معرفی شرکت مدیران خودرو؛ تاریخچه، محصولات و خدمات پس از فروش

معرفی شرکت مدیران خودرو؛ تاریخچه، محصولات و خدمات پس از فروش

صنایع خودروسازی مدیران یا همان شرکت مدیران خودرو در زمینه تولید، واردات و صادرات انواع خودرو فعالیت دارد. این شرکت تحقیق و توسعه خود در صنعت خودروسازی را از دهه ۸۰ شمسی شروع کرد. مدیران خودرو برای نخستین بار محصولات خود را با نام تجاری ام‌وی‌ام ۱۱۰ به بازار معرفی نمود.در ادامه این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره همراه باشید.

مدیران خودرو، تولید کننده خودروهای شرکت چِری چین است که کار خود را با برند MVM در ایران شروع کرد. سپس تعدادی از تولیدات این شرکت با برند اصلی خود یعنی چری روانه بازار ایران شد. البته در سال ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو برند فونیکس را جهت عرضه خودروهای لوکس به بازار خودرو ایران معرفی کرد. این محصول طراحی شیک و توان بالای فنی را همزمان در خود جای داده است.

تاریخچه شرکت مدیران خودرو

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ در زمینه صنعت خودرو و خودروسازی در منطقه ارگ جدید بم شروع کرد. هم اکنون این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کرمان موتور است. مدیران خودرو با شرکت چری همکاری می‌کند و برخی از تولیدات این شرکت را برای بازار ایران مونتاژ و عرضه می­نماید.

در حال حاضر شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران است و توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. در سال‌های اخیر استقبال مشتریان از محصولات شرکت مدیران خودرو بسیار بالا بوده است.

هدف از تاسیس این شرکت تولید و صادرات انواع خودرو است و تحقیق و توسعه خود را پیرامون خودرو و صنعت خودروسازی انجام می‌دهد. شرکت مدیران خودرو در زمینی به وسعت ۵۰۰ هزار مترمربع تاسیس شد. امروزه این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو با بیش از ۴۵۰۰ نفر نیرو ادامه می­دهد. محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

محصولات ام‌وی‌ام

ایکس۲۲،  ایکس۲۲پرو،  ایکس۳۳، ایکس۵۵

محصولات چری

آریزو ۵، آریزو ۶، تیگو۵ ، تیگو ۷

محصولات فونیکس

تیگو۸ پرو، تیگو۷ پرو، آریزو۶ پرو، فونیکس اف ایکس، تیگو ۸ پرو مکس

شرایط پیش‌فروش محصولات مدیران خودرو (سامانه یکپارچه)(شیوه فروش فعلی)

شرایط ‌فروش شرکت مدیران خودرو با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی و براساس نوبت‌دهی انجام می‌شود. در این طرح، تمامی قیمت‌ها علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت‌نامه تعیین می‌گردد.

البته انطباق کارت ملی، گواهینامه رانندگی، حساب بانکی و سیم‌کارت با نام شخص متقاضی به شکل هم‌زمان برای ثبت ‌نام مدیران خودرو الزامی خواهد بود. سپس محدودیت زمانی از آخرین خرید متقاضی حداقل باید ۲۴ ماه باشد. خریداران نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشند.

سایر شرایط پیش فروش عبارتند از:

  • تمامی خودروها بیمه بدنه دارند.
  • سود تسهیلات پیش فروش ۲۱ درصد است.
  • صرفا رنگ‌هایی که در سیستم فروش مشخص شده‌اند، قابل انتخاب است.
  • همه خودروها سرویس رایگان اولیه دارند.
  • پرداخت هزینه بیمه شخص ثالث برای یک سال بر عهده شرکت خواهد بود.
  • هزینه بیمه بدنه در سال اول به شکل نقدی بوده اما در سال‌های بعد به صورت چک نیز قابل دریافت است.
  • حواله خرید خودرو در صورت واریز نکردن وجه مشخص شده پس از ۷۲ ساعت لغو می‌شود.

قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت خودروهای ام‌وی‌ام و چری نیز مانند محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی دچار نوسانات بازار شده است. ولی در این شرایط اقتصادی، این شرکت تلاش کرده تا محصولات خود را با قیمتی مناسب در زمان مناسب تحویل دهد. قیمت محصولات این شرکت نسبت به رقبای خارجی کاملا مناسب است.

همچنین این محصولات از خدمات پس از فروش ایده‌ال برخوردار است. قیمت محصولات این شرکت با توجه به مدل و تیپ آن متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به قسمت شرایط فروش این شرکت مراجعه بفرمایید.

البته شرکت مدیران خودرو شیوه فروش دیگری نیز دارد و آن طرح جایگزینی خودروهای دست دوم با خودروهای صفر این شرکت است. تمامی تولیدات مدیران خودرو، خودروهای سواری ایرانی و وارداتی با حداکثر سن ۱۰ سال، قابلیت شرکت در این طرح را دارند.

نمایندگی های مدیران خودرو

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

از سال ۱۳۸۳ بخش خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو جهت ارائه خدمات به محصولات خود تاسیس شد. این بخش با انجام اقداماتی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، ماموریت‌های خود را با محوریت خلق ارزش‌های برتر برای مشتریان فراهم کرده است.

هم اکنون خدمات پس از فروش از طریق مدیریت تامین قطعات، آموزش و ارتقا فنی کارکنان و توسعه شبکه نمایندگی‌های مجاز، در حال فعالیت است. همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ارتقاء کیفیت و بهبود در ارائه انواع خدمات خودرویی، از اهداف این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان است.

کلام پایانی

در سراسر کشور نمایندگی‌های شرکت مدیران خودرو مشغول به فعالیت هستند تا متقاضیان بتوانند از خرید و خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند. شما می‌توانید برای دریافت شرایط فروش مدیران خودرو، لیست نمایندگی­‌ها و کسب اطلاعات لازم به وب‌سایت این شرکت مراجعه نمایید.

همچنین برای انجام کارهای خود و رفع مشکلات می‌توانید به نمایندگی فروش MVM در شهر خود رجوع کنید. این شرکت شبکه‌ای با بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سراسر کشور در اختیار دارد. این نمایندگی‌ها جهت ارائه خدمات مناسب و سریع­ به مشتریان راه‌اندازی شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌