گوشی داریا باند: آشنایی با جدیدترین اثر ایرانی در دنیای تلفن‌های هوشمند

"گوشی داریا باند: راهکاری متمایز با طراحی زیبا و امکانات قدرتمند"

شرکت داریا به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه، فعالیت خود را آغاز کرده است. داریا به عنوان یکی از فعالین در حوزه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، با همکاری شرکای خارجی خود گوشی داریا bond را طراحی و به بازار عرضه کرده است. در ادامه این مقاله از سایت مناقصه و مزایده هزاره مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند زیبا را بیشتر توضیح خواهیم داد.

گوشی داریا ساخت کجاست؟

گوشی داریا ساخت کجاست؟ شرکت داریا یک شرکت ایرانی است و با شرکت‌های چینی همکاری می‌کند. تیم داریا از بهترین متخصصین در حوزه‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، طراحی صنعتی و سایر حوزه‌ها تشکیل شده است. این تیم جوان و متخصص، پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش، با پشت سر گذاشتن چالش‌های فراوان، توانست طراحی این گوشی هوشمند را انجام دهد تا فرایند تولید آن در کشور چین انجام شود. گوشی هوشمند داریا باند از نظر جایگاه یک گوشی میان رده است و در حال حاضر این محصول زیبا در بیش از ۶۰ کشور دنیا ثبت شده است.

طراحی گوشی داریا

گوشی برند داریا می‌تواند از نظر ظاهری با سایر گوشی‌های دیگر رقابت کند.

از مشخصات گوشی داریا باند، بدنه باریک است که وزن گوشی را کم و در حدود ۲۰۴ گرم کرده است. دکمه‌ها، محفظه دوربین و فریم‌ها از جنس آلومینیوم هستند. نه تنها در قسمت رو، بلکه در قسمت پشت نیز یک لایه شیشه‌ای وجود دارد که زیبایی گوشی را دوچندان کرده است.

در قسمت لبه سمت چپ، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا وجود دارد، در قسمت لبه سمت راست هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. در قسمت لبه پایین USB-C تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی هندزفری و کابل شارژ را به گوشی متصل کنید، همچنین در قسمت لبه پایینی، میکروفون، اسپیکر و محل قرارگیری سیم کارت نیز طراحی شده است.

ماژول دوربین در قسمت پشت به صورت یک مستطیل در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک قاب سه دوربین و یک فلش ال ‌ای دی جاگذاری شده اند. علاوه بر این، در قسمت پشت گوشی می‌توانید برند داریا و لوگو را نیز مشاهده کنید.

با توجه به سلیقه خود می‌توانید این گوشی تلفن همراه ایرانی را در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای خریداری کنید.

دوربین گوشی داریا

برای دوربین پشت از یک ماژول سه‌گانه استفاده شده است که از دوربین واید ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو تشکیل شده است. بر روی صفحه نمایش دوربین سلفی قرار دارد که به صورت یک حفره در قسمت بالای گوشی طراحی شده است. دوربین سلفی می‌تواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی را ثبت کند. با دوربین واید ۵۰ مگاپیکسل در روز می‌توانید عکاسی حرفه‌ای انجام دهید. دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل، جزییات کمتر و رنگ‌ها را کمرنگ‌تر نشان می‌دهد. دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو نمی‌تواند کیفیت لازم را پشتیبانی کند.

با بررسی گوشی داریا باند، در بخش عکاسی و فیلمبرداری می‌توانید از قابلیت‌های عکاسی در شب، عکاسی پرتره، اسلوموشن، GIF و فیلمبرداری UHD بهره‌مند شوید. در قسمت ویدئو نیز می‌توانید تصاویر را با رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. با وجود لرزشگیر دیجیتالی، اما چندان مفید نخواهد بود و تصاویر با کیفیت بالایی ضبط نمی‌شوند.

باتری گوشی داریا

تامین انرژی گوشی داریا همراه توسط یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی انجام می‌شود. البته بیشتر گوشی‌های هوشمند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را پشتیبانی می‌کنند. با برخورداری از شارژ سریع ۶۶ واتی در ۱۵ دقیقه شارژ گوشی می‌تواند از صفر به ۵۰ درصد برسد. همچنین در مدت زمان ۴۰ دقیقه می‌تواند باتری را ۱۰۰ درصد شارژ کند. ویژگی Adaptive Battery نشان می‌دهد که کدام اپلیکیشن باتری بیشتری مصرف می‌کند. ویژگی Battery Saver نیز کمک می‌کند در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

صفحه نمایش گوشی داریا

در نگاه اول آنچه که نظر کاربر را جلب می‌کند، صفحه نمایش خمیده است. گرچه گوشی با صفحه نمایش خمیده توسط برندهای دیگر راهی بازار شده است اما برای یک برند ایرانی می‌تواند این موضوع بسیار جذاب باشد. وجود صفحه نمایش خمیده باعث شده است تا حاشیه گوشی بسیار باریک باشد و استفاده آن در دست برای کاربر راحت‌تر و آسان‌تر شود.

صفحه نمایش این محصول زیبا دارای ابعاد ۶.۷۸ اینچ است، از رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسل AMOLED برخوردار است. نسبت تصویر ۲۰:۹ را به کاربر ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پیشینه روشنایی ۶۵۰ نیت برخوردار است.

طراحی گوشی داریا همراه به این صورت است که نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر است. صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید در زیر نور آفتاب بدون مشکل از گوشی استفاده کنید. نشان دادن رنگ‌ها با وضوح بالا نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. صفحه نمایش با کیفیت بسیار عالی و حسگر اثر انگشت، این گوشی را متمایز کرده است.

گوشی داریا باند

سیستم عامل گوشی داریا

سیستم عاملی که برای این گوشی تلفن همراه استفاده شده است، یک سیستم عامل اختصاصی به نام DariaOS مبتنی بر اندروید ۱۳ است. در آینده نزدیک به روزرسانی برای اندروید ۱۴ و ۱۵ نیز انجام می‌شود. از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم برخوردار است. دارای پردازنده دایمنستی ۷۰۵۰ است که ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز دارد. بر روی این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز استفاده شده است.

ویژگی‌های گوشی داریا

سیستم عامل گوشی داریا bond به تایید گوگل رسیده است و می‌تواند خدمات موبایل گوگل یا GMS را به کاربران ارائه دهد. تمامی استانداردهای لازم، تست‌های امنیتی و عملکردی که بیش از ۲ میلیون تست در انواع مختلف هستند، بر روی این گوشی اعمال شده است. با وجود داشتن گواهینامه استاندارد IP54 در برابر گرد و غبار و آب بسیار مقاوم است.

متعلقات گوشی داریا

این گوشی تلفن همراه با شارژر و هندزفری به فروش می‌رسد. البته شارژر در جعبه وجود ندارد، اما به طور رایگان باید آن را از فروشنده دریافت کنید. کابل شارژ اصلی این شارژر از نوع تایپ سی به تایپ سی است. به دلیل ‌عدم وجود پورت جک ۳.۵ میلیمتری، یک تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری به تایپ سی نیز در جعبه وجود دارد.

خدمات گوشی داریا

پس از خرید گوشی داریا باند، می‌توانید از خدمات ۹۰ روز ضمانت تعویض و ۱۸ ماه گارانتی استفاده کنید. از دیگر خدمات این برند می‌توان به استفاده از ۱۵ گیگابایت فضای ابری رایگان و رمزنگاری شده برای ذخیره فایل‌ها اشاره کرد. یکی از امکاناتی که برند داریا برای گوشی تلفن همراه در نظر گرفته است، Web 3.0 است. به این معنا که کاربران از طریق تماس تلفنی یا تصویری امتیاز دریافت کرده و با جمع آوری امتیازات می‌توانند از خدمات ویژه استفاده کنند.

گوشی داریا ساخت کجاست

سخن پایانی

گوشی تلفن همراه داریا باند، در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت ایرانی داریا رونمایی شد. این گوشی تلفن همراه با طراحی بسیار زیبا، نرم‌افزار و سخت‌افزار قوی، دوربین با کیفیت و ده‌ها ویژگی دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. قیمت گوشی داریا همراه، نسبت به سایر محصولات بسیار مقرون به صرفه است و می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما برای خرید یک گوشی جدید باشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده سیم کارت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌