شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را بیشتر بشناسید

مناقصه نفت و گاز

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در سال ۱۳۷۷ تاسيس شده است و يكی از پنج شركت توليدی نفت و گاز و دومين شركت توليد كننده گاز كشور است . اين شركت مسئوليت توليد و توسعه اكثر ميدان‌های خشكی در محدوده جغرافيائی استانهای لرستان ، كردستان ، كرمانشاه ، مركزی ، قم ، ايلام ، خراسان ، آذربايجان غربی و شرقی ، اردبيل ، فارس ، بوشهر ، هرمزگان و چهارمحال بختياری را بر عهده دارد و هم اکنون نزديك به نيمی از گاز مورد نياز كشور را تأمين می‌کند. هم اکنون شركت نفت مناطق مركزی ايران توسعه و توليد بیش از ۸۰ میدان گازی و نفتی را بر عهده دارد. این میادین شامل ۵۱ میدان گازی و ۲۸ میدان نفتی و یک میدان گازی- نفتی هستند که تاکنون ۱۳ میدان گازی و ۱۳ میدان نفتی توسعه یافته و در مدار تولید قرار گرفته‌اند. ستاد این شرکت که مسئولیت سیاست گذاری و تدوین استراتژی تولید و توسعه را به عهده دارد در تهران و ستاد شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز غرب ,شرق و زاگرس جنوبی به ترتیب در شهرهای کرمانشاه، مشهد مقدس و شیراز واقع است .

ستاد اين شركت كه مسئوليت سياست گذاری و تدوين استراتژي توليد و توسعه را به عهده دارد در تهران و ستاد شركت‌های بهره برداری نفت و گاز غرب ,شرق و زاگرس جنوبی به ترتيب در شهرهای كرمانشاه، مشهد مقدس و شيراز قرار گرفته‌اند. ظرفیت تولید نفت خام در این شرکت به‌ صورت میانگین معادل ۱٨۰ هزار بشکه در روز است که  به عنوان چهارمین تولیدکننده نفت کشور شناخته می‌شود. این شرکت همه ساله با هدف ایجاد شفافیت بیشتر در معاملات خود و همکاری با دیگر شرکت‌های دولتی و خصوصی، بخشی از فعالیت‌های خود را با برگزاری مناقصات مختلف به پیمانکاران مختلف واگذار می‌کند. در ادامه به معرفی بیشتر این شرکت و نحوه برگزاری مناقصات در آن می‌پردازیم. پس با مجله هزاره همراه شوید.

شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

شرکت نفت شامل چندین شرکت و زیر مجموعه خود به شرح ذیل است که هر کدام دارای شاخه‌های متعددی هستند و فعالیت‌های متفاوتی را انجام می‌دهند.

  • شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به مرکزیت شیراز
  • شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به مرکزیت کرمانشاه
  • شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به مرکزیت مشهد
مناقصات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

مناقصات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با هدف اجرای سیاست‌های هماهنگ و بهبود روند اطلاع رسانی  و ایجاد راهکاری مناسب و بهینه برای دسترسی بیشتر پیمانکاران و کاربران به آگهی‌های مناقصاتی وزارت نفت یک  سایت اختصاصی را برای انتشار آگهی‌های مناقصه و مزایده وزارت نفت به آدرس https://tender.mop.ir/portal/home/  راه اندازی کرده است.

آگهی‌های مناقصاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پس از صدور از این اداره کل قابل انتشار است و  با هدف حفظ مصالح و منافع این وزارتخانه صورت می‌گیرد. علاوه بر این سامانه اطلاع رسانی، دیگر وب سایت‌های منتشر کننده آگهی‌های مناقصاتی مانند وب سایت هزاره هم اقدام به انتشار اطلاعیه‌های این سازمان خواهند کرد. پس از اعلام فراخوان عمومی مناقصه گران می‌توانند تا زمان مقرر شده، اقدام به ارسال مدارک و اسناد کرده و در صورت دارا بودن شرایط اعلام شده از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، وارد رقابت با دیگر شرکت‌ها خواهند شد. سپس با بررسی بیشتر شرکت نفت، یک شرکت به عنوان برنده مناقصات تعیین شده و بین دو طرف معامله قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنعت نفت و گاز، پتروشیمی» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌