هرآنچه باید در مورد وام بانک سپه بدانید

وام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور، با هدف جذب سرمایه و هدایت به سمت فعالیت‌های اقتصادی، تلاش کرده است تا گام مهمی را برای اهداف اقتصادی کشور بردارد. از دیگر اهداف این بانک ایرانی، ارائه تسهیلات به قشرهای مختلف جامعه است. همواره بانک سپه در تلاش بوده است تا با طرح تسهیلاتی متفاوت، نیاز افراد را به وام‎های خرد و کلان برطرف کند. در ادامه این مقاله سامانه ملی مناقصات کشور هزاره انواع طرح وام بانک سپه را معرفی خواهیم کرد.

وام بانک سپه طرح نگین مهر

برای دریافت تسهیلات نگین مهر از بانک سپه، در ابتدا باید افتتاح حساب ویژه نگین مهر را انجام دهید. در یک دوره زمانی که می‌تواند بین ۳ تا ۹ ماه باشد، با در نظر گرفتن امتیازات می‌توانید از تسهیلات برخوردار شوید. می‌توانید نسبت به میانگین سپرده بین ۵۰٪ تا ۲۰۰٪ تسهیلات دریافت کنید. برای افتتاح حساب باید ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال را در نظر بگیرید، با این احتساب حداقل پرداخت وام در این طرح ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود و حداکثر مبلغ می‌تواند تا ۲۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش پیدا کند.
برای دریافت وام بانک سپه با گردش حساب، نرخ کارمزد ۲٪ یا ۴٪ درصد را در نظر می‌گیرند. با توجه به شرایطی که دارید می‌توانید برای دریافت این وام، تعداد اقساط را بین ۱۲ تا ۳۶ ماه در نظر گرفته و بازپرداخت را انجام دهید.

وام بانک سپه طرح نگین آتیه

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه طرح نگین آتیه است. این طرح که یک طرح سپرده-تسهیلاتی به شمار می‌آید، این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار، با توجه به ماندگاری سپرده که می‌تواند بین ۲ ماه تا ۱۲ ماه باشد، بین ۵۰٪ تا ۲۰۰٪ میانگین سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. این تسهیلات با نرخ سود متغیر ۸٪ تا ۲۳٪ ارائه می‌شود.

کمترین مدت زمانی که می‌توانید در انتظار دریافت وام بانک سپه طرح نگین آتیه بمانید، ۲ ماه است. پس از افتتاح حساب، سپری شدن دوره سپرده‌گذاری، مجددا به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه و برای دریافت تسهیلات درخواست دهید. حداقل مبلغ میانگین سپرده‌گذاری ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، حداقل مبلغ پرداخت تسهیلات ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، حداکثر مبلغ پرداخت تسهیلات ۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. این طرح برای همه گروه‌های مشاغل، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان، مهندسین، پزشکان و سایر مشاغل بدون محدودیت اجرا می‌شود.

وام بانک سپه طرح نگین امید

از دیگر طرح‌هایی که بانک سپه آن را ارائه می‌دهد، می‌توان به طرح نگین امید اشاره کرد. برای دریافت تسهیلات نگین امید باید افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه را انجام دهید. پس از افتتاح حساب، مبلغ سپرده‌گذاری می‌تواند بین ۱ ماه تا ۱۸ ماه برای میانگین‌سازی در حساب باشد. حداکثر مبلغ پرداخت وام برای این طرح ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال یا ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. با توجه به شرایط گیرنده تسهیلات، اقساط بین ۱۲ تا ۶۰ ماه تنظیم می‌شود. نکته مهم نرخ سود صفر علی الحساب برای این سپرده است. تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند از این تحصیلات بهره‌مند شوند.

وام 300 میلیونی بانک سپه

با افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه امید بانک سپه، انجام سپرده گذاری، محاسبه امتیاز حساب، تعیین میزان تسهیلات، مشخص کردن مدت زمان بازپرداخت، تشکیل پرونده، خرید و ثبت تضامین الکترونیکی، ثبت درخواست تسهیلات در سامانه، می‌توانید وام ۳۰۰ میلیونی بانک سپه را دریافت کنید.

وام بانک سپه طرح نگین میثاق

از دیگر طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه برای قشر دیگری از جامعه می‌توان به طرح نگین میثاق اشاره کرد. در این طرح بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها می‌توانند با معرفی کارمندان و کارکنان خود به شعب بانک سپه، شرایطی را فراهم کنند که این افراد از تسهیلات بانک سپه برخوردار شوند. کارمندان با سپرده‌گذاری ۱ ماهه تا ۱۲ ماهه می‌توانند از حداقل ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات دریافت کنند. تعداد اقساط نیز با توجه به شرایط گیرنده وام، می‌تواند بین ۱۲ تا ۶۰ ماه انتخاب شود.

وام بانک سپه طرح سرافرازان

بانک سپه همواره به همه اقشار جامعه توجه داشته است و تلاش کرده است تا با اجرای طرح‌های مختلف تسهیلاتی، نیاز بخشی از افراد جامعه را تا حدودی برطرف کند. بازنشستگان و مستمری بگیران نیروی مسلح می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سپه، از طرح سرافرازان استفاده کنند. در این طرح، تسهیلات در قالب یک کارت اعتباری به ارزش ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و بازپرداخت ۳۸ ماهه ارائه می‌شود.

البته بانک سپه برای ارائه این تسهیلات شروطی را در نظر گرفته است. تنها افرادی می‌توانند برای دریافت وام بانک سپه نیروهای مسلح اقدام کنند که ساکن تهران نباشند. نرخ این تسهیلات ۱۸ درصد خواهد بود. اگر در گذشته شخص درخواست کننده تسهیلات، از کارت اعتباری مرابحه استفاده کرده باشد، دیگر مشمول دریافت این تسهیلات نخواهد بود. ممکن است درخواست دهنده تسهیلات، از بانک‌های دیگر تسهیلات دریافت کرده باشد، اگر سقف تسهیلات دریافتی بیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال نباشد، می‌تواند از تسهیلات سرافرازان استفاده کند.

وام بانک سپه طرح بهین کارت

از دیگر تسهیلات بانک سپه، بهین کارت سپه است. این نوع وام‌ها که برای خرید کالا در نظر گرفته شده است، یک رابطه‌ای را بین بانک، تولید کننده و خریداران ایجاد می‌کند. این تسهیلات را می‌توانید تا سقف ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰۰ ریال با نرخ ٪۱۸ و بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنید. پس از دریافت این تسهیلات باید در فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و تولیدی‌ها برای خرید از این کارت استفاده شود. تسهیلات باران و قلب سفید از دیگر خدمات بانک سپه است.

شرایط وام بانک سپه

طبق قوانین و مصوباتی که برای بانک‌ها در نظر گرفته شده است، تقریباً همه بانک‌ها برای گیرندگان تسهیلات شروط یکسانی را در نظر می‌گیرند، بانک سپه نیز طرح‌های متفاوتی را برای تسهیلات در نظر گرفته است که برای اجرای هر یک از این تحصیلات شروطی نیز در نظر گرفته شده است. از جمله شرایط وام بانک سپه این است که هر یک از تحصیلات به قشر خاصی از جامعه تعلق می‌گیرد. بدهکار نبودن به بانک، عدم وجود چک برگشتی، از جمله شروط بانک سپه برای گیرندگان وام است.

سخن پایانی

بانک سپه در حوزه پرداخت تسهیلات شرایطی را در نظر گرفته است تا همه افراد با حداقل سپرده‌گذاری بتوانند، نیاز مالی خود را برای خرید کالا، مسکن، خودرو، خدمات پزشکی و موارد دیگر برطرف کنند. با مراجعه به صدها شعبه بانک سپه در سراسر کشور و دریافت مشاوره از کارمندان حوزه تسهیلات، می‌توانید اطلاعات خود را در زمینه شرایط وام بانک سپه بدون سپرده و دیگر تسهیلات تکمیل و برای دریافت وام اقدامات لازم را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های بانک سپه » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

امتیاز این مطلب

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌