک تایید و قبول شرایط را بزنید.

قوانین دریافت لاستیک دولتی

۲_ ثبت و احراز هویت

در این مرحله سامانه باید اطمینان حاصل کند که فردی که قصد دریافت لاستیک دولتی را دارد حتما مالک خودرو است و برلی سواستفاده اقدام به دریافت لاستیک دولتی نکرده است. از این رو باید هویت راننده توسط سایت تایید شود. احراز هویت راننده با وارد کردن کدملی، شماره پلاک خودرو، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، ایمیل مالک، آدرس و شماره موبایل مالک خودرو انجام می‌شود‌.

۳_ انتخاب سرویس سنتر

مجموعه بارز در حال حاضر سه سرویس سنتر همدان، تهران و مشهد را به متقاضیان ارائه می‌دهد. با توجه به این که محل سکونت شما نزدیک به کدام سنتر باشد می‌تواتید یکی از سرویس‌ها را در سامانه انتخاب کنید.


مقاله پیشنهادی: راهنما خرید لاستیک دولتی کویر

۴_ انتخاب ساعت و روز دریافت لاستیک

در ثبت نام سهمیه لاستیک دولتی نوبت‌ها به صورت هفتگی قابل رزرو است و زمان دریافت لاستیک‌ها از نمایندگی از شنبه تا چهارشنبه است که می‌توانید مطابق با زمانی که می‌خواهید در سایت نوبت رزرو کنید‌. پس از کلیک کردن روی استعلام نوبت تایم‌های خالی برای شما نمایش داده می‌شود که از میان آن‌ها می توانید تایم موردنظر خود را انتخاب کنید.

۵_انتخاب سایز و مشخصات خودرو

در مرحله بعد باید مشخصات مربوط به لاستیک را انتخاب کنید. در انتخاب سایز و ابعاد لاستیک دقت کنید. توجه داشته باشید پس از انتخاب مشخصات لاستیک خودرو امکان تعویض آن در هنگام تحویل وجود ندارد.

۶_ دریافت کد رهگیری

پس از طی کلیه مراحل ثبت نام سهمیه لاستیک دولتی گزینه تایید را فشار دهید. پس از آن سیستم به شما کد رهگیری خواهد داد که از طریق آن می‌توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

سهمیه لاستیک دولتی چند حلقه است؟

سهمیه لاستیک دولتی چند حلقه است؟

با توجه به این که در خرید لاستیک دولتی شما لاستیک خودرو را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازار دریافت خواهید کرد جهت جلوگیری از سواستفاده سودجویان لاستیک دولتی فقط به رانندگان مالک خودرو و با تعداد محدود داده می‌شود. از این رو ممکن است برای افرادی که قصد دریافت سهمیه لاستیک دولتی دارند این سوال پیش آید که سهمیه لاستیک دولتی چند حلقه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سهمیه دریافت لاستیک خودرو با توجه به نوع دریافت لاستیک متفاوت است و در دریافت حضوری و آنلاین متفاوت خواهد بود. به عبارت بهتر این که سهمیه لاستیک دولتی چند حلقه است به این بستگی دارد که شما به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به دریافت آن کنید. سهمیه لاستیک دولتی هر خودرد به صورت حضوری در سال دو حلقه و به صورت اینترنتی چهار حلقه است.

قیمت لاستیک دولتی خودرو چگونه است؟

همان گونه که توضیح داده شد قیمت لاستیک خودرو به صورت دولتی بسیار به صرفه تر از هزینه خرید آن در بازار است. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر توضبح دهیم قیمت لاستیک دولتی خودرو حدود ۱۰ تا ۳۵ درصد ارزان تر از قیمت لاستیک بازار است. یعنی اگر قیمت لاستیک خودرو در بازار چیزی حدود دو میلیون تومان باشد شما می‌توانید آن را با قیمت یک میلیون و سیصد هزار تومان از دولت بخرید.

سخن پایانی

لاستیک خودرو نیز مانند سایر اقلام و کالاها یارانه‌ای محسوب شده و دولت آن را با قیمتی پایین تر و مناسب‌تر از بازار به متقاضیان عرضه می کند. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انواع لاستیک تولید داخلی لاستیک بارز است. جهت دریافت لاستیک سهمیه بارز ابتدا باید در سایت مورد نظر ثبت نام کنید و پس از آن برای دریافت به نمایندگی موردنظر مراجعه کنید. قیمت لاستیک دولتی بارز به نسبت بازار چیزی حدود ده تا ۳۵ درصد ارزان‌تر است. در این مطلب به نحوه ثبت نام و دریافت لاستیک دولتی بارز دولتی پرداخته شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های لاستیک » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌