خودرو DS7 ساخت کجاست؟ + مشخصات فنی

خودرو DS7

انتخاب خودرو یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها است که افراد را درگیر خودش می‌کند. دسترسی داشتن به اطلاعاتی اعم از مدل خودرو، نام کشور سازنده، مشخصات و ویژگی‌های آن و غیره باعث می‌شود که شما را در انتخاب درست یاری کند. آنچه در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد در خصوص معرفی ماشین  ds7 و مشخصات فنی خودرو DS7 خواهد بود. پیشنهاد می کنیم این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره را تا پایان مطالعه کنید.

خودرو ds7 ساخت کجاست؟

پیش از آنکه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی دی اس ۷ بپردازیم، بد نیست بدانیدخودرو ds7ساخت کجاست؟ پاسخ این سوال ما را به کشور فرانسه می‌رساند. در واقع تولید کنندگان کشور فرانسه با پلتفرم EMP2، از این محصول رونمایی کردند. جالب است بدانید این پلتفرم پیش از این در خودرو‌هایی مانند پژو ۳۰۰۸ و پژو ۵۰۰۸ که هر دو از نسل دوم بودند و سیتروئن C4 ایرکراس به کار رفته است. از این خودرو که قابلیت رقابت با مرسدس بنز و آئودی دارد، به عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین ماشین فرانسوی‌ها نام برده می‌شود.

cross back ds7

مشخصات فنی دی اس ۷

یکی از محصولات خانواده DS، ماشین  ds7 نام دارد که بالغ بر ۵ سال است که توسط شرکت آرین موتور و در سال ۱۳۹۷ با ورود به ایران، توانست جایگاهی را به خودش اختصاص دهد. اگر بخواهیم به مشخصات فنی دی اس ۷ هم اشاره‌ای داشته باشیم، به موارد زیر دست پیدا می‌کنیم:

بررسی محور محرک: این خودرو از نظر محور محرک، دیفرانسیل جلو است.
وضعیت پیشرانه:  ماشین  ds7 دارای پیشرانه از نوع ۴  سیلندر توربو شارژ  THP165 ات.
بررسی حجم موتور: قابلیت و حجم موتور برابر ۶/۱ لیتر است.

مشخصات فنی دی اس 7

بررسی عملکرد فنی ماشین  ds7

یکی از مهم ترین فاکتور ها و مولفه‌هایی که باید در هنگام خرید خودرو مد نظر قرار دهید، بررسی عملکرد فنی خودرو است. در ادامه به بیان عملکرد ومشخصات فنی خودرو DS7، اشاره می‌کنیم:

۱۶۳ اسب بخار توان و قدرت این خودرو است که می‌تواند با شتاب ۵/۹ ثانیه حرکت کند. میزان گشتاور این خودرو ۲۴۰ نیوتن متر است. این خودرو موفق شده سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را به خود اختصاص دهد. از نظر میزان مصرف انرژی نیز ۲/۶ لیتر در صد کیلومتر را دارد. علاوه بر این مشخصات، این خودرو مجهز به کروز کنترل، کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، اتو پارک، حالت رانندگی در چهار حالت اکو، نرمال، اسپرت و کامفورت- مجهز به سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، سنسور خواب آلودگی راننده، رادار تغییر لاین، رادار تغییر نقطه کور، رادار تصادف جلو و تصادف عقب، رادار تابلو خوان است.

بررسی عملکرد فنی ماشین ds7

سیستم‌های ترمز و روشنایی ماشین  ds7 نیز در ایده آل ترین حالت ممکن قرار دارد. ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز پارک برقی، ترمز با کمک نیروی کمکی، ترمز اضطراری هوشمند، ارتفاع نور اتومات، چراغ مه شکن جلو، چراغ مه شکن عقب، چراغ چرخشی و اتولایت از دیگر امکانات خودرو ds7 به شمار می‌رود.

امکانات داخلی ماشین ds7

قیمت خودرو DS7

ویژگی‌های خاص و منحصر بفردخودرو DS7، باعث شده که حتی مشکل پسندان هم رضایتمندی خاصی را از خود نشان دهند.یکی از بارزترین نقاط قوت در طراحی و زیبایی این خودرو، استفاده از طرح الماسی در جلو پنجره است که به دایموند معروف شده و این طرح برای اولین بار در خانواده DS به کار رفت. از دیگر مشخصه‌های این خودرو تعبیه و نصب دو مانیتور با کیفیت در کابین آن است. اگر به طراحی داخلی خودرو توجه داشته باشید، یک ساعت آنالوگ ساخت فرانسه را مشاهده خواهید کرد که در بین دریچه‌های تهویه نصب شده است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصات صنعت خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌