مزایا و معایب mvm x33 کراس

mvm x33 کراس

هنگامی که سبد محصولات مدیران خودرو در بازار ایران را مشاهده می‌کنیم، محصولات موفق و ناموفق بسیاری به‌ چشم می‌ خورند. تعدادی از خودروها به خاطر طراحی مطلوب، مشخصات فنی ایده‌ آل و امکانات رفاهی مناسب مورد توجه قرار گرفته ‌اند و در مقابل برخی از خودروها نیز انتظارات را برآورده ننموده اند. با این وجود خودرو mvm x33  کراس را می توان در ردیف کراس اوورهای با فروش موفق در بازار ایران به حساب آورد.

بسیاری از خریداران در بازار خودرو این سوال را می پرسند که آیا mvm x33 cross ماشین خوبی است؟ در این مقاله از سایت مناقصه و مزایده هزاره به بررسی مهم ترین مزایا و معایب mvm x33 کراس می پردازیم تا مشخص شود که در کل، نقاط قوت این خودرو نسبت به نقاط ضعف آن می چربد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از تصمیم گیری برای خرید این خودرو حتما این مطلب را تا آخر مطالعه فرمایید.

آشنایی با مزایای mvm x33 جدید

این مدل خودرو در مقایسه با مدل ‌های پیشین تغییرات زیادی را تجربه نموده است. تغییراتی که در قسمت طراحی و امکانات رفاهی نقطه قوت این کراس اوور چینی به حساب می آید. در ادامه روی سه مورد از مهم ‌ترین مزایای این خودرو تمرکز شده است.

طراحی داخلی و خارجی جذاب ام وی ام x33 کراس

برای اثبات این موضوع کافی است تا تصاویر مدل ‌های مختلف X33 را در کنار یکدیگر قرار دهید. سپس متوجه خواهید شد که ام وی ام X33 کراس در مقایسه با نسل ‌های قبلی به ‌مراتب زیباتر و جذاب تر است. هر چند در بدنه میانی خودرو تغییرات چندانی مشاهده نمی شود؛ اما نمای جلویی و پشتی این خودرو تا حد زیادی شبیه به X22 پرو و فونیکس FX طراحی شده است. زیبایی جلو پنجره این خودرو مثال‌زدنی است و از این نظر نمره قبولی را کسب می کند.

طراحی داخلی جذاب ام وی ام x33 کراس

داخل کابین خودرو در سه طیف رنگ سفید، آبی و مشکی (یا نقره‌ای) طراحی شده است. در انتخاب متریال جهت طراحی بدنه و داشبورد آن از مواد اولیه با کیفیت بالاتری استفاده شده است. ضمن اینکه طراحی داشبورد با دکمه ‌های پیانویی در کنار فرمان دی کات بر جذابیت این خودرو افزوده است.

مصرف سوخت بهینه mvm x33 new

نسل های قبلی x33 از موتورهای ۲ لیتری بهره می ‌برند که برخی از آن ‌ها تنفس طبیعی و بعضی دیگر نیز توربو شارژ هستند. این خودرو ها مصرف سوخت بین ۶ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را دارند. اما در ام وی ام X33 جدید دارای موتور توربو شارژ ۱ لیتری است. به ‌همین دلیل، مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با قبل حداقل ۲۰ درصد کاهش پیدا می کند. علاوه برآن، با توجه به باک ۴۸ لیتری این ماشین، نیاز نخواهید داشت تا در کوتاه مدت به پمپ بنزین مراجعه کنید.

طراحی  خارجی جذاب ام وی ام x33 کراس

امکانات ایمنی رفاهی مناسب ام وی ام ایکس ۳۳ کراس

ارتقای امکانات رفاهی و ایمنی، یکی دیگر از مزایای MVM X33 جدید است. تعبیه دو کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جدید این خودرو باعث شده تا جمعا ۴ کیسه هوا در داخل خودرو وجود داشته باشد. علاوه بر آن انواع سیستم ‌های ترمز و کنترلی مانند ABS، HAC، HDC، EPB، EBD و ESP در این ماشین طراحی شده تا کار برای راننده راحت تر شود.

این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی بهبود یافته است. از جمله بهترین آپشن ‌های این ماشین می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم کنترل فشار باد لاستیک خودرو
  • استارت بدون کلید
  • اتو هلد
  • تهویه مطبوع دیجیتال
  • شارژر بی ‌سیم
  • سنسور پارک و دوربین عقب
  • سانروف
  • سیستم مالتی مدیا با ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی و ۴ بلندگو
  • فرمان برقی دی‌کات
mvmx33مزایا

معایب ام وی ام x33 کراس چیست؟

 مهم ترین معایب ام وی ام X33 جدید مربوط به تغییراتی است که در مشخصات فنی این خودرو به وجود آمده است. تغییرات جدی در پیشرانه سبب شده تا این خودرو بیش از پیش به یک ماشین شهری تبدیل شود که عملکرد چندان رضایت‌ بخشی در جاده ندارد.  در ادامه به مهم ‌ترین مشکلات X33 جدید خواهیم پرداخت:

پیشرانه معمولی MVM X33 کراس

 یکی از مهم ترین معایب ام وی ام x33جدید، قدرت نسبتا پایین موتور است. این خودرو در دو مدل دستی ۱.۵ لیتری و اتوماتیک با موتور توربو شارژ ۱ لیتری طراحی شده است. در مدل اتوماتیک از گیربکس CVT 9 سرعته استفاده شده است. بیشترین قدرت ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر باعث شده تا این خودرو انتخاب چندان مناسبی جهت رانندگی در جاده نباشد. به ویژه اگر تعداد سرنشینان خودرو زیاد باشد و در صندوق هم بار زیادی قرار دهید.

فنیmvmx33cross

مشکل در تامین قطعات یدکی X33 Cross mvm

مشکل در زمینه تامین قطعات یدکی این مدل خودرو، هنوز یکی از بحث ‌هایی است که مدیران خودرو در خارج از کلان شهرهایی مانند تهران هنوز نتوانسته به‌ خوبی برطرف کند. این مسئله مهمی است که بایستی حتما در هنگام خرید خودرو مد نظر قرار دهید. ضمن اینکه قیمت قطعات یدکی x33 نیز نسبتا بالاست.

فضای نسبتا کم داخل کابین mvm x33 کراس

 یکی دیگر از معایب X33، فضای نسبتا کوچک ‌تر کابین آن در مقایسه با کراس اوورهای رقیب موجود در بازار است. این خودرو با طول و عرض و ارتفاع به‌ترتیب ۴۲۰۰، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۰ میلی متر طراحی شده است. در حالی که جک S3 جدی‌ ترین رقیب این خودرو با ابعاد ۴۳۲۵، ۱۷۶۵ و ۱۶۶۰ میلی متر در بازار به فروش می‌ رسد. چنانچه تجربه سوار شدن به هر دو خودرو را داشته باشید به ‌راحتی متوجه خواهید شد که فضای کابین جک S3 بزرگ ‌تر است.

در آخر

در این مقاله مزایا و معایب mvm x33 را بررسی کردیم. با توجه به آنچه درباره مزایا و معایب ام وی ام X33 برشمردیم، تصمیم‌ گیری نهایی درباره خرید این خودرو بر عهده شماست. طراحی داخلی و خارجی زیبا، مصرف سوخت بهینه و امکانات رفاهی ایده ‌آل سه نقطه قوت این ماشین هستند. در مقابل پیشرانه فنی معمولی و کابین نسبتا کوچک، این خودرو را به یک ماشین شهری تبدیل کرده‌ است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده خودرو سواری » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال نظر

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

پر بازدید

مطالب پیشنهادی

logo2

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های مناقصات و مزایدات

شما می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین آگهی‌های مناقصات، مزایدات و استعلام‌های منتشر شده در کشور، از طریق لینک زیر در سایت هزاره ثبت نام کرده و روزانه آگهی‌های مربوط به حوزه فعالیت خود را دریافت نمایید .‌‌‌