راهنمای کامل خرید درب ضد سرقت

راهنمای کامل خرید درب ضد سرقت

یکی از اقدامات بسیار مهم در جهت افزایش امنیت ساختمان استفاده از انواع درب ضد سرقت است. در انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری از این مدل درب استفاده می‌شود. انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار موجود است به همین دلیل بررسی مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها و انتخاب بهترین گزینه موضوع بسیار مهمی در خرید به شمار می‌رود. در ادامه می‌خواهیم اطلاعات بیشتری را در خصوص انواع درب ضد سرقت استاندارد در اختیارتان قرار دهیم تا با کمک آن‌ها درنهایت بتوانید خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید. تا انتهای مقاله از  پایگاه ملی مناقصات هزاره ما را همراهی کنند.

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت وجود دارد که متریال و همچنین ابزار و یراق به کار رفته درون هر کدام از آن‌ها متفاوت است. با توجه به محلی که می‌خواهید درب ضد سرقت را اجرا کنید باید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب نمایید.

  • درب ضد سرقت فلزی: این مدل مقاومت بسیار زیادی دارد اما از نظر ظاهری در سطح پایین تری به نسبت مدل‌های دیگر قرار گرفته است. به صورت رایج این جنس درب ضد سرقت در ساختمان‌هایی همچون مکان‌های اداری و تجاری که زیبایی اهمیت زیادی نداشته استفاده می‌شود.
  • درب ضد سرقت کامپوزیتی: برای ساخت این درب از مواد اولیه متفاوتی همچون چوب، پلاستیک و … استفاده می‌شود. میزان کیفیت متریال به کار رفته به صورت مستقیم بر روی طول عمر و همچنین قیمت درب اثر می‌گذارد.
  • درب ضد سرقت یو پی وی سی: هر قفلی را نمی‌توان بر روی درب‌هایی که از جنس یو پی وی سی هستند قرار داد. به هنگام خرید این مدل توجه داشته باشید که بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت بر روب آن تعبیه شده باشد. انواع درب یو پی وی سی که متریال تشکیل دهنده آن فولاد است کیفیت بالاتری دارد.
  • درب ضد سرقت چوبی: انواع درب چوبی از نظر زیبایی در سطح بالایی قرار گرفته اما مقاومت آن به نسبت از مدل‌های دیگر کمتر است. به صورت رایج در ساختمان‌های مسکونی از درب‌های چوبی استفاده می‌شود.
قیمت درب ضد سرقت

آیا درب‌های ضد سرقت گران هستند؟

بسیاری از افراد به دلیل اینکه تصور می‌کنند که قیمت انواع درب ضد سرقت بسیار گران است از خرید آن خودداری می‌کنند. باید بدانید که این‌گونه نیست و چه‌بسا قیمت بسیاری از آن‌ها از درب‌های معمولی که در بازار به فروش می‌رسد بسیار ارزان‌تر باشد. به صورت کلی این مدل درب را در دو جنس فلزی و چوبی تولید کرده‌اند‌‌ که قیمت هر کدام از آن‌ها متفاوت است. با توجه به هزینه‌ای که برای خرید درب در نظر گرفته‌اید می‌توانید محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنید‌‌. برای مثال درب‌های ضد سرقت استیل دارای قیمت مناسب‌تری به نسبت محصولات دیگر می‌باشد پس در صورتی که پایین بودن قیمت برایتان اهمیت دارد می‌توانید این مدل را خریداری کنید.

درب ضد سرقت تا چه اندازه‌ای در جهت افزایش امنیت موثر است؟

در صورتی که می‌خواهید با نصب انواع گوناگون درب ضد سرقت محیطی از هر لحاظ امن را برای خود فراهم کنید باید از جهات مختلف آن را مورد آزمایش قرار دهید. در صورتی که پس از انجام آزمایش‌های زیر تغییری در ساختار و متریال درب ضد سرقت به وجود نیاید از نظر ایجاد امنیت گزینه مطلوب و مناسب به شمار می‌رود. انواع درب ضد سرقت جدید از نظر ایمنی و همچنین مشخصات ظاهری بسیار بهتر از محصولات قدیمی هستند.

  • آزمون چاقو: همانطور که می‌دانید بسیاری از سارقان با استفاده از چاقو اقدام به برش دادن درب می‌کنند. در صورتی که چاقو نتواند برشی را بر روی درب ضد سرقت به وجود آورد از این نظر کاملا ایمن است.
  • آزمون ضربه: ضربات بسیار محکمی را به درب ضد سرقت وارد می‌کنند و از این طریق میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود.
  • تست قفل درب ضد سرقت: قفل درب ضد سرقت نیز یکی از اجرای بسیار مهم آن به شمار می‌رود که نیاز به بررسی دارد. به صورت کلی قفل‌های دیجیتالی در ایجاد ایمنی بیشتر موثر هستند.
امنیت درب ضد سرقت

ویژگی‌های درب ضد سرقت استاندارد

برای اینکه بهترین درب ضد سرقت ویلایی و آپارتمانی را خریداری کنید باید با مشخصات مدل‌های استاندارد و مرغوب آن آشنا شوید.

  • به راحتی و بدون تولید هیچ‌گونه سروصدایی باز و بسته می­شود.
  • میزان شکافی که بین قاب و درب ضد سرقت وجود دارد بسیار کم و به اندازه چهار تا پنج میلی‌متر است.
  • به راحتی می‌توان لولای درب ضد سرقت استاندارد را تنظیم کرد.
  • کیفیت رنگ آن بسیار خوب است و در برابر رطوبت، دمای بالا و.‌.. مقاوم می‌باشد.
  • در تمامی قسمت‌های چارچوب درب ضد سرقت استاندارد نوار درزگیر استفاده شده است.
  • تمامی دستگیره‌های موجود بر روی درب کیفیت بالایی دارد و از جنس آلومینیوم و فلز می‌باشد.
  • در صورت چوبی بودن درب ضد سرقت بر روی آن روکش بسیار مقاومی همچون روکش ام دی اف به کار رفته است.
  • به آسانی قابل نصب است و همچنین تمامی ابزار و یراق به کار رفته درون آن کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

مقاله پیشنهادی: قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان

کلام آخر

برای اینکه محیطی از هر نظر امن و آرام را برای خانواده خود فراهم کنید نصب و اجرای درب ضد سرقت اقدام اصلی و اساسی در این راستا است. درب‌های ضد سرقت مقاومت زیادی در برابر ضربه و همچنین ابزارهای تخصصی در سرقت همچون تیغه، چاقو، چکش و ‌… دارند. ضد حریق نیز هستند و در صورت بروز آتش سوزی نه‌تنها از اهالی ساختمان به خوبی محافظت می‌کند بلکه موجب مهار آتش نیز می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصات دربهای ضد حریق  » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌