بررسی کامل گوشی محبوب Samsung Galaxy A14

بررسی کامل گوشی محبوب Samsung Galaxy A14

این روزها گلکسی A14 یکی از مدل‌های اقتصادی سامسونگ است که به شدت خرید آن پیشنهاد می‌شود. در ادامه این مقاله از سامانه ملی مناقصات کشور هزاره به مشخصات گوشی a14 اشاره خواهیم کرد. این گوشی علاوه بر اینکه در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسل قبل خود یعنی a13 است، بلکه قیمت مناسب‌تری را نیز داراست. پس در خرید این مدل از گوشی‌ها می‌بایست عوامل مهمی در نظر گرفته شود که هدف ما در این مقاله شرح این عوامل است. با ما همراه باشید.

گوشی a14 ساخت کدام کشور است؟

قبل از هر چیزی لازم است یک مسئله روشن شود و آن اینکه گوشی a14 ساخت کدام کشور است؟ معمولا سامسونگ به تولید چین معروف است اما باید بگوییم که مدل  A14 سامسونگ محصولی از همکاری کشور‌های چین، هند و ویتنام است. بنابراین می‌توان گفت یک تولید باکیفیت و به صرفه خواهد بود. در این خصوص لازم است که شما با طرح این مدل آشنا شوید که ما برای آشنایی هرچه بیشتر شما، عکس گوشی a14 را در زیر بارگذاری کرده‌ایم.

مشخصات

برای اینکه بتوانیم این مدل از گوشی‌های سامسونگ را بطور کامل شرح دهیم، لازم است که مشخصات آن، اعم از ظاهری و باطنی را بازگو نماییم. لازم به ذکر است که به لحاظ حافظه و قدرت ذخیره‌سازی، این مدل به دو دسته : ۱۲۸, ۸گیگ رم و ۱۲۸ ۶گیگ رم تقسیم می‌شود.  مشخصات گوشی A14 128 8  عبارتند از:

  • حافظه داخلی آن: ۱۲۸ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش آن: ۶/۶ اینچ
  • دارای مقدار رم: ۸ گیگابایت
  • دارای شبکه‌های ارتباطی: G,3G,4G,5G
  • نوع سیستم آن: اندروید
  • دارای وزن: ۲۰۲گرم
  • دارای سه دوربین پشتی
  • دارای یک دوربین سلفی با وضوح بالا
  • جنس پشتی آن از پلاستیک و جلو از شیشه
  • دارای رنگ‌های قرمز شرابی، مشکی، نقره‌ای و سبز لیمویی
  • ظرفیت باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای

طراحی این مدل از گوشی‌های سامسونگ به دلیل زیبایی و جذابیت بالا، بسیار پرطرفدار است و جزء گوشی‌های پرفروش به شمار می‌رود.

 Samsung Galaxy A14

مشخصات گوشی A14 128 6 گیگ رم:

مشخصات گوشی A14 ،۱۲۸،  6 گیگ رم به لحاظ تمامی مشخصات کاملا شبیه ۱۲۸ ۸ گیگ رم بوده و همانطور که از نامش پیداست، صرفا از نظر مقدار رم متفاوت است. این مدل دارای مقدار رم ۶ گیگابایتی است.

قیمت

قیمت این مدل نیز به دلیل متفاوت بودن مقدار رم، باید از دو منظر بررسی شود. بنابراین می‌توان گفت مقدار رم در تعیین نهایی قیمت مدل  A14 تاثیرگذار خواهد بود و شما نباید انتظار قیمت یکسان از دو نوع رم داشته باشد. پس می‌توان گفت:

  • قیمت گوشی a14 128  8 گیگ رم

قیمت گوشی از مباحثی است که نمی‌توان به صورت دقیق تعیین کرد و برای همه زمان‌ها آن را به کار برد. زیرا، این گوشی‌ها وارداتی هستند، قیمتشان وابسته به عواملی است. عواملی چون سیاست‌گذاری‌های خاص یا تحریم‌های اقتصادی ایجاد شده علیه کشور. بنابراین می‌توان گفت این مدل از گوشی‌های سامسونگ از a13 قیمت مناسب تر و کمتری دارند، اما نمی‌توان گفت این مقدار قیمت چقدر است.

  • قیمت گوشی a14 128 6 گیگ رم

همه مواردی که درباره مدل قبلی گفتیم، درباره این مدل نیز صدق می‌کند و تنها تفاوت این دو در مقدار رم آنهاست. بطور کلی هر چقدر مقدار رم بیشتر باشد، قیمت نهایی گوشی بیشتر خواهد بود. پس می‌توان گفت قیمت ۶گیگ رم از قیمت ۸ گیگ رم پایین تر است، اما همانطور که گفتیم نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که این رنج قیمت دقیقا چقدر است.

مزایای گوشی A14

قطعا گوشی  a14 دارای مزایای زیادی است که همگی در قسمت مشخصات عیان است اما چند مورد از این مزایا، باعث شده که این مدل سرتر و جذاب‌تر از سایرین دیده شود که عبارتند از:

  1. طراحی منحصر بفرد و جذاب
  2. کیفیت دوربین
  3. نمایشگر
  4. شارژدهی طولانی

طراحی جذاب این مدل از سامسونگ‌ها به قدری چشم نواز است که طرفداران آن به دلیل شباهت به مدل S23 رضایت کامل از آن دارند. همچنین به لحاظ دوربین می‌توان گفت که سرآمد و کم نظیر است. به طوری که عکس‌ها را با جزئیات تمام ثبت و ضبط می‌کند.


مقاله پیشنهادی: گوشی داریا باند: آشنایی با جدیدترین اثر ایرانی در دنیای تلفن‌های هوشمند

برای کسانی که به دنبال رنگ و وضوح شاد هستند، A14 یک امتیاز بارز دارد. زیرا، به گفته کاربران این مدل، طراوت و شادابی رنگ‌ها در آن بشدت مناسب است. این مدل به دلیل قدرت بالای باتری، شارژدهی طولانی دارد که نتیجه آن استفاده طولانی مدت از گوشی است. زیرا هر چه مدت شارژ کردن بالا باشد، دوام آن بیشتر است.

معایب گوشی A14

هر وسیله‌ای در دنیا در کنار مزایای خود، دارای معایبی است و  a14 نیز از این قافله عقب نمانده است. بنابراین مهمترین معایب گوشی A14 که می‌توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

  • سرعت شارژدهی کند
  • آسیب پذیری در برابر آب
  • روشنایی پایین صفحه نمایشگر
بررسی کامل  Galaxy A14

چیزی که برای بسیاری امتیاز تلقی می‌شود، ممکن است برای عده‌ای عیب به نظر آید. برخی کاربران از سرعت شارژدهی پایین این مدل شکایت می‌کنند و راضی هستند که در مدت زمان کمی گوشی شارژ شود، هرچند زود هم شارژ خالی کند. عیب دیگر آن آسیب پذیری کامل آن در برابر آب است. بطوری که هیچ مقاومتی در برابر گردوغبار و آب ندارد و فردی که این مدل را خریداری می‌کند، باید حتما مواظب باشد تا در معرض آب قرار نگیرد.

و عیب آخر که بسیاری از کاربران آن را گزارش کرده‌اند، روشنایی صفحه نمایشگر است. به طوری که نمی‌توان زیر نور مستقیم آفتاب، محتوای صفحه نمایشگر را به آسانی دید. بنابراین این سه عیب در کنار تمام مزایای این گوشی وجود دارند و لازم است از آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید.

کلام پایانی

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با گوشی سامسونگ مدل A14 بود و سعی کردیم تمامی مواردی که ممکن است در حین خرید این مدل به درد شما بخورد را شرح دهیم. گوشی یکی از لوازم ضروری به شمار می‌رود و عدم کیفیت آن منجر به پشیمانی شما در هر لحظه خواهد شد، پس لازم است از تمام فاکتورهای گفته شده نهایت اطلاع را داشته باشید تا دچار پشیمانی نشوید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده سیم کارت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌