معرفی بزرگترین ماشین دنیا  

معرفی بزرگترین ماشین دنیا  

اگر اطلاعاتی در مورد بزرگترین ماشین دنیا ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید. تقریباً برندهای معتبر خودروسازی دنیا، در میان خودروهای تولیدی خود، یک مدل خودروی بزرگ را طراحی و تولید می کنند تا نیاز طرفداران این خودرو را پاسخ دهند. از خودروهای بزرگ می‌توان به بوگاتی شیرون، لامبورگینی، فانتوم، فراری، لیموزین، کادیلاک، فورد و موارد دیگر اشاره کرد. این خودروها نه تنها ماشین‌های فوق العاده قدرتمندی هستند بلکه به آخرین فناوری‌های روز مجهز هستند، از موتورهای قدرتمند گرفته تا طراحی‌های آیرودینامیک. در ادامه این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره برخی ماشین‎های بزرگ دنیا را معرفی خواهیم کرد.

بنتلی مولسان گرند لیموزین، بزرگترین ماشین دنیا

بنتلی مولسان گرند لیموزین بزرگترین ماشین دنیا است، یک وسیله نقلیه فوق لوکس که طراحی مدرن و ساخت با کیفیت دارد. این خودرو از یک موتور ۶.۷۵ لیتری توربو شارژ V8 استفاده می‌کند که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. بنتلی مولسان گرند لیموزین به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و دارای سیستم تعلیق بادی با فناوری خود تراز است.

بزرگترین ماشین دنیا بنتلی مولسان

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به سقف شیشه‌ای بالای صندلی‌های عقب اشاره کرد. فضای داخلی لیموزین مجهز به امکانات پیشرفته مانند صندلی‌های چرمی دست ساز، داشبورد چوبی و کرومی لوکس، کنترل تهویه مطبوع و سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته با نمایشگر ال سی دی است. همه این ویژگی‌ها با هم ترکیب می‌شوند و تجربه رانندگی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. بنتلی مولسان با انتخاب رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی و همچنین کرومی در نمای بیرونی حس لوکس بودن بیشتر را ارائه می‌دهد. برای اطمینان از ایمنی به طیف گسترده ای از سیستم‌های پیشرفته کمک راننده به کروز کنترل تطبیقی، سیستم نظارت بر نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار برخورد از جلو مجهز شده است.

بنتلی مولسان گرند لیموزین، بزرگترین ماشین دنیا  

رولز رویس فانتوم

فانتوم یک سدان لوکس، بزرگترین ماشین دنیا است که از یک موتور ۶.۷۵ لیتری توربو شارژ ۱۲V استفاده می‌کند. این موتور ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۶۶۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی ۱۵۵ مایل در ساعت است. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دارد و می‌تواند شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را تنها در ۴.۷ ثانیه طی کند.  فاصله بین دو محور ۳٫۵۷۰ متر، طول آن ۵٫۸۴۲ متر، ارتفاع آن ۱٫۶۳۸ متر و عرض آن ۱٫۹۹۰ متر است. فانتوم سیستم تعلیق بادی برای سواری نرم و راحت همراه با مجموعه چشمگیر از ویژگی‌های کمک راننده از جمله کروز کنترل تطبیقی، کمک به حفظ بین خطوط و دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شده است.

رولز رویس فانتوم

 علاوه بر این، فانتوم با مجموعه گسترده‌ای از امکانات لوکس از جمله صفحه نمایش سرگرمی در قسمت عقب، سانروف پاناروما مجهز شده است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های بیرونی برای مطابقت با فضای داخلی چشمگیر دارد، این ویژگی‌ها شامل چرخ‌های ۲۱ اینچی، چراغ‌های ال ای دی تطبیقی و جلو پنجره مشبک با رنگ‌های کرومی است. فانتوم یک کابین جادار با ظرفیت حداکثر ۵ سرنشین دارد. همچنین شامل پدهای شارژ بیسیم برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته با کنترل صوتی است. با طیف وسیع از گزینه‌های سفارشی سازی موجود، فانتوم را می‌توان با سلیقه شخصی هر فرد طراحی کرد.

 داخل رولز رویس فانتوم

کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید با یک موتور ۶.۲ لیتری ۸V با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و ۴۶۰ پوند فوت گشتاور به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. فاصله بین دو محور این خودرو ۳٫۴۰۶ متر، طول آن ۵٫۷۶۳ متر، دارای ارتفاع ۱٫۹۴۰ متر و عرض ۲٫۰۵۹ متر و وزن آن ۵۷۳۷ پوند است. کادیلاک اسکالید بزرگترین ماشین دنیا با جلو پنجره بلند، رنگ‌های کروی و چراغ‌های جلوی ال ای دی طراحی بیرونی خیره کننده‌ای دارد. کادیلاک اسکالید در رنگ‌های مختلف با رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی تولید می شود. فضای داخلی کادیلاک با متریال درجه یک، صندلی‌های قابل تنظیم برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی مجهز شده است. دارای مجموعه از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته مانند کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار است. این کادیلاک می‌تواند شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۵.۸ ثانیه طی کند. همچنین دارای ظرفیت بکسل ۸۳۰۰ پوندی است که به آن امکان می‌دهد انواع قایق‌ها را بکسل کند.

کادیلاک اسکالید
کادیلاک اسکالید قصری بر روی چهار چرخ

فورد اکسپدیشن 

فورد اکسپدیشن  به موتور قدرتمند ۶.۲ لیتری ۸V مجهز شده است که ۳۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. همچنین گزینه‌های مختلف گیربکس از جمله گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت سلکت شیفت و گیربکس ۶ سرعته دستی با نسبت دوگانه را ارائه می‌دهد. فاصله بین دو محور فورد اکسکاشن بزرگترین ماشین دنیا ۳٫۴۸۲ متر، طول ۵٫۷۵۸ متر، ارتفاع ۲٫۰۳۴ متر و عرض ۲٫۰۲۹ متر دارد. برای راحتی بیشتر طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله پنجره‌های برقی، کروز کنترل، تهویه مطبوع، ایمنی استاندارد همچون کیسه‌های هوا و ترمزهای ضد قفل دارد. برای راحتی و آسایش دارای صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با سازگاری اپل و اندروید، دوربین دید عقب و درب عقب برقی است. جلو پنجره کرومی، مه شکن و پله‌های جانبی، صندلی راننده برقی و پدال‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد تا احساس راحتی و کنترل بیشتری به رانندگان بدهد. برای آرامش بیشتر، فورد اکسکاشن به طیف وسیعی از فناوری‌های ایمنی از جمله نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار مجهز شده است. همه ویژگی‌ها ترکیب می‌شوند تا اکسکاشن را به خودروی زیبا و مجلل تبدیل کند که هم ایمن و هم راحت است.

فورد اکسپدیشن

شورلت سابربن

شورلت سابربن دارای یک موتور قدرتمند و قابل اعتماد ۵.۳ لیتری ۸V با توانایی تولید ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۸۳ پوند بر فوت است. این موتور با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود و ظرفیت یدک کشی تا ۸۳۰۰ پوند را ارائه می‌دهد. در این خودرو فاصله بین دو محور ۳٫۴۰۶ متر، طول ۵٫۷۶۳ متر، ارتفاع ۱٫۹۴۰ متر و عرض ۲٫۰۲۹ متر است. این خودرو به کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم تعلیق، ایمنی پیشرفته همچون ترمز اضطراری خودکار، پدال‌های قابل تنظیم، صفحه نمایش لمسی رنگی ۸ اینچ، مجهز است. شورلت سابربن بزرگترین ماشین دنیا برای حداکثر ظرفیت سرنشین و بار طراحی شده است. دارای کابین بزرگ با ۳ ردیف صندلی است که فضایی برای حداکثر ۹ مسافر فراهم می‌کند. دارای یک محفظه بار بزرگ برای حمل همه چیز از وسایل کمپینگ تا چمدان است. با موتور قدرتمند و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته، طوری طراحی شده است که در سفرهای جاده‌ای راحتی و ایمنی را فراهم می‌کند. چه به دنبال قدرت و قابلیت و چه به دنبال راحتی و آسایش باشید، شورلت سابربن بهترین انتخاب است.

شورلت سابربن

سخن پایانی

مزیت طراحی بزرگترین ماشین دنیا این است که فضای زیادی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. همچنین ایمنی بهتری همچون کیسه هوای بزرگ‌تر ارائه می‌دهد، سواری نرم‌تر و قدرت بیشتر را در ماشین‌های بزرگ بیشتر احساس خواهید کرد. این خودروها دارای ویژگی‌های خاص از جمله سیستم‌های تعلیق پیشرفته و موتورهای بزرگ هستند که ایمنی بیشتر را فراهم می‌کنند. آنها به گونه ای طراحی می‏شوند که با مصرف سوخت کمتر، قدرت بیشتری را ایجاد می‏کنند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات خودرو سواری» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌